Gå til innhold

"Dunking" og brenning etter håndsprit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La merke til en litt sær ting: Etter jeg har brukt antibac/håndsprit en sjelden gang, så brenner det skikkelig på innsiden av hendene. Jeg kan ikke se noe, jeg føler bare at det brenner i huden. Det gir seg av seg selv. Greia er at det har det aldri gjort før, og synes det var litt merkelig... Jeg tåler alkohol, så vidt jeg vet, i alle fall i deodoranter, shampoo, såper osv. Har også tålt å drikke alkohol, men det er det nå lenge siden jeg har gjort nå da. 

Noen som vet om det bare er jeg som er blitt litt vel sensitiv, eller om det er vanlig å kjenne det sånn?

Anonymkode: 22701...ab1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok bare ikke lagt merke til det før. Huden er også tynnere noen perioder enn andre og huden i håndflaten er jo blandt den tynneste i har tror jeg. Jeg merker det for eksempel bedre hvis jeg beveger hånden raskt, som at luften mot er med på å følelsen.

Men ja, man kan også utvikle mer sensitiv hud med årene, og alkohol er jo et av de stoffene folk flest ikke tåler å ha på huden, og om du skulle ha fått sensitiv hud kan jeg berolige deg med at det ikke vil ha noe å si for det orale alkoholinntaket ditt

Anonymkode: 50233...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...