AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Jeg er en jente på 19 år, snart 20 i desember. Jeg er opptatt av menn, Alltid vært det. men helt siden jeg var liten og gikk på barneskolen så har jeg vært opptatt av jente rumpe, og pupper. Og nå enda er jeg det, og ser veldig på pupper og rumpe. Jeg føler selv at jeg crusher på jenter som ligner på menn og andre dritfine damer, men mest guttejenter hvis dere skjønner, eller er lik utseene som Rudy rose eller hun håndball spilleren Anja, sånne typ utseene blir jeg veldig betatt av. Og snakka med bestevenninna mi i går, og hun har lagt merke til at jeg er veldig usikker, siden jeg sier mye som "Se på den rumpa" Eller "hun var dritfin!" Men jeg er så sykt usikker, Jeg vet ikke om jeg er helt hetero eller Bifil. Hjelp. Anonymkode: 29fc6...f60
Berentsens Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Dette er det bare du som kan vite. Gi det tid.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Det er veldig vanlig å være usikker på dette en stund. Hvis du kunne tenke deg å bli kjæreste med en jente, er du sannsynligvis bifil, men jeg anbefaler deg å bare ta tiden til hjelp. Prøv å ikke stresse med å finne ut av dette, la heller tiden gå, så vil du finne ut av deg selv etterhvert. Anonymkode: 2b131...70c
Frk Midnattsol Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Det jeg tenker er: "Er det egentlig så viktig"? Vi er alle mennesker, og det er ikke nødvendigvis kjønnet vi faller for, men kanskje personligheten eller utseende til et annet menneske. Jeg er ikke så opptatt av å definere meg selv, for da setter man seg selv ofte i en "bås".... Du er ung, og synes du skal bruke tiden til å forelske deg, prøve ut (dog på en sikker måte), og ikke lås deg i hvilken legning du nødvendigvis må ha. Det er faktisk flere og flere som beveger seg bort fra å definere legning... 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Du høres ikke lesbisk ut hvert fall. Tipper du er biseksuell, men hetrofil. Men det er nok mange nyanser her, og jeg føler det er ganske vanlig for jenter å være opptatt av pupper og rumpe Anonymkode: 7255e...92b
Perle Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 Men spiller det noen rolle? Erb33 år og hetrofil selv, men ertilbøyelig til å crushe på androgyne kvinner alà Ruby Rose og Anja Edin meg selv. Altså har jeg aldri vært sammen med en kvinne, men, men hadde jeg væt singel, æ og jeg hadde møtt på noen der likner overnevnte, så kansje hadde jeg blitt. Synes ikke du skal henge deg så mye opp i dette. Du er så ung! Ha det gøy, og hvilket kjønn du ender opp med på din kjæreste spiller virkelig ingen inen trille.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Da Anja Edin var med i "Typen til" hadde hun noen greie refleksjoner rundt dette. At mange jenter blir nysgjerrige på henne fordi hun utseendemessig ikke skiller seg så mye fra en gutt. Jeg er veldig hetero jente og synes Anja Edin er kjempesexy, rett og slett fordi hun, selv om hun tydelig ser ut som en kvinne, likevel ligner en del på den type gutter/menn jeg tiltrekkes av. Tenker som Perle at det ikke er så viktig. Man liker de man liker, og man trenger jo ikke å definere noen legning. Men om det er viktig for deg å sette deg i bås - kunne du tenke deg å kline med en jente? Ta på henne? Kjenne på de myke formene? Kysse henne der nede? Slikke henne i musa? Ta puppene i munnen? Lukk øynene og se det for deg . Jeg synes mange jenter er flotte og sexy, men vil likevel svare "nei" på alle de spørsmålene. Anonymkode: ea1b1...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå