AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Noen som har prøvd dette? Så annonse på facebook, men litt skeptist.. Er det bare tull? Virker litt for godt til å være sant https://shiny-wax.com Anonymkode: a07a9...49f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Henger meg på denne Anonymkode: 0ad7a...1cc
Qwerty55 Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 De på videoen har ikke hår engang. Tviler sterkt på at det er smertefritt, bruk logikk. Den drar hår ut av huden akkurat som andre typer voks, hvorfor skulle denne være annerledes? 1
Tgho Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 (endret) Ikke bestill herfra!! Jeg bestilte sist mandag, for jeg ønsket å prøve det før jeg reiser til syden kommende mandag. På siden står det at de sender pakker hver dag kl 16, det gjør de ikke. Jeg hadde betalt på fårhånd men fikk ingen Mail om at varen var send, fikk heller ikke sporingsnummer. Jeg sendte de to mailer som de stod at de svarte på innen 24 timer, fikk aldri svar på de heller. Jeg sendte dem melding på Facebook Igår og da sendte de meg en link til en pakke som skulle til ett annet land. Det viste seg at de hadde gitt meg feil link og min pakke er ikke sendt engang. Når jeg fikk varsel om at den var sendt idag fikk jeg en sporingslink, men den er ugyldig. Utrolig uprofesjonelt, og tvilsomt. Endret 27. juli 2017 av Tgho
smasmine Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Nei dette funker nok ikke dere, dessverre😂Når ting ser for godt ut til å være sant, så er det gjerne det. Men jeg gikk på limpinnen igjen vettu, men for noe dritt. Du får en pose med voksbønner. Ikke noe skriv, ingenting. Finner nå ut hvordan bruke det på nettsiden. Blir ALDRI flytende i vannbadet, det tok evigheter. Og når det først var klart , og jeg ivrig smurte det på leggen min klar for smuuude ben, så smuldret det opp og gikk slett ikke an å bare draaa så fint av som på filmen. Ingen hår borte, noen kroner fattigere, men går sikkert på neste FANTASTISKE produkt også jeg😬😁
Moemoe Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Hei. Jeg enda verre erfaring med dette. Gikk også rett på. Jeg bestilte 600g shinywax fra shiny-wax.com og betalte 499,- via Paypal den 22. september og dette ble trukket fra min konto den 25. september. Jeg sendte en forspørsel den 18. oktober om hvor varen min var da jeg ennå ikke hadde mottatt den, men har ikke fått noe svar. Jeg bestilte også en gang til da jeg fant et ekstremt bra tilbud til 49,- for 300g den 16. oktober og dette ble trukket fra min konto den 20. oktober (dessverre ikke med PayPal, dum som jeg var). Den 23. oktober ble jeg trukket ytterligere 499,- fra min konto og fikk en ordrebekreftelse på mail der de takket for bestillingen på 300g shinywax og at den blir sendt snart. Jeg har ikke bestilt mer enn de to første gangene, altså 499,- en gang og 49,- gang nr. to. Så kontaktet jeg de via den mailen de oppgav i ordrebekreftelsen og forklarte dette og bad om refusjon. Da fikk jeg et automatisk svar om at de ikke svarer på mail, men at jeg må kontakte de via facebooksiden. Det gjorde jeg og fikk automatisk svar om at de ikke svarte på facebook, kun mail... Da ble jeg sur og skrev den samme meldingen på den siste facebookposten/annonsen. Kort tid etter ble jeg bannet fra å kommentere og å kontakte de via facebook. Jeg har nå bestilt for til sammen 548 kr, blitt trukket 1047 kr og ikke mottatt noen ting. Ikke bestill derfra!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå