Gå til innhold

Tampong vs bind vs menskopp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere? Er selv tilhenger av tampong, og kan ikke skjønne hvorfor noen gidder å bruke bind, men folk får da bruke hva de vil. Menskopp høres jo innmari praktisk ut, men jeg er for pyse til å prøve :fnise:

Kanskje litt rart spørsmå, men jaja.

Anonymkode: 84204...273

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har liten blødning og synes bind er greiest. Klarer for det meste ikke fylle opp en liten tampong, og da blir det så tørt.  Da jeg var yngre og blødde mer brukte jeg tampong.

Kunne tenke meg å prøve menskopp, men skulle ønske det fantes et bedre system for sterilisering enn å koke i kasserolle. Mikrosterilisator f.eks. Det sitter langt inne å kjøpe en egen menskoppkasserolle. Jaja, i-landsproblematikk.

Anonymkode: f73ea...d91

Skrevet

Bruker for det meste menskopp, tøybind på dager med lite blødning.

AnonymBruker
Skrevet

Tamponger når jeg skal bort. Bind hjemme. 

Anonymkode: edec7...da1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøybind. Herregud så mye mer behagelig, sunt og praktisk enn bind/tampong. Jeg er så glad jeg gav det en sjanse. 

Anonymkode: 2b413...742

Skrevet

Bind. Blør veldig lite, og ofte bare 2 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte tampong før, men nå sverger jeg til menskopp. Så mye mer miljøvennlig, praktisk og billig da de varer i flere år. 

Anonymkode: 8607e...62f

AnonymBruker
Skrevet

Tampong. Har prøvd menskopp, men likte det ikke. 

Bruker jeg bind så klarer jeg ikke å slappe av. Redd for å blø igjennom. Og synes det er forferdelig ekkelt å kjenne at det renner ut. Føles ut som det fosser ut, selv om det bare er en 5-6 dråper. 

Anonymkode: f9e58...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...