AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Hei Har ikke gått på denne pillen på over 2 år pga. graviditet m.m. Begynte på denne igjen 7 uker etter fødsel, og det har gått fint til etter 1 menstruasjon. Etter det har jeg opplevd å ha noen mellom blødninger mellom mensen (sånn at jeg måtte ha bind 1-2 dager) og jeg har opplevd brunaktig utflod (noen ganger lysebrun til grensen til orange) litt innimellom. Er det vanlig å ha sånn type utflod? Skal til GU i august, men tenkte å høre litt her... Svir ikke og har ikke noe vondt....Syntes bare fargen er litt rar. Lukter som "normalt". Anonymkode: 9d10c...b8a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Det er vanlig med uregelmessige mellomblødninger og spotting på minipiller Det meste av blødningsvarianter er normalt på hormonprevensjon. (Mensen har du ikke, men det vet du sikkert.) Anonymkode: 3b5cd...49d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Ts her. Takk for svar. Men at den ser litt brun/orange ut (lys farge) er også normalt? En ting er at utflod blir ofte litt gul ved kontakt med oksygen, men den lysebrun/lyse orange kan jeg ikke huske å ha sett før....Men igjen - mange år siden jeg gikk på disse pillene. Anonymkode: 9d10c...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå