Veslefrikk Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Hva er greia med at godt voksne damer skal ha f.eks kaninfjes og fordreide stemmer på Snapchat. Noen av de, som Fru Timian, har jo faktisk et budskap de ønsker å formidle og dette er levebrødet deres. Hvorfor skal de da legge på et idiotisk filter som gjør det både irriterende og vanskelig å forstå hva de sier? Først tenkte jeg at det er jeg som begynner å bli gammel, men det er jo damer som er på samme alder som meg selv.... Hvorfor disse irriterende filtrene? Ser jo at det er mange som bruker disse filtrene og hvis det er for gøy og man ikke har så mye seriøst å komme med, som f.eks Anne-Brith og flere andre, så slutter jeg jo bare å følge de og så er det problemet ute av verden. Men når det er seriøse matbloggere som i jeg i utganspunktet har lyst til å følge for å få forskjellige tips i hverdagen, så blir det jo enda mer frustrerende. Er det flere enn meg som irriterer seg? Eller er det faktisk jeg som er på vei til å bli ei gammel sur kjærring? (Mannen min holder en knapp på det siste) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Veslefrikk skrev: Hva er greia med at godt voksne damer skal ha f.eks kaninfjes og fordreide stemmer på Snapchat. Noen av de, som Fru Timian, har jo faktisk et budskap de ønsker å formidle og dette er levebrødet deres. Hvorfor skal de da legge på et idiotisk filter som gjør det både irriterende og vanskelig å forstå hva de sier? Først tenkte jeg at det er jeg som begynner å bli gammel, men det er jo damer som er på samme alder som meg selv.... Hvorfor disse irriterende filtrene? Ser jo at det er mange som bruker disse filtrene og hvis det er for gøy og man ikke har så mye seriøst å komme med, som f.eks Anne-Brith og flere andre, så slutter jeg jo bare å følge de og så er det problemet ute av verden. Men når det er seriøse matbloggere som i jeg i utganspunktet har lyst til å følge for å få forskjellige tips i hverdagen, så blir det jo enda mer frustrerende. Er det flere enn meg som irriterer seg? Eller er det faktisk jeg som er på vei til å bli ei gammel sur kjærring? (Mannen min holder en knapp på det siste) Enig, men egentlig er Snapchat i seg selv ganske meningsløst. Det er litt som da Facebook var nytt, alt skulle dokumenteres, at man skulle på butikken til at man hadde diare. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg elsker filter på Snapchat. Bruker det ofte. Ser ikke helt hva som er galt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Snapchat er grumset av befolkningen. Tror det forklarer hvorfor de trenger filter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 Ser ut som Andrea Badendyck bruker filtrene for å skjule nesen (som det forøvrig ikke er noe galt med, synes hun har en pen nese). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 22. juli 2017 #6 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg tåler de tullefiltrene i en liten mengde, men at fotballfrua bruker det filteret som glatter ut huden og gjerne er ekstra filter oppå det igjen - det irriterer meg. Også skulle jeg ønske fru timian sluttet med de som forvrenger stemmen, da forsvinner alltid noe av det hun sier 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. juli 2017 #7 Del Skrevet 22. juli 2017 2 timer siden, Miranda16 skrev: Enig, men egentlig er Snapchat i seg selv ganske meningsløst. Det er litt som da Facebook var nytt, alt skulle dokumenteres, at man skulle på butikken til at man hadde diare. Nytt? Har jo hatt snap i relativt mange år allerede... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. juli 2017 #8 Del Skrevet 22. juli 2017 4 timer siden, canacas skrev: Jeg elsker filter på Snapchat. Bruker det ofte. Ser ikke helt hva som er galt med det. Samme her, bruker det en del jeg også Men det kan bli litt mye når folk bruker det hele tiden, tror ikke jeg har sett en eneste Snap av f.eks Anne Brith uten filter. At det gikk an å legge flere filter oppå hverandre visste jeg ikke, skjønner ikke hvordan man får til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjert Skrevet 22. juli 2017 #9 Del Skrevet 22. juli 2017 Du er ikke alene. Det er fryktelig irriterende. Så fort noen begynner med disse tåpelige filtrene og heliumstemme så klikker jeg ut av hele storyen. Det gjelder alle, både offentlige personer og privatpersoner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 22. juli 2017 #10 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Tror nok mange bruker filtrene fordi de jar komplekser for eget utseende. Trygt med hundrfilter osv da, ja. Men veldig lett å gjennomskue. Dessuten drukner jo budskapet de evt prøver å formidle. Jeg får litt cringe av det hele. Ser mange venner på både snap og insta med kanin/hund/katte-filter og det er bare kleint (især når man er 30+). Anne Brith er et godt cringe-ekempel. Klein dame Endret 22. juli 2017 av Flisespikker 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 22. juli 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 22. juli 2017 4 timer siden, Basilen skrev: Jeg tåler de tullefiltrene i en liten mengde, men at fotballfrua bruker det filteret som glatter ut huden og gjerne er ekstra filter oppå det igjen - det irriterer meg. Også skulle jeg ønske fru timian sluttet med de som forvrenger stemmen, da forsvinner alltid noe av det hun sier Akkurat det som irriterer meg også. Folk må gjerne bruke filter som fjerner rynker og alt mulig, men hunde-, katte- og kaninfjes med forvrengt stemme, da blir det for mye og useriøst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Trikat Skrevet 22. juli 2017 #12 Del Skrevet 22. juli 2017 Det er ufattelig irriterende og dumt, og jeg klarer ikke å få med meg noe annet enn de dumme filterne når de er i bruk. Jeg hater dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg