AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #21 Skrevet 23. juli 2017 På 22.7.2017 den 12.01, AnonymBruker skrev: Det verste er menn i 40-årene. Alle ser slitne, utbrukte og sure ut. Anonymkode: 9c1f2...0f1 Hvordan fant du mitt profilbilde???? hilsen TS ( mann 30 ) ( neida bare tuller ) Anonymkode: 051c4...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #22 Skrevet 23. juli 2017 Greit nok at kvinner på 35 år ser mer alvorlig ut i maska. Men hva betyr vel det når damer i denne aldersgruppen er mest råe i senga. Noen kåte beist.. Anonymkode: 0d865...3c5 2
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #23 Skrevet 23. juli 2017 Kan det være at de endelig begynner å møte veggen rent attraksjons og oppmerksomhetsmessig, og begynner å surne til på innsiden? At de har blitt brent så mange ganger at de til slutt mister gnisten? I dont know Er ikke på tinder
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #24 Skrevet 23. juli 2017 Jeg smilte på bildene mine jeg. Aldri fått så mange matcher. Anonymkode: b8454...e76
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #25 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fant du mitt profilbilde???? hilsen TS ( mann 30 ) ( neida bare tuller ) Anonymkode: 051c4...ecc Du ser i så fall 10 år eldre ut Anonymkode: c1596...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #26 Skrevet 23. juli 2017 Er selv jente og 36 år, og skjønner poenget til ts egentlig.. Er mye rart av både menn og kvinner på tinder, og mange har bilder som gjør dem en bjørnetjeneste i datingøyemed... Har sett litt på dameprofiler via min brors tinder, og jøje meg.. Enten oransje counturingqueens i 20 åra eller snapchatkanindamer i 30/40åra... Mennene er veldig ofte overtrente glinsende solariumstyper eller noen riktig så værbitte og furete gustengrå typer nærmere 40... Skrekk og gru..... Anonymkode: 01309...5d0 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #27 Skrevet 23. juli 2017 Som dame er jeg veldig lei av hankjønn med denne typiske stilen: Yankees caps bak frem, Ray Ban solbriller, ensfarget og lys (som oftest hvit) T-skjorte. Ser ut som små, rampete guttunger! Haha. Anonymkode: bc67a...4d9 2
draug 75 Skrevet 24. juli 2017 #28 Skrevet 24. juli 2017 TS skulle aldri stukket handa i det vepsebolet han nettopp stakk handa i. Men svarene er ganske interessante: Nei, vi hører ikke etter, for vi er fornøyde med hvem vi er og vi har ingen behov for etc, og mennene står i kø uansett. Særlig det siste der er interessant. For i de andre Tindertrådene står det mye om "matcher bare med tullinger uansett" Er det sammenheng? For i mitt tilbakelagte liv som tindermenneske, der ble jeg mange ganger overrasket over hvor lite arbeid det for ei kvinne var mulig å legge inn i en profil, samtidig som man kunne fornemme at kravet, "spesifikasjonen" på det hun var ute etter, var hinsides.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #29 Skrevet 25. juli 2017 18 timer siden, draug 75 skrev: TS skulle aldri stukket handa i det vepsebolet han nettopp stakk handa i. Men svarene er ganske interessante: Nei, vi hører ikke etter, for vi er fornøyde med hvem vi er og vi har ingen behov for etc, og mennene står i kø uansett. Særlig det siste der er interessant. For i de andre Tindertrådene står det mye om "matcher bare med tullinger uansett" Er det sammenheng? For i mitt tilbakelagte liv som tindermenneske, der ble jeg mange ganger overrasket over hvor lite arbeid det for ei kvinne var mulig å legge inn i en profil, samtidig som man kunne fornemme at kravet, "spesifikasjonen" på det hun var ute etter, var hinsides. Litt sånn som menn som klager på å aldri få matcher, men gir lange lister til kvinner om hva de gjør galt Ser det samme hver dag for menn på Tinder. Ikke rart de sliter med å få matcher. Anonymkode: 67bee...d8f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #30 Skrevet 25. juli 2017 18 timer siden, draug 75 skrev: For i mitt tilbakelagte liv som tindermenneske, der ble jeg mange ganger overrasket over hvor lite arbeid det for ei kvinne var mulig å legge inn i en profil, samtidig som man kunne fornemme at kravet, "spesifikasjonen" på det hun var ute etter, var hinsides. hehe; likestilling i praksis Anonymkode: 4dd72...5a4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #31 Skrevet 25. juli 2017 På 24.7.2017 den 0.04, AnonymBruker skrev: Som dame er jeg veldig lei av hankjønn med denne typiske stilen: Yankees caps bak frem, Ray Ban solbriller, ensfarget og lys (som oftest hvit) T-skjorte. Ser ut som små, rampete guttunger! Haha. Anonymkode: bc67a...4d9 Men så er det vel bare guttunger som går sånn også? Og enkelte 20 og 25 åringer som fortsatt ikke har vokst opp ergo regnes som guttunge på andre områder også. (forpliktelsesangst for eksempel) Anonymkode: 422ac...bfb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #32 Skrevet 25. juli 2017 Ts her.. vepsebol og vepsebol.. om noen tar seg nær av det/ blir såret så var ikke det meningen.. ting ble skrevet litt på spissen. Kan man ta en pikk kan man ta en spøk. Jeg er ganske ny på tinder og har brukt den noen dager de siste 2 ukene med ca 10 matcher, har lagt den litt på hylla de siste dagene etter jeg traff ei og klikket bra på date. Det er for all del mange søte jenter på tinder, har selv ikke sett noen pyntedukker, det kan være fordi jeg søker 26-34, men jeg har sett endel som ikke ser ut til å ta vare på seg selv. Jeg vil bare gi ett tips om å ta med ett bilde hvor du viser din feminine side, mange har bare bilder av seg på avstand, bak noen solbriller. Så scroller man videre og ser en grimase. Ei jente fikk frem 4 bilringer under haka med vilje mens noen ser direkte sure ut på alle bilder, så er det noen med falske smil hvor bare munnen smiler og som sagt disse halloween bildene. Bare ta ett bilde hvor du smiler litt.. nøytrale bilder. Anonymkode: c80c1...502
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #33 Skrevet 25. juli 2017 Er 27 år selv, men tenker at medsøstre på 30+ er mye mer selvsikre, de byr på seg selv på en morsom måte, hvis noen ikke liker det kunne de ikke brydd seg mindre. Merker selv at jeg blir litt mere likegyldig til hva folk tenker om meg. Før ville jeg forandret meg om en gutt ba meg om det, nå hadde jeg bare ledd han opp i ansiktet og tuslet videre. Med alder kommer selvsikkerhet og vi forstår at om en mann ikke liker oss som vi er, er det nok av andre menn som gjør det. Anonymkode: 3f7cc...260 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #34 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. vepsebol og vepsebol.. om noen tar seg nær av det/ blir såret så var ikke det meningen.. ting ble skrevet litt på spissen. Kan man ta en pikk kan man ta en spøk. Jeg er ganske ny på tinder og har brukt den noen dager de siste 2 ukene med ca 10 matcher, har lagt den litt på hylla de siste dagene etter jeg traff ei og klikket bra på date. Det er for all del mange søte jenter på tinder, har selv ikke sett noen pyntedukker, det kan være fordi jeg søker 26-34, men jeg har sett endel som ikke ser ut til å ta vare på seg selv. Jeg vil bare gi ett tips om å ta med ett bilde hvor du viser din feminine side, mange har bare bilder av seg på avstand, bak noen solbriller. Så scroller man videre og ser en grimase. Ei jente fikk frem 4 bilringer under haka med vilje mens noen ser direkte sure ut på alle bilder, så er det noen med falske smil hvor bare munnen smiler og som sagt disse halloween bildene. Bare ta ett bilde hvor du smiler litt.. nøytrale bilder. Anonymkode: c80c1...502 Hva mener du med bilder der man viser sin feminine side? Der man er dresset opp i penkjole, har utslått hår og festsminke? Eller mer hverdagslig fin med sminke? Anonymkode: bc67a...4d9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #35 Skrevet 25. juli 2017 Det er nå i det minste hyggelig å se at KG mobben ikke tar lang tid før de kaster seg på med angrep mot alle menn der alle menn er latsabber, drittsekker, forfallen og alt annet koselig dere føler for å si om oss. Man føler seg virkelig glad og velkommen når man leser hvor mye hat dere har for oss menn kun fordi en idiot her lager et latterlig innlegg. Blir jo rent trist av å lese hvor mye enkelte her forakter oss menn Anonymkode: c5fd6...186
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #36 Skrevet 25. juli 2017 På 22.7.2017 den 10.57, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne komme med noen ønsker & tips - Det er helt topp at du nå har funnet din frilufts persona og dyrker den, men ha nå med ett vanlig bilde også. - Smil! Merkelig forskjell på damer 24-30 og damer 30+. Hvorfor så seriøs i maska? Mens damer 24-30 smiler og kikker flørtende inn i kamera, kikker mange 30+ inn nede i skjermen med ett trøtt ansikt uten antydning til livsglede.. - Grimaser, mange damer 30+ har ett bilde med ett grimas eller en stygg halloween maske, hva er greia med det der? - Sminke. Er det virkelig slik at damer 29+ slutter å bruke sminke?? Ha nå med ett bilde hvor du er litt feminin i det minste. - Har du kjole? Ta ett bilde - jenter i kjole er søtt & sexy - Bare snapchat filters - Har du bare bilder med hundetunge, blomsterkrans eller blodrøde kinn så burde du revurdere. - Dobbelhake, har ingen problemer med dobbelhake, men noen jenter overdriver dobbelhaken ved å trøkke ned hodet så bare bilringer flyter opp - som om dem heller vil gjøre narr av seg selv enn at noen andre tenker det. Slutt med slike tulle bilder - Les her: http://lifehacker.com/5906963/instantly-become-more-photogenic-by-tilting-your-head-forward Takk for meg, mann 30 Anonymkode: c80c1...502 Kunne ikke vært mer enig TS! Tror KG trengte en slik tråd. På 22.7.2017 den 11.45, AnonymBruker skrev: Kan jeg komme med noe? Hva er det med at så mange voksne smiler sånn her på bilder: Har de funnet et tips om å GAPE på bilder? Det er veldig påsatt og fake (ser anstrengt ut). Jeg liker naturlbilder og alle slags bilder som er behagelig å hvile øynene på... Er fint med smil og sjarme.. Men ikke fint med fake-smil og "fake-moro". Da er det bedre med Mona Lisa-smilet som sier "hvem tror du at du er?" Anonymkode: 7b606...86a Enig!! Anonymkode: 24aed...541
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #37 Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nå i det minste hyggelig å se at KG mobben ikke tar lang tid før de kaster seg på med angrep mot alle menn der alle menn er latsabber, drittsekker, forfallen og alt annet koselig dere føler for å si om oss. Man føler seg virkelig glad og velkommen når man leser hvor mye hat dere har for oss menn kun fordi en idiot her lager et latterlig innlegg. Blir jo rent trist av å lese hvor mye enkelte her forakter oss menn Anonymkode: c5fd6...186 Subb subb sier tøflene.. Anonymkode: c80c1...502
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå