AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Jeg vil gjerne komme med noen ønsker & tips - Det er helt topp at du nå har funnet din frilufts persona og dyrker den, men ha nå med ett vanlig bilde også. - Smil! Merkelig forskjell på damer 24-30 og damer 30+. Hvorfor så seriøs i maska? Mens damer 24-30 smiler og kikker flørtende inn i kamera, kikker mange 30+ inn nede i skjermen med ett trøtt ansikt uten antydning til livsglede.. - Grimaser, mange damer 30+ har ett bilde med ett grimas eller en stygg halloween maske, hva er greia med det der? - Sminke. Er det virkelig slik at damer 29+ slutter å bruke sminke?? Ha nå med ett bilde hvor du er litt feminin i det minste. - Har du kjole? Ta ett bilde - jenter i kjole er søtt & sexy - Bare snapchat filters - Har du bare bilder med hundetunge, blomsterkrans eller blodrøde kinn så burde du revurdere. - Dobbelhake, har ingen problemer med dobbelhake, men noen jenter overdriver dobbelhaken ved å trøkke ned hodet så bare bilringer flyter opp - som om dem heller vil gjøre narr av seg selv enn at noen andre tenker det. Slutt med slike tulle bilder - Les her: http://lifehacker.com/5906963/instantly-become-more-photogenic-by-tilting-your-head-forward Takk for meg, mann 30 Anonymkode: c80c1...502 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Så snill du er mann 30. Anonymkode: 375b8...51a 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Det er helt topp at du nå har funnet din frilufts persona og dyrker den, men ha nå med ett vanlig bilde også. Ditto. Ser mange mannlige profiler med bare natur bilder eller posering i. Det er viktig å vise hva du brenner for men minst to nærbilder av ansikt er fint. - Smil! Merkelig forskjell på damer 24-30 og damer 30+. Hvorfor så seriøs i maska? Mens damer 24-30 smiler og kikker flørtende inn i kamera, kikker mange 30+ inn nede i skjermen med ett trøtt ansikt uten antydning til livsglede.. Enig i at man bør smile for å gjøre et godt inntrykk, spesielt siden det er på datingapp hvor man jo vil gjøre inntrykk men ingen har servert gullkortet og megapikken på bordet enda, så hvem er du til å be en annen smile? Jeg smilte forførende inn i kameraet som 17 åring men forstod heldigvis at livet dreide seg om andre ting enn å "være sexy" - Grimaser, mange damer 30+ har ett bilde med ett grimas eller en stygg halloween maske, hva er greia med det der? Jeg har ikke det, men tenker hva er greia med å ikke ha det? Det viser jo at dem ikke tar seg dønn seriøst og faktisk har personlighet og interesser i motsetning til mine tre Instagram bilder. - Sminke. Er det virkelig slik at damer 29+ slutter å bruke sminke?? Ha nå med ett bilde hvor du er litt feminin i det minste. Å være kvinne av kjønn bør være "litt feminint" i det minste. Har du ikke vært å hogga ved og skutt elg til oss i dag? Nåh, kanke være litt maskulin i det minste klarer du vel? Sminke tar mye tid og koster masse penger, mange tusen i mnd og tusenvis av kreftfremkallende kjemikalier på huden når hudkreft er den mest forekomte kreftformen så er sminke noe fler bør revurdere å bruke. - Har du kjole? Ta ett bilde - jenter i kjole er søtt & sexy Helt uaktuelt å ta et bilde i kjole på tinder. Jeg har på kjole en gang eller to i året og fremmede gutter som sier "kom igjen vær litt sexy a" er det siste som fortjener å se meg i en kjoleanledning. Jeg skal ikke selge meg som en katalogkvinne altså. - Bare snapchat filters - Har du bare bilder med hundetunge, blomsterkrans eller blodrøde kinn så burde du revurdere. - Dobbelhake, har ingen problemer med dobbelhake, men noen jenter overdriver dobbelhaken ved å trøkke ned hodet så bare bilringer flyter opp - som om dem heller vil gjøre narr av seg selv enn at noen andre tenker det. Slutt med slike tulle bilder - Enig menn åttedelshaka di fra Las Palmas baren er ikke hot. Takk for meg, mann 30 Takk for meg, kvinne 30 Anonymkode: c80c1...502 Anonymkode: 422ac...bfb 11
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 TS, du skjønner det at med alderen kommer livsvisdom. Når kvinner kommer i slutten av 20-årene og 30-årene blir de heldigvis mindre opptatt av å tekkes menn. De framstiller seg selv på en ekte, real måte. De driter en lang masj i å lage profiler for å tekkes menn som er ute etter trutmunn, sminke og "sexy sommerkjoler". De trenger det ikke, heller, for mennene står i kø uansett. Anonymkode: 9c1f2...0f1 14
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Kan jeg komme med noe? Hva er det med at så mange voksne smiler sånn her på bilder: Har de funnet et tips om å GAPE på bilder? Det er veldig påsatt og fake (ser anstrengt ut). Jeg liker naturlbilder og alle slags bilder som er behagelig å hvile øynene på... Er fint med smil og sjarme.. Men ikke fint med fake-smil og "fake-moro". Da er det bedre med Mona Lisa-smilet som sier "hvem tror du at du er?" Anonymkode: 7b606...86a 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 For å vise stor entusiasme åpenbart. I motsetning til Mona Lisa Anonymkode: 422ac...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Skrevet 22. juli 2017 Etter en liten anonym snarvisitt innom for å sjekke ståa på tinder må jeg si det er virkelig en app for folk i 20 årene.. det vrimler jo av folk i denne kategorien der, ikke rart folk i 30 åra blir litt stive i maska.. Anonymkode: 0d636...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #8 Skrevet 22. juli 2017 Til mann 30 på tinder. Tidligere tinderdame på 33 her. Vi bryr oss ikke. Det er flust av oversminka desperate tryhard damer med dårlig selvtillit på tinder, som er på en fjelltopp i solnedgang med høye hæler og perfekt smil, disse sveiper du ja på - så lar du resten av oss være i fred. Tenk så fint at det er damer som er fornøyde slike de er, og så usminka med en grimase da gitt Anonymkode: 696dd...84b 13
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #9 Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å vise stor entusiasme åpenbart. I motsetning til Mona Lisa Anonymkode: 422ac...bfb Bildekommunikasjon, min venn Anonymkode: 0d636...a4c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #10 Skrevet 22. juli 2017 Det verste er menn i 40-årene. Alle ser slitne, utbrukte og sure ut. Anonymkode: 9c1f2...0f1 10
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #11 Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne komme med noen ønsker & tips - Det er helt topp at du nå har funnet din frilufts persona og dyrker den, men ha nå med ett vanlig bilde også. - Smil! Merkelig forskjell på damer 24-30 og damer 30+. Hvorfor så seriøs i maska? Mens damer 24-30 smiler og kikker flørtende inn i kamera, kikker mange 30+ inn nede i skjermen med ett trøtt ansikt uten antydning til livsglede.. - Grimaser, mange damer 30+ har ett bilde med ett grimas eller en stygg halloween maske, hva er greia med det der? - Sminke. Er det virkelig slik at damer 29+ slutter å bruke sminke?? Ha nå med ett bilde hvor du er litt feminin i det minste. - Har du kjole? Ta ett bilde - jenter i kjole er søtt & sexy - Bare snapchat filters - Har du bare bilder med hundetunge, blomsterkrans eller blodrøde kinn så burde du revurdere. - Dobbelhake, har ingen problemer med dobbelhake, men noen jenter overdriver dobbelhaken ved å trøkke ned hodet så bare bilringer flyter opp - som om dem heller vil gjøre narr av seg selv enn at noen andre tenker det. Slutt med slike tulle bilder - Les her: http://lifehacker.com/5906963/instantly-become-more-photogenic-by-tilting-your-head-forward Takk for meg, mann 30 Anonymkode: c80c1...502 Hei mann 30. Jeg kan ikke se at noen ba om din mening eller dine råd. Hva får deg til å tro at vi bryr oss om hva du synes er attraktivt? Siden vi først deler ut råd helt uoppfordret; kvinner liker ikke mansplaining. Hilsen kvinne 29. Anonymkode: 5fbaa...1d4 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #12 Skrevet 22. juli 2017 Hvorfor skal alle sammen gjøre dette, for å være grei nok for deg ? Er det ikke bare bra at ikke alle sammen er din smak? Eller er du på tinder for å finne ALLE i stedet for EN? Selv synes jeg det er altfor mye duck-face, klamme falske smil, lykke og "gjøre seg til". Veldig lite jordnært på tinder generelt... Skjønner godt at det ikke er kult å se sur ut, men et lurt smil og glimt i øyet er undervurdert på tinder. Anonymkode: 23d01...64d 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #13 Skrevet 22. juli 2017 Hvordan man velger å framstå på en datingapp sier vel mye om hvem man er - og ikke minst hvem man ønsker å være? Hvorfor skal man "gjøre seg til" for at tilfeldig mann (30) skal bli fornøyd? Mann (30) bør heller lete etter noen som faktisk ER slik han drømmer om, ikke bare en som later som hun er det? Du vil for eksempel se bilder av jenter i kjole som bruker sminke. Så da betyr vel det at du liker sminkede jenter i kjole? Da bør du lete etter ei som liker å sminke seg og gå i kjole da, ikke bare be folk om å sminke seg og sette på kjole for bildets skyld. For du blir vel skuffet senere da, når du oppdager at kjole- og sminkejenta fra Tinder ikke egentlig liker å gå i kjole og sminke? Da er det vel brått "falsk markedsføring" og du føler deg lurt? Disse jentene som gjør disse tingene... Det irriterer deg jo tydeligvis. I stedet for å tenke at de burde endre seg for å tekkes deg, bør du heller tenke som så at disse jentene ikke er din type, og slå deg til ro med det. Anonymkode: a8c85...253 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #14 Skrevet 22. juli 2017 Hvorfor gidde bruke Tinder i det hele tatt? Tinder er umoralsk, og umoralske mennesker er sykt turn off. Anonymkode: 79ad1...8d5 1
Gjest C.Tramell Skrevet 22. juli 2017 #15 Skrevet 22. juli 2017 Med alder kommer (ofte) visdom. De har vel bare skjønt at det er lettere å overraske positivt hvis de ikke legger lista skyhøyt for seg selv. Hvis mennene liker og vil treffe dem etter å ha sett dem ekte, ustylet og med grimaser er det sikkert gode sjanser for at de faller pladask hvis de stiller pent sminket i kjole på første date. Dessuten slipper de å hele tiden ha et krampaktig fokus på det ytre når de vel har begynt å date noen, for den de dater har jo valgt dem etter å ha sett hverdagsversjonen
Gjest Rosetelys Skrevet 22. juli 2017 #16 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har smilebilde, tullebilde, solbrille inni jakkehetta bilde, quotebilde og helt vanlig bilde. Jeg bruker lite sminke, sjelden kjoler, natur og friluftsliv er helt greit, men elsker du lange turer med teltovernatting får du gjøre det alene. Jeg får frem interessene mine, at jeg har barn (uten å ha bilde av de) og jeg matcher med menn jeg syns virker ålreite og ved å matche med meg så ser du hva du får liksom. Ser ikke helt hvorfor jeg skal dolle meg opp for et tinderbilde når jeg tilnærmet aldri ser sånn ut i virkeligheten?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #17 Skrevet 22. juli 2017 Tror dette har en ganske så logisk forklaring. Da vi vokste opp skulle man ikke skryte av seg selv. Da facebook først kom, så brukte vi selvutløser på kamera for å ta bilder, for gud forby om noen skjønte at vi hadde tatt det selv. Å dele en selfie strider mot hele min oppfatning av verden, hvorfor i alle dager skulle andre folk ha interesse av å se et bilde av meg, som jeg har tatt av meg selv? Synes jeg ser for meg i 2000 at vi hadde gått rundt på skolen med bilder av kun ansiktet vårt, og bedt folk om å like det Profilbilder er altså nødvendige onder for meg, og antakelig mange andre i min generasjon. Jeg hater å ta de, og jeg hater å dele de. Føler selfier roper "Hei, se på meg, se hvor pen jeg er", og det er ikke slik jeg ønsker å fremstå. Hvis en mann vil ha en dollete dame som elsker selfies og sminke, så er ikke jeg den rette uansett Anonymkode: fd887...ce4 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #18 Skrevet 22. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette har en ganske så logisk forklaring. Da vi vokste opp skulle man ikke skryte av seg selv. Da facebook først kom, så brukte vi selvutløser på kamera for å ta bilder, for gud forby om noen skjønte at vi hadde tatt det selv. Å dele en selfie strider mot hele min oppfatning av verden, hvorfor i alle dager skulle andre folk ha interesse av å se et bilde av meg, som jeg har tatt av meg selv? Synes jeg ser for meg i 2000 at vi hadde gått rundt på skolen med bilder av kun ansiktet vårt, og bedt folk om å like det Profilbilder er altså nødvendige onder for meg, og antakelig mange andre i min generasjon. Jeg hater å ta de, og jeg hater å dele de. Føler selfier roper "Hei, se på meg, se hvor pen jeg er", og det er ikke slik jeg ønsker å fremstå. Hvis en mann vil ha en dollete dame som elsker selfies og sminke, så er ikke jeg den rette uansett Anonymkode: fd887...ce4 samme her. Føler det er veldig sånn "her kommer jeg! SE på MEEEG" Flaut! Tror flere av oss i samme generasjon føler litt det samme. De fleste har ikke slike tydelige selfies på profilbildene som de litt yngre har. Anonymkode: 0d636...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #19 Skrevet 22. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: samme her. Føler det er veldig sånn "her kommer jeg! SE på MEEEG" Flaut! Tror flere av oss i samme generasjon føler litt det samme. De fleste har ikke slike tydelige selfies på profilbildene som de litt yngre har. Anonymkode: 0d636...a4c Jeg er 20 år.. tro meg, det er en haug med oss som har det på samme måte! Å ta masse selfies er faktisk litt harry for mange av oss som kommer etter "selfies-generasjonsgjengen", de som er noen år eldre enn oss har gitt oss helt makk og helt ærlig, det ser ganske dumt ut Anonymkode: 25650...87b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #20 Skrevet 23. juli 2017 På 22.7.2017 den 11.45, AnonymBruker skrev: Kan jeg komme med noe? Hva er det med at så mange voksne smiler sånn her på bilder: Jeg er 36 og dette er mitt "resting face". Kjører sykkel sånn. Anonymkode: 051c4...ecc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå