Donnie Darko Skrevet 25. juni 2005 #21 Skrevet 25. juni 2005 Nei, for å kle på seg et plagg til glede for en mann er jo forferdelig undertrykkende og kun et resultat av mannens overlegenhet... Stakkars kvinner som lar seg diktere på slikt vis! hoho..
Bølgeblikk Skrevet 25. juni 2005 #22 Skrevet 25. juni 2005 Har fått inntrykk av at jenter/damer bruker dette minst like mye for sin egen del. Bare ta et annet eksempel, sko! Fatter ikke hvorfor damer er så inni granskauen opphengt av sko. Sko!? jaja hehe Det er vel bare en type damesko vi gutter har interesse av. Alle de andre enser vi ikke Eller jo det finnes foresten endel gutter som har sans for mange rare skotøy men nok om det.
Gjest *Live* Skrevet 26. juni 2005 #23 Skrevet 26. juni 2005 Jeg bruker det ganske ofte i stedet for strømpebukser. Men jeg bruker det også av og til når vi skal ha sex eller det ligger sex i luften.. Det er egentlig ganske deilig synes jeg å liksom kle seg opp i forkant - både fordi det sender ut et signal til kjæresten min om at jeg vil leke, men også fordi jeg merker selv at jeg blir kåt av å fantasere om hva som skal skje. Det er veldig deilig når jeg f eks har planlagt en romatisk kveld hjemme med kjæresten, og jeg da kan sette av lang tid på badet med dusj, barbering, kremmer, osv -for deretter å ta på noe lekkert undertøy og virkelig nyte seg selv.
Gjest BillaBong Skrevet 30. juni 2005 #24 Skrevet 30. juni 2005 For å være helt ærlig: Det er litt usexy når jeg har med en jente hjem, vi kysser og kliner oss gjennom gangen og stua i retning soverommet, vi fikler med hverandres klær, jeg tar kanskje en hånd opp etter hennes lår under skjørtet, jeg drar ned glidelåsen på skjøret - og så står hun der i strømpebukse langt opp etter magen, gjerne med sånn forsterkning fra lårene og opp. DA er det litt mer sexy med en jente i strømper...... Billa
Stine1 Skrevet 3. september 2005 #25 Skrevet 3. september 2005 Jeg bruker strømper for egen del. Mye bedre enn strømpebukser. Også er det mer sexy. Lettere for min mann å komme til også. Så han liker det også veldig godt
Gjest TTBoy Skrevet 5. september 2005 #26 Skrevet 5. september 2005 Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt. Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del? ElisaB ← Ingen tvil om at mange av oss gutta tenner på at kjæresten bruker strømper, tror det henger sammen med at mange av oss har sansen for dameben, lår og legger. Fremheves ekstra hvis de er pakket inn i elegante strømper, og så er det jo ultrafeminint med nylonstrømper da Kjæresten min ikler seg stay ups primært for å glede meg men hun sier hun føler seg ekstra sexy og feminin når hun gjør det og blir tent av det også. Mer korrekt er vel at hun blir tent av det som skal skje når hun har pynta seg. Elsker at hun bruker det og må innrømme at jeg også har gjort som en annen ba om i denne diskusjonen, å komme på strømpene hennes gir et kick Så jenter - bruk strømper, vi er mange som elsker at dere gjør det
Gjest Ravioli Skrevet 7. september 2005 #27 Skrevet 7. september 2005 Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt. Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del? ElisaB ← Damer/jenter! Bruk strømper, i alle varianter og farger og dere er sikret en hengiven og hjelpsom og kjærlig og kåt partner!!! Gammelt jungelord Tror damestrømper er den vansligste "turn-on" for oss gutta, vi elsker det!
Stine1 Skrevet 7. september 2005 #28 Skrevet 7. september 2005 De gutta her inne som sier at dette med strømper er noe de fleste menn liker er jeg enige med. Jeg tror aldri en mann har tatt av meg strømpene mine når vi har hatt sex. De fleste elsker av en eller annen grunn dette med strømper. Jeg har også merket at en del menn jeg har vært sammen med har vært både kåtere og villere i senga når jeg har hatt strømper på kontra de gangene jeg ikke har det på meg. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn. Det er kanskje bare noe jeg innbiller meg, men jeg tror det stemmer bra. 1
Sheba Skrevet 8. september 2005 #29 Skrevet 8. september 2005 Bruker gjerne stayups både for min egen del og for kjæresten sin (han digger det.. ) Men det som er viktigst når det gjelder strømper/stayups under kjoler og skjørt er at man slipper den helvetes strømpebuksepølsa som siger i skrittet og ruller seg til en fin liten pølse i livet..- de gjør ihvertfall gjerne det på oss som er under 1.60 høye..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #30 Skrevet 8. september 2005 Damen min går mye i skjørt, og en lang stund trodde jeg hun brukte strømper for å glede meg. Så viser det seg at hun ikke har en eneste strømpebukse eller stay ups lenger. Hun bruker strømper også når vi ikke er sammen. Hun synes det er veldig behagelig å bruke, men det forutsetter de rette holderne med metallklyper og seks stropper som hun kjøper på nettet fra England. En gang fikk jeg henne til å la skjørtet gli litt opp da vi satt på en pub for å erte noen andre menn. Digg å se blikkene og antagelig litt misunnelse.
Gjest commander Skrevet 9. september 2005 #31 Skrevet 9. september 2005 Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt. Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del? ElisaB ← Det mest opphissende jeg vet........elsker dameben i nylon, i nesten alle varianter. Favoritten er sorte eller blå stay-ups, alternativt festet i en hofteholde Liker også knestrømper i de fleste utgaver, over-knee strømper oxo Er jeg riktig heldig/snill får jeg lov til å komme over strømpefoten til min kjære, fullkomment
Lemona Skrevet 9. september 2005 #32 Skrevet 9. september 2005 Og jeg som trodde det bare var min mann som var så ivrig på dette med strømper...
Gjest Daffy Skrevet 15. september 2005 #33 Skrevet 15. september 2005 Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt. Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del? ElisaB ← Jeg er også inmari hypp på damestrømper, forutsatt at dama bruker dem og ikke jeg Finnes ikke noe mer sexy enn lekre dameben i tynne strømper. Tror du har rett i at dette er vanlig mannegreie ja, alle jeg kjenner liker det
Gjest Zeus Skrevet 15. september 2005 #34 Skrevet 15. september 2005 Ja, jeg bruker strømper til glede for oss begge. Jeg liker strømper, han liker strømper. At han tenner på klesplagg jeg liker å bruke er ren bonus! ← Herlig Elsker strømper, i alle fasonger, farger og varianter. Hater strømpebukser, det er erotikkdreper nr. 1, rangeres over skrikende babyer! Høres ut som dere har et bra forhold, jeg har det likedan i mitt og setter vanvittig pris på det!
Gjest Zinedine Skrevet 19. september 2005 #35 Skrevet 19. september 2005 Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt. Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del? ElisaB ← Kjæresten min kom hjem fra handleturen med knestrømper i alle regnbuens farger her om dagen, og da hun tok dem på og lurte på om jeg likte dem endte det med heftig sex, det var jævlig sexy for å si det mildt....... Hun bruker ofte stay ups eller strømper med hofteholder og det er lekkert, enten vi skal ut på byen, i selskap eller kun til hjemmebruk. Strømper er det mest erotiske og feminine som finnes og jeg er lettantennelig når min kjære bruker det ja
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. september 2005 #36 Skrevet 19. september 2005 De gutta her inne som sier at dette med strømper er noe de fleste menn liker er jeg enige med. Jeg tror aldri en mann har tatt av meg strømpene mine når vi har hatt sex. De fleste elsker av en eller annen grunn dette med strømper. Jeg har også merket at en del menn jeg har vært sammen med har vært både kåtere og villere i senga når jeg har hatt strømper på kontra de gangene jeg ikke har det på meg. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn. Det er kanskje bare noe jeg innbiller meg, men jeg tror det stemmer bra. ← Ikke noe du innbiller det der nei, det er et soleklart faktum at mange av oss gutta digger strømper, i mange varianter. Tror de fleste menn er hekta på damebein, legger og lår, og at de kommer i lekker "innpakning" gjør det bare enda bedre Kan ikke huske at jeg har tatt av strømpene til kjæresten min når vi har vært i full gang med sex'en, bortsett fra en gang, jeg hadde bestemt meg for å suge stortåa hennes (leste et sted at det var en turn-on for mange jenter) men der bomma jeg gitt, hun bare lo av det Så heretter fortsetter vi som før, sex med strømper på er digg
Gjest Basil Skrevet 3. oktober 2005 #37 Skrevet 3. oktober 2005 De gutta her inne som sier at dette med strømper er noe de fleste menn liker er jeg enige med. Jeg tror aldri en mann har tatt av meg strømpene mine når vi har hatt sex. De fleste elsker av en eller annen grunn dette med strømper. Jeg har også merket at en del menn jeg har vært sammen med har vært både kåtere og villere i senga når jeg har hatt strømper på kontra de gangene jeg ikke har det på meg. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn. Det er kanskje bare noe jeg innbiller meg, men jeg tror det stemmer bra. ← Ingen innbilning nei, kalde fakta det der. Elsker strømper i (nesten) alle varianter, farger og lengder men så har jeg vel en liten fetisj på damebein også da.......... Strømper er det mest sexy som finnes og det ville aldri falle meg inn å ta av strømpene til min kjære når vi har sex.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #38 Skrevet 3. oktober 2005 Bruker ganske ofte strømper når jeg forfører kjæresten. Få ting som tenner han lettere. Elsker å leke med ham. Fikk tatt noen ganske lekre svart-hvitt bilder av meg kun i ført sorte strømper av en venninne som jeg ga ham i gave. Jeg vet at han elsker å se på de.
Gjest Stockinglover Skrevet 2. januar 2008 #39 Skrevet 2. januar 2008 De gutta her inne som sier at dette med strømper er noe de fleste menn liker er jeg enige med. Jeg tror aldri en mann har tatt av meg strømpene mine når vi har hatt sex. De fleste elsker av en eller annen grunn dette med strømper. Jeg har også merket at en del menn jeg har vært sammen med har vært både kåtere og villere i senga når jeg har hatt strømper på kontra de gangene jeg ikke har det på meg. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn. Det er kanskje bare noe jeg innbiller meg, men jeg tror det stemmer bra. Lenge side dette temaet har vært på banen, men jeg kan bare understreke Stine at dette er helt topp. Bruk gjerne strømper både før, under og etter! Personlig foretrekker jeg ekstra lange mørk brune eller sorte nylonstrømper med strømpeholder eller korsett. Dersom du kombinerer dette med et miniskjørt eller en kort kjole og høye stiletthæler mens du legger det ene benet over det andre og lar skjørtekanten skli litt opp kan jeg garantere full tenning! Godt nytt år! Stockinglover
recursion Skrevet 24. juni 2008 #40 Skrevet 24. juni 2008 Bruker ofte stay-ups under kjolen, liker ikke strømpebukser. Derfor har jeg et bra utvalg, og vi bruker det av og til i senga også....da for begges del. Jeg bruker alltid stayups. Kjæresten min liker at jeg har på stayups og høyhælte sko i senga. Det er deilig å bruke nylonstrømper. Fikk kjæresten min til å ta på meg strømpene mine en gang. Det var kinky og deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå