Gjest TomKrus Skrevet 11. januar 2005 #21 Skrevet 11. januar 2005 Alle, vel. Så slipper du også å gå rundt og synes at Doffen har daua er morsomt.
Sanity Skrevet 12. januar 2005 #22 Skrevet 12. januar 2005 Det er jo akkurat dette Ica vil. De får den oppmerksomheten rundt reklamen de er ute etter, selv om seerene synes reklamen er dum. Den blir lagt merke til
Angelica Skrevet 12. januar 2005 #23 Skrevet 12. januar 2005 Rattleshake skrev: Jaja, ikke så seriøs da. Snikk-snakk og tull og tøys det her . Tok det kanskje litt vel seriøst ja, men du virka så streng når du kom med pekefingeren..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #24 Skrevet 12. januar 2005 Så slipper du også å gå rundt og synes at Doffen har daua er morsomt. Syns det er et privilegiet jeg kan få ha. Jeg synes "doffen har daua" er morsom, og humrer ofte for meg selv av den. Lurer på om ikke antall Rema-besøk har økt også for min del.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #25 Skrevet 12. januar 2005 Det er jo akkurat dette Ica vil. De får den oppmerksomheten rundt reklamen de er ute etter, selv om seerene synes reklamen er dum. Den blir lagt merke til Hvis alle vill fulgt mitt råd, ville de ikke fått det som de ville...
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #26 Skrevet 12. januar 2005 Jeg synes ICA er den beste av de typiske billigkjedene. Supplerer med Meny/Ultra og div. innvandrerforr. og får alt jeg trenger.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #27 Skrevet 12. januar 2005 Jeg synes ICA er den beste av de typiske billigkjedene. Supplerer med Meny/Ultra og div. innvandrerforr. og får alt jeg trenger. Bla bla bla. Ingen ting med temaet å gjøre, og jeg foreslår at moderatorene sletter dette p.g.a. avsporing
Gjest boikott Skrevet 12. januar 2005 #28 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er så lei av alle de dustete hårshampo- reklamene og tannkrem-reklamene så jeg har sluttet å pusse tennene og vaske håret.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #29 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er så lei av alle de dustete hårshampo- reklamene og tannkrem-reklamene så jeg har sluttet å pusse tennene og vaske håret. Skulle bare ønske det fantes flere som deg *rørt-til-tårer-smiley*
Gjest Bellatrix Skrevet 12. januar 2005 #30 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er så lei av alle de dustete hårshampo- reklamene og tannkrem-reklamene så jeg har sluttet å pusse tennene og vaske håret. Og jeg har sluttet med bindd...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #31 Skrevet 12. januar 2005 Og jeg har sluttet med bindd... *kremt* Da håper jeg at tampong-reklamene er litt bedre.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. januar 2005 #32 Skrevet 12. januar 2005 *kremt* Da håper jeg at tampong-reklamene er litt bedre. Bruker egnetlig Always... :oops: og handler på ICA.
Kevin Skrevet 21. januar 2005 #33 Skrevet 21. januar 2005 Hun frøkna med mørkt hår der er jo grunn nok til å se reklamen alene...
koldbruna Skrevet 24. januar 2005 #34 Skrevet 24. januar 2005 Bra det ikke bare er meg som er misfornøyd med ICA da.Her skiftet de navn :evil: het før RIMI...da var det bedre plass og ikke sånn ROT som det er nå. Koldbruna
jolie Skrevet 25. januar 2005 #35 Skrevet 25. januar 2005 Nå vet jeg jo ikke om det er heeelt sant.. men mange rimier har blitt franchise i det siste, pga dårlig omsetning. Ergo vil ledelsen ha dem ut på det private merket men fortsatt tjene kroner, eller noe. Det jeg da tror, er at mange velger å omprofilere seg til ica, for der er det større kroner å hente; kundekretsen er den samme, prisene er høyere. Men jeg har altså ingen som helst grunn til å hverken tro eller mene noe om noe av dette Makes sense? Spark meg i seng..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå