Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 I tillegg til Garanti Eiendomsmegling, har jeg nå bestemt meg for å boikotte ICA. "Fått nok av juleskinke fr.." *pang* (TV-en skutt i filler). Oppfordrer andre til også å boikotte ICA.
LilleBille Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Har ikke en gang fått med meg at det var Ica reklamen var for jeg.. Tror jeg kobler automatisk ut når det blir for dumme reklamer...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Har ikke en gang fått med meg at det var Ica reklamen var for jeg.. Tror jeg kobler automatisk ut når det blir for dumme reklamer... Du kobler vel automatisk ut når det kommer til det meste
LilleBille Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Du kobler vel automatisk ut når det kommer til det meste :klø: Her må jeg ha gått glipp av noe
Gjest GreenSky Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Jeg synes faktisk den reklamen er så dårlig at den er bra, jeg.
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Den reklamen er utrolig dårlig reklame for Ica.. Mer irriterende langtekkelig reklame skal man lete lenge etter!!
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Også så mange de lager! De burde få humorhjelp. Slike ting kunne jeg synes var morsomt og filme selv da jeg var 10.
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #9 Skrevet 10. januar 2005 Nå har jeg ikke sett noe norsk reklame for Ica da, men i Sverige er de nærmest kult fordi de har så BRA reklame... Rart!
Gjest GreenSky Skrevet 10. januar 2005 #10 Skrevet 10. januar 2005 Fått nok juleskinke, frøken? Hvorfor ikke prøve et knasende godt knekkebrød? Kom igjen, det er jo så dårlig at det er morsomt!
LilleBille Skrevet 10. januar 2005 #11 Skrevet 10. januar 2005 Fått nok juleskinke, frøken? Hvorfor ikke prøve et knasende godt knekkebrød? Kom igjen, det er jo så dårlig at det er morsomt! .. det er jeg enig i .. men jeg hadde ikke fått med meg at det var ICA .. og da om mange er som meg .. må jo reklamen være rimelig feilslått...
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #12 Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes faktisk den reklamen er så dårlig at den er bra' date= jeg. Jeg syns den er skikkelig artig jeg... Og det flotte skru-på-smilet hans når han har gjentatt setningen sin til den biker-fyren... Ler like godt hver gang jeg :oops:
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 Og den i samme "serie" der de må forklare han ene ansatte at det ikke fins noen julenisse. Jeg liker dem!!
Angelica Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Synes reklamen er dårlig, men boikotter ikke ICA for det. Er den nærmeste butikken, bare tvers over veien for meg. Ellers må jeg reise 5 km..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Synes reklamen er dårlig, men boikotter ikke ICA for det. Er den nærmeste butikken, bare tvers over veien for meg. Ellers må jeg reise 5 km.. Hmm..Du er svak! :fy:
Angelica Skrevet 11. januar 2005 #17 Skrevet 11. januar 2005 Svak, hvorfor det? Fordi jeg ikke gidder å boikotte en butikk pga. de har en dårlig reklame? Fordi jeg ikke har tid og har dårlig råd så jeg synes det er unødvendig å kjøre en mil ekstra om dagen?
Gjest TomKrus Skrevet 11. januar 2005 #18 Skrevet 11. januar 2005 Aldri fått med meg den reklamen, så gjør som meg: boikott reklame.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. januar 2005 #19 Skrevet 11. januar 2005 Svak, hvorfor det? Fordi jeg ikke gidder å boikotte en butikk pga. de har en dårlig reklame? Fordi jeg ikke har tid og har dårlig råd så jeg synes det er unødvendig å kjøre en mil ekstra om dagen? Jaja, ikke så seriøs da. Snikk-snakk og tull og tøys det her .
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. januar 2005 #20 Skrevet 11. januar 2005 Aldri fått med meg den reklamen, så gjør som meg: boikott reklame. Men da vet du ikke hvilke som har dårlige/irriterende reklamer, og ikke hvilke du skal boikotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå