Gå til innhold

Tatovering. Hva er mest vondt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei.... først må jeg bare si at jeg vet ikke om dette kom under riktig kategori. Jeg fant ikke helt ut hvilken dette gikk under. Men uansett...

Jeg har tenkt å ta en tatovering til. Jeg har 3 små fra før ( 2 stk som er skrift og en enkel diamant). Denne gangen tenkte jeg å tatovere en løve på den nederste delen av armen, men på oversiden liksom. Jeg tenkte å ha i svart hvitt. Så det blir jo omriss pluss skyggelegging. Men jeg lurer egentlig på hva som er verst/ mest vondt? Selve omrisset eller skyggeleggingen ? 

- jente 21 

Anonymkode: 63bbb...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns omrisset var verst. Resten var som å bli puset på armen. 

Skrevet

Jeg synes også omrisset er verst. Det blir som regel gjort med en enkelt nål. Fylling med farge eller helsvart blir oftest gjort med tre nåler, en tykkere nålsamling som treffer større overflate av gangen. Mange synes det er vondere likevel pga flere nåler.
Skyggelegging er jeg usikker på, da jeg ikke har noen tatoveringer med skygge på.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Innsiden av armen er verst. Jeg syns finpussingen til sist er verst, da er huden sår og øm. Har en helt ny tatto (fra onsdag) som jeg ikke merket noe til, den er på utsiden av overarmen. Jeg er muligens litt herdet da. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei.... først må jeg bare si at jeg vet ikke om dette kom under riktig kategori. Jeg fant ikke helt ut hvilken dette gikk under. Men uansett...

Jeg har tenkt å ta en tatovering til. Jeg har 3 små fra før ( 2 stk som er skrift og en enkel diamant). Denne gangen tenkte jeg å tatovere en løve på den nederste delen av armen, men på oversiden liksom. Jeg tenkte å ha i svart hvitt. Så det blir jo omriss pluss skyggelegging. Men jeg lurer egentlig på hva som er verst/ mest vondt? Selve omrisset eller skyggeleggingen ? 

- jente 21 

Anonymkode: 63bbb...ae3

Noen steder er selvfølgelig vondere en andre, men det betyr ikke at det kan gies et enkelt svar på spørsmålet ditt.
Hvordan jobber tatovøren, hva slags nåler brukes, er vedkommende rask eller treg osv.
Og enda viktigere: Hvor lang tid tar tatoveringen? Selv på ganske følsomme steder, så klarer de fleste en time eller så, men sitter du i tre, fire timer eller kanskje enda mer, da sier det seg selv at det er ganske så vondt og du er utmattet etterpå og muligens sliten i et par dager fremover.
Jeg har hatt et par sånne lange økter, men har satt en maks på tre timer for meg selv nå.

Gjest Ingenting2
Skrevet
16 minutter siden, Kim skrev:

Noen steder er selvfølgelig vondere en andre, men det betyr ikke at det kan gies et enkelt svar på spørsmålet ditt.
Hvordan jobber tatovøren, hva slags nåler brukes, er vedkommende rask eller treg osv.
Og enda viktigere: Hvor lang tid tar tatoveringen? Selv på ganske følsomme steder, så klarer de fleste en time eller så, men sitter du i tre, fire timer eller kanskje enda mer, da sier det seg selv at det er ganske så vondt og du er utmattet etterpå og muligens sliten i et par dager fremover.
Jeg har hatt et par sånne lange økter, men har satt en maks på tre timer for meg selv nå.

Hadde nylig en seks-timers. Var helt utslått og varm etterpå, men kunne klart lenger.  :huh: En annen gang ba jeg om å avslutte etter fire timer. Dagsform er også essensiell, for tatovør og kunde. 

Skrevet
13 minutter siden, canacas skrev:

:huh: En annen gang ba jeg om å avslutte etter fire timer. Dagsform er også essensiell, for tatovør og kunde. 

Helt enig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...