Gå til innhold

Hvor mye koster kjolen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har valgt meg Maggie Sottero Dynasty, og her i landet koster den 13900,-. Men jeg er så heldig å ha en kompis som jobber på Natobasen i Belgia så kjolen sendes til ham fra USA, Der koster den bare 4400,- :o Og siden han jobber der så blir det innenriks porto, og det er ikke mer enn 300,-! Jeg er bare så utrolig overlykkelig over at jeg får denne flotte kjolen til den prisen...Synes 14 000,- hadde vært for mye å brukt på en kjole når man tenker på at man skal ha endel tilbehør også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole fra Mon Cheri. Den koster 13.000kr her i Norge, men jeg kjøpte den i USA for ca 4.500kr :)

Skrevet

Har kjøpt denne i helt hvit

http://discountbridal.info/kathryn.html

Den er "helt" lik MS sin Felicity.

Jeg har til nå betalt 3100,- for kjole og tilhørende veske og stola (+inkludert frakt) Jeg er iallefall rasende fornøyd siden kjolen koster 7900,- å leie hos nærmeste MS forhandler og fra 11-14.000 å kjøpe. Venter fortsatt spent på regning på ca 1300 fra tollvesenet. Kommer den eller ikke mon tro..?? over en måned siden jeg fikk kjolen nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt min brukt til 7000 kr inkludert underskjørt. Det er vel ikke noe kupp, men jeg er veldig fornøyd. Håper da også å kunne selge kjolen igjen etterpå.

Skrevet

Jeg kjøpte min på salg til 4990 kr. En St.Patrick kjole :wink:

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole (Sincerity) helt ny til 8000,- I tillegg kommer tilpasning (tror jeg), underskjørt, sko, slør osv av tilbehør.

Skrevet

Jeg kjøpte min St Patrick i Spania til 8000. Skulle betalt 7000 for en brukt kjole i Norge, fra samme designer.

I tillegg kommer slør, og underskjørt som jeg ikke har funnet enda...

Skrevet

Jeg syr selv - så langt har jeg brukt ca 2000 på stoff og for og slikt (da er mesteparten av silken kjøpt i Thailand). Tilbehøret kommer i tillegg, men har ikke planer om å bruke mer enn et par hundre på slør (regner med å lage det selv også).

Skrevet
Jeg syr selv - så langt har jeg brukt ca 2000 på stoff og for og slikt (da er mesteparten av silken kjøpt i Thailand). Tilbehøret kommer i tillegg' date=' men har ikke planer om å bruke mer enn et par hundre på slør (regner med å lage det selv også).[/quote']

Ikkje for å øyddeleggja noko for deg som er så flink, men eg fann denne gamle tradisjonen på www.bryllupsguiden.no/bergen...

Skrevet

Er jeg riktig riktig heldig, får jeg med drømmekjolen (brukt) fra USA til rundt 2 200,- NOK...

Men hvis ikke dette går i boks, må jeg ut med rundt 9 000,- i Danmark, for en kjole som koster 15 000,- her hjemme! :o Norge har jo stive priser...

Jeg har valgt å kjøpe, for det er jevnt over stive priser også på leie! Kjøper man, kan man kanskje få solgt kjolen videre, uten å tape alt :wink:

Skrevet

Ikkje for å øyddeleggja noko for deg som er så flink, men eg fann denne gamle tradisjonen på www.bryllupsguiden.no/bergen...

Jeg kjenner til den. Moren min sydde selv og foreldrene mine kan fortsatt oppføre seg som nyforelskede etter 30 års ekteskap, så jeg er ikke så veldig bekymret ;)

Det kan jo være gledestårer?

Skrevet

Jeg kjenner til den. Moren min sydde selv og foreldrene mine kan fortsatt oppføre seg som nyforelskede etter 30 års ekteskap, så jeg er ikke så veldig bekymret ;)

Det kan jo være gledestårer?

Me satsar på det, og lykke til vidare med syinga! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en Demitrios 2003 modell som er brukt 1 gang før meg. Den har jeg fått for 4500 kr. Den må tilpasses litt og sydamen sa hun tok 1500 for det. I tillegg mangler jeg sko, slør, tiara og veske.

Syns ikke 6000 for leie med alt tilbehør inkludert er dyrt!

Skrevet

Min Maggie Sottero kjole kommer på 11 900 inkludert bolerojakke (som jeg ikke kommer til å bruke) og tilpasning hos skredder. Det synes jeg er DYRT, men håper å få solgt kjolen igjen til ca halv pris. Det var bare KJOLEN, så da hadde jeg ikke blitt fornøyd med en "nesten like fin" kjole...

Synes ikke 6000 for leie var avskrekkende, der jeg har hørt ligger det på 5000-7000 (vet ikke om det var inkludert noe ekstra da).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg betalte 13600 for en Benjamin Roberts 2005 modell. Jeg får låne underskjørt gratis og jeg får gratis tilpasning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...