AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Jeg lurte litt på.. Om det er lenge siden dere har hatt sex med kjæresten deres. Fordi dere har vært borte fra hverandre. Hvordan vil dere at sexen skal være? Hard og brutal? Anonymkode: a5d99...115
Gjest O.G. Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Hvorfor vil du vite det? Lite på deg i det siste?
Gjest Overrasket Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Det må jo være litt ekstra grad av "sleng meg ned på sengen og ta meg NÅ".
Gjest Ingenting2 Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Venter spent på øvrige mannlige brukere som skal fortelle hvordan jenter ønsker det. Ny dag på KG
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 De vil slepes etter håret inn på soverommet hvor de formodentlig slenges i sengen og pules til den store gullmedaljen. :ironi:
perplexed Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 7 minutter siden, padawan skrev: De vil slepes etter håret inn på soverommet hvor de formodentlig slenges i sengen og pules til den store gullmedaljen. Nei dette stemmer 100% for alle kvinner - no need for ironiflagg! Spoiler
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #7 Skrevet 21. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurte litt på.. Om det er lenge siden dere har hatt sex med kjæresten deres. Fordi dere har vært borte fra hverandre. Hvordan vil dere at sexen skal være? Hard og brutal? Anonymkode: a5d99...115 Hvis det er lenge siden sist vil jeg nok ha det flere ganger etter hverandre (med pause mellom, vi er tross alt ikke 16 lenger), så det er kjekt om det ikke blir for hardt å brutalt. Da blir det jo gjerne ikke flere runder. Men enig i det som sies over her, er det lenge siden sist må det være litt mer grad av at han må ha meg NÅ. Anonymkode: d6bfe...e80
Gjest impressa Skrevet 21. juli 2017 #8 Skrevet 21. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er lenge siden sist vil jeg nok ha det flere ganger etter hverandre (med pause mellom, vi er tross alt ikke 16 lenger), så det er kjekt om det ikke blir for hardt å brutalt. Da blir det jo gjerne ikke flere runder. Men enig i det som sies over her, er det lenge siden sist må det være litt mer grad av at han må ha meg NÅ. Anonymkode: d6bfe...e80 Enig i begge deler.
Trude.lutt Skrevet 21. juli 2017 #9 Skrevet 21. juli 2017 For å gjøre deg totalt forvirret..... kommer ann på dagsform. Tror du nesten må finne ut av dette selv, eller evt spørre den aktuelle kjæresten. 2
Gjest lipgloss Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 (endret) 1 time siden, canacas skrev: Venter spent på øvrige mannlige brukere som skal fortelle hvordan jenter ønsker det. Ny dag på KG Hihi ny dag på KG 😊😊😊 godt sagt😊 Endret 21. juli 2017 av lipgloss
Minitroll Skrevet 21. juli 2017 #11 Skrevet 21. juli 2017 Nytter ikke å spørre oss om dette. Du må kjenne deg selv. Er du en moroklump som liker akrobatikk, eller er du en steinhard mann som oser seksuell autoritet? Du må ha sex etter personligheten din, med de variasjoner personligheten har. Så må jo dama være om bord, men du kan jo fiske litt etter hva slags type hun er når du møter henne.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #12 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, canacas skrev: Venter spent på øvrige mannlige brukere som skal fortelle hvordan jenter ønsker det. Ny dag på KG De mannfolkan, de mannfolkan.... Anonymkode: 3e0a7...9a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå