Gå til innhold

Lenge siden sist - Hvordan vil dere knulles jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte litt på.. Om det er lenge siden dere har hatt sex med kjæresten deres. Fordi dere har vært borte fra hverandre. Hvordan vil dere at sexen skal være? Hard og brutal?

Anonymkode: 2fa40...8e3

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe. Men jenter er forskjellige. Hvilke signaler har kjæresten ditt ang. sin smak tidligere ? Bare hun kan svare på det. Vet du ikke, vil jeg tro at det er bedre å være litt forsiktig, føle deg fram og forsikre deg om at hun er blitt "varm". Er du for hard og brutal, uten at det er det hun vil, kan det tolkes slik at du "bruker" henne for å få dekket dine egne oppdemmede  seksuelle frustrasjoner, og det kan slå feil ut.

Skrevet
På 21.7.2017 den 10.39, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte litt på.. Om det er lenge siden dere har hatt sex med kjæresten deres. Fordi dere har vært borte fra hverandre. Hvordan vil dere at sexen skal være? Hard og brutal?

Anonymkode: 2fa40...8e3

wrNQQKw.jpg

Skrevet

IKKE hard og brutal. Myk men bestemt, og sakte, mye teasing, mye gnukking , sakte dype støt innimellom gnukkinga. Avslutter gjerne i høyere tempo men det er den saktegående sexen som stimulerer best, og som absolutt er mest intim og god!

Anonymkode: 8590b...7d0

• Liker 1
Skrevet

Ta tak i håret, bøy hodet litt bakover, gi dype kyss og etterhvert tungekyss, kyss halsen nedover mens du enda holder håret, kle av, føl deg bestemt men forsiktig rundt, knull hardt.

Anonymkode: aa1cf...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...