AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #21 Skrevet 21. juli 2017 Håper ikke ungene dine slekter på deg :O Anonymkode: 93ca5...dda 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #22 Skrevet 21. juli 2017 Håper du aldri blir stemor noen gang. Du kan godt bli en sånn stemor som mishandler stebarn. Det er nok slik de ekkle menneskene føler, som tilslutt ender opp i drap. Det er den sjalusien som blir til hat. Hold deg langt unna menn med barn i fremtiden. Anonymkode: e5037...cef 2
Lou Salome Skrevet 21. juli 2017 #23 Skrevet 21. juli 2017 Dette er det bare en løsning på: Du må gjøre som din bror og dine foreldre, bare "ta barna til deg som om det var dine egne". De er fullverdige familiemedlemmer i din brors familie, da er de det i din familie også. De er fullverdige søskenbarn til ditt barn, de er fullverdige søsken til din "ordentlige" og "biologiske" niese (og det er de jo, de er jo søsknene hennes). Bare slutt å skille, så går dette bra. Vær glad for at ditt barn har mange søskenbarn, vær glad for at dine foreldre er gode besteforeldre, det er ingen grunn til at det skulle være negativt for ditt barn at de er snille, rause, familiekjære mennesker. Ditt barn eller du ville ikke hatt det bedre på noe som helst måte hvis disse barna ikke var blitt medlemmer av din familie. 5
Gjest mimoe Skrevet 21. juli 2017 #24 Skrevet 21. juli 2017 (endret) For en fantastisk og inkluderende familie du har... 😍👍👍👏 Synes du burde sjekke om du muligens er adoptert, kan ikke skjønne at eplet skal falle sååå langt fra stammen... Endret 21. juli 2017 av mimoe
Simmis Skrevet 21. juli 2017 #25 Skrevet 21. juli 2017 Broren din høres ut som min mann. jeg hadde ett barn på 4 da vi ble sammen, faren til datteren min flyttet milevis unna, derfor har min mann stilt opp der Pappan ikke stilte opp. Svigers og resten av familien tok henne også inn i varmen fra starten. De vil ikke forskjellsbehandle barna. Vi har fått 2 barn etterpå, og svogeren og svigerinnen min har også 2 barn. Datteren min er nå 18 år, og kan like godt gå til stefaren sin som til meg om det er noe. Han er like gla i henne som i sine egne barn, og hun har fått akkurat det samme som søsknene og tanteungene. Hun er en av vår store familie. Det er bare sånn det er i disse tider, hvor det er mange som går fra hverandre med barn i bildet. Er gla de ikke har fryst henne ut fordi hun ikke deler samme gen som sine søsken. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå