AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg har flat mage til vanlig, litt mer ved mens. I går kveld prøvde jeg en ny bukse og hadde helt normal mage. I dag tidlig er den plutselig skikkelig oppblåst! Den føler ikke oppblåst, promper ikke, er ikke vondt, men den har DEN bulken nederst! Typisk den dagen jeg skulle reise til Syden og gå i bikini... Men hva i alle dager kan grunnen være? Jeg er helt i siste rest av mens, så kan ikke være det. Og det rumler ikke eller noen ting som er symptomer på alt jeg finner på nett. Har noen erfaring? Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vann i kroppen? Anonymkode: 9d7c8...8d2 Tanken slo meg også, har tisset mer enn vanlig i dag, men muligens drukket endel, har nesten bare sittet på fly. Men det er jo bare nederst på magen... 2 minutter siden, Karen olsen skrev: Spiste du veldig mye dagen før? Nei. Har dessuten alltid flat mage om morgenen, er på kvelden den er stor hvis jeg har spist mye og fort. 3 minutter siden, Cyrus skrev: Brokk Ok, det må jeg google, trodde det gjorde vondt. Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 7 minutter siden, Cyrus skrev: Brokk Nei, det passer ikke, men takk for svar! Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Er magen bare generelt stor eller kan du kjenne en kul eller fast masse der? Anonymkode: 1cafc...ea0
Hadley Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Hva har du spist da? Noen ting får magen til å ese opp! Hvitløk, sopp, løk, tomat, paprika, kål, bønner, osv. Selv blir jeg bokstavlig talt 5 måneder gravid hvis jeg spiser (sykt digg) ovnsbakt tomat og paprika med hvitløk i olivenolje. Magen bare reagerer. Men det går over etter et døgn.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #9 Skrevet 21. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er magen bare generelt stor eller kan du kjenne en kul eller fast masse der? Anonymkode: 1cafc...ea0 Den har bare svellet opp fra navelen og ned, kjennes bare ut som om jeg la på meg noen kg over natta... 10 timer siden, Hadley skrev: Hva har du spist da? Noen ting får magen til å ese opp! Hvitløk, sopp, løk, tomat, paprika, kål, bønner, osv. Selv blir jeg bokstavlig talt 5 måneder gravid hvis jeg spiser (sykt digg) ovnsbakt tomat og paprika med hvitløk i olivenolje. Magen bare reagerer. Men det går over etter et døgn. Men blir du ikke luftig da? Jeg har endel intoleranser, men de virker ikke sånn her, da blir jeg luftig og får utslett. Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 Det er forresten helt likt i dag Anonymkode: 42d72...061
Forundret.. Skrevet 21. juli 2017 #11 Skrevet 21. juli 2017 Hvis det ikke gjør vondt, gjør det noe da? Det forsvinner nok etterhvert. Gjør det ikke det så kan du jo bestille en legetime når du kommer hjem igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #13 Skrevet 21. juli 2017 3 timer siden, Forundret.. skrev: Hvis det ikke gjør vondt, gjør det noe da? Det forsvinner nok etterhvert. Gjør det ikke det så kan du jo bestille en legetime når du kommer hjem igjen. Ja, er det jeg nå slår meg til ro med. Det føles absolutt ikke som om noe er galt, og har ikke forstoppelse. Jeg får bare tenke på noe annet så går det nok over! Sikkert hormoner eller noe. Takk for svar! Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #15 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, Nåleputa skrev: Man blir oppblåst av godteri og tyggis Jeg har ikke spist noen av delene på dagesvis. Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #16 Skrevet 21. juli 2017 Har du bæsjet i det siste? Anonymkode: 2c92f...0d3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #18 Skrevet 21. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bæsjet i det siste? Anonymkode: 2c92f...0d3 Ja, helt normalt. 24 minutter siden, Cyndaquil skrev: Gravid? Nei, hadde mensen helt til i går/i dag. Det er som om det som er utenpå musklene liksom har hovnet opp, om dere skjønner. Dvs at hadde det ikke kommet så brått hadde jeg bare trodd at jeg hadde gått opp et par kilo. Jeg har trent mage, og hadde antagelig ikke merket det om ikke. Tviler på at det er noe farlig, og det er jo det viktigste. Men har akkurat kommet til et varmt land nå og det frister ikke akkurat å skeie ut med is o.l. når det føles som jeg har lagt på meg... At magen strutter kan jeg leve med, men skulle gjerne visst hvorfor. Anonymkode: 42d72...061
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #19 Skrevet 21. juli 2017 Lenge siden du har vært hos gynekolog? Anonymkode: 24a1a...8d5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #20 Skrevet 21. juli 2017 Har du sittet på fly samt er i varmen er det garantert vann i kroppen, du har det nok ikke bare på magen men der du ser det antakeligvis. Alkohol vil gjøre det verre. Litt ekstra salt bedre. Anonymkode: 5c974...613
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå