Xstrella Skrevet 29. mars 2019 #641 Del Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, hun kunne med fordel ha tonet ned sminken.. Nei, hun virker som en kjærestejente.. Avhengig spør du meg. Er sunt å klare å bo alene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. mars 2019 #642 Del Skrevet 29. mars 2019 29 minutter siden, Xstrella skrev: Avhengig spør du meg. Er sunt å klare å bo alene. Ja, enig i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 3. april 2019 #643 Del Skrevet 3. april 2019 Hvorfor i alle dager det ingen i media som høvler Linni som nettopp reklamerte for fillers på snap? Er hun utenfor all kritikk? Uansett hvor fillers skulle, var liksom i haka, så reklamerte hun for klinikken på samme snap. Blir helt matt jeg, er hun helt fredet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 4. april 2019 #644 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) 14 timer siden, Littlewoman skrev: Hvorfor i alle dager det ingen i media som høvler Linni som nettopp reklamerte for fillers på snap? Er hun utenfor all kritikk? Uansett hvor fillers skulle, var liksom i haka, så reklamerte hun for klinikken på samme snap. Blir helt matt jeg, er hun helt fredet? Jeg tror at hun bare fenger så utrolig lite. Hun har vel ikke særlig mange følgere hverken på Snap eller blogg? Vet ikke om hun engang skriver noe særlig på bloggen sin mer. Tror folk flest her inne har nok med å følge med på de bloggerne som fascinerer dem, de fleste har jo jobb, familie og andre interesser også 😆 Linni kler seg som Pretty Woman og fester som en russejente selv om hun er i midten av trettiårene og det fenger vel ikke stort... For selv om hun ser spesiell ut så virker hun jo bare snill, omsorgsfull og veldig empatisk. Hun virker ikke kynisk og kalkulerende, hun er en positiv gladjente og det liker jo alle. Så da slipper hun vel unna, siden hun ikke har særlig med følgere heller. Men ja Linni er drøy når det gjelder å reklamere. Hun har jo reklamert for klinikken hvor hun la inn silikon, og det ble vel noen avisartikler i etterkant. Det er vel noe i endring sentralt med tanke på at kjendiser ikke skal få lov til å reklamere for offentlige klinikker mer. Når det gjelder fillers så er vel det et legemiddel, og det er vel ulovlig å reklamere for. Sophie Elise og klinikken hun reklamerte for fikk offentlig refs for det. https://www.vg.no/rampelys/i/72rVB/sophie-elise-legger-seg-langflat-etter-botox-refs-jeg-forstaar-det-var-dumt Endret 4. april 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 4. april 2019 #645 Del Skrevet 4. april 2019 På 29.3.2019 den 20.58, Jordbærogfløte skrev: Ja, hun kunne med fordel ha tonet ned sminken.. Nei, hun virker som en kjærestejente.. Sto det i se og hør at de allerede hadde brutt forlovelsen 3 ganger?? 😂 Men ja, en definitiv kjærstejente, men veldig dramaqueen. Sannsynligvis ikke lett å leve med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 4. april 2019 #646 Del Skrevet 4. april 2019 41 minutter siden, Clara80 skrev: Sto det i se og hør at de allerede hadde brutt forlovelsen 3 ganger?? 😂 Men ja, en definitiv kjærstejente, men veldig dramaqueen. Sannsynligvis ikke lett å leve med. Ja, det stod det. Det er min tanke også.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 4. april 2019 #647 Del Skrevet 4. april 2019 1 time siden, Lagerbestilling skrev: Jeg tror at hun bare fenger så utrolig lite. Hun har vel ikke særlig mange følgere hverken på Snap eller blogg? Vet ikke om hun engang skriver noe særlig på bloggen sin mer. Tror folk flest her inne har nok med å følge med på de bloggerne som fascinerer dem, de fleste har jo jobb, familie og andre interesser også 😆 Linni kler seg som Pretty Woman og fester som en russejente selv om hun er i midten av trettiårene og det fenger vel ikke stort... For selv om hun ser spesiell ut så virker hun jo bare snill, omsorgsfull og veldig empatisk. Hun virker ikke kynisk og kalkulerende, hun er en positiv gladjente og det liker jo alle. Så da slipper hun vel unna, siden hun ikke har særlig med følgere heller. Men ja Linni er drøy når det gjelder å reklamere. Hun har jo reklamert for klinikken hvor hun la inn silikon, og det ble vel noen avisartikler i etterkant. Det er vel noe i endring sentralt med tanke på at kjendiser ikke skal få lov til å reklamere for offentlige klinikker mer. Når det gjelder fillers så er vel det et legemiddel, og det er vel ulovlig å reklamere for. Sophie Elise og klinikken hun reklamerte for fikk offentlig refs for det. https://www.vg.no/rampelys/i/72rVB/sophie-elise-legger-seg-langflat-etter-botox-refs-jeg-forstaar-det-var-dumt Hennes snap har over 150 000 views har jeg sett på enkelte snapper hun legger ut så jo...absolutt følgere der og de er nok unge.....men ser hun er egentlig uinteressant samtidig som hun brukes veldig mye av ulike mediekanaler i ulike serier. Ergo de holder hennes merkevare varm og gjør henne aktuell på mange måter...igjen og igjen. Jeg synes hun er positiv og glad jeg men dørgende kjedelig og forutsigbar..... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 4. april 2019 #648 Del Skrevet 4. april 2019 5 timer siden, Littlewoman skrev: Hennes snap har over 150 000 views har jeg sett på enkelte snapper hun legger ut så jo...absolutt følgere der og de er nok unge.....men ser hun er egentlig uinteressant samtidig som hun brukes veldig mye av ulike mediekanaler i ulike serier. Ergo de holder hennes merkevare varm og gjør henne aktuell på mange måter...igjen og igjen. Jeg synes hun er positiv og glad jeg men dørgende kjedelig og forutsigbar..... Vil tro en del av følgerne er mannfolk, og de reagerer jo kanskje ikke så mye på ulovlige reklamer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2019 #649 Del Skrevet 5. april 2019 På 16.3.2019 den 8.29, Surikatt skrev: Jeg synes hun virker helt Ok MEN hvorfor går hun under radaren når det gjelder: massiv eksponering av sønnen fra han ble født,elendig merking av reklame og fronting av plastisk kirurgi? Hvorfor er hun noe bedre forbilde enn f eks Sophie Elise og Caroline Berg -Eriksen? Linn Irene er da ikke noe forbilde overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 5. april 2019 #650 Del Skrevet 5. april 2019 45 minutter siden, O.G. skrev: Linn Irene er da ikke noe forbilde overhodet. Jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. april 2019 #651 Del Skrevet 5. april 2019 3 timer siden, O.G. skrev: Linn Irene er da ikke noe forbilde overhodet. Hvorfor er hun noe verre enn f.eks Kristine Høyli som du snakker så varmt om her inne? I mine øyne er de two of a kind, blonde golddiggers uten noe særlig mer å by på. Men helt enig i at Linni ikke er er forbilde overhode. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2019 #652 Del Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, Clara80 skrev: Hvorfor er hun noe verre enn f.eks Kristine Høyli som du snakker så varmt om her inne? I mine øyne er de two of a kind, blonde golddiggers uten noe særlig mer å by på. Men helt enig i at Linni ikke er er forbilde overhode. Har jeg skrevet at Kristine er et forbilde? Har jeg skrevet at Linn Irene er verre enn noen som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. april 2019 #653 Del Skrevet 5. april 2019 7 timer siden, O.G. skrev: Har jeg skrevet at Kristine er et forbilde? Har jeg skrevet at Linn Irene er verre enn noen som helst? Hvorfor kaller du henne for Linn Irene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. april 2019 #654 Del Skrevet 5. april 2019 14 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hvorfor kaller du henne for Linn Irene? Det er jo det hun heter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 6. april 2019 #655 Del Skrevet 6. april 2019 11 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Det er jo det hun heter. Men det er jo ikke det hun bruker offentlig. Er det liksom for å vise at man ‘kjenner’ henne? Blir litt for kleint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. april 2019 #656 Del Skrevet 6. april 2019 21 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men det er jo ikke det hun bruker offentlig. Er det liksom for å vise at man ‘kjenner’ henne? Blir litt for kleint. Det er dine ord. Hun har selv nevnt det i flere intervjuer. Jeg har selv møtt henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 6. april 2019 #657 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) På 4.4.2019 den 14.24, Littlewoman skrev: Hennes snap har over 150 000 views har jeg sett på enkelte snapper hun legger ut så jo...absolutt følgere der og de er nok unge.....men ser hun er egentlig uinteressant samtidig som hun brukes veldig mye av ulike mediekanaler i ulike serier. Ergo de holder hennes merkevare varm og gjør henne aktuell på mange måter...igjen og igjen. Jeg synes hun er positiv og glad jeg men dørgende kjedelig og forutsigbar..... Oi, så mange visninger? Jeg syns alt hun legger ut virker impulsivt og lite gjennomarbeidet, litt sånn happy go lucky-metode. Da blir det litt mer vanskelig å ta seriøst syns jeg. Hun fremstår jo som ei veldig likandes dame som viser mye varme og omsorg for andre, så hun provoserer jo ikke. Da blir man vel ikke motivert til å engasjere seg heller. Hun la ut uretusjert bilde av seg selv i bleie og nettingtruse med gravidmage rett etter fødselen liksom. Sånt gir plusspoeng hos meg, da det viser ungdom virkeligheten og ikke skaper press. Linni har ikke den kalkulerende kynismen som vi finne hos de fleste andre rosabloggerne. Endret 6. april 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. april 2019 #658 Del Skrevet 6. april 2019 17 timer siden, Halle-Palle skrev: Hvorfor kaller du henne for Linn Irene? For det er navnet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. april 2019 #659 Del Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 13.21, Clara80 skrev: Sto det i se og hør at de allerede hadde brutt forlovelsen 3 ganger?? 😂 Men ja, en definitiv kjærstejente, men veldig dramaqueen. Sannsynligvis ikke lett å leve med. Jeg tror Linni elsker oppmerksomhet fra mange menn og derfor går forholdene hennes dukken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 6. april 2019 #660 Del Skrevet 6. april 2019 På 5.4.2019 den 21.54, Jordbærogfløte skrev: Det er jo det hun heter. 8 timer siden, O.G. skrev: For det er navnet hennes. Det spiller jo ingen rolle, når hun ikke bruker det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg