Perle Skrevet 14. januar 2018 #381 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 10.02, Kristine79 skrev: Hun fester hardt! Nachspiel kl 09 om morgenen, skjønner ikke at hun orker. Har hun sønnen 50%? De er jo med voksne skikkelige mennesker som står og steker bacon. Synd for deg at du aldri har opplevd såpass godt selskap at timene bare har flydd, og morgenlyset plutselig har dukket opp. Endret 19. januar 2018 av Perle Leifer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. januar 2018 #382 Del Skrevet 14. januar 2018 Rart hun er fredet ja. Reklamerer for gratis silikonpupper som faktisk er ulovlig. Drikker store mengder alkohol på tv i beste sendetid i 4 stjerners middag. Drikker mye og ofte i ukedagene. Men er kanskje slik når aldersforskjellen er 21 og 32,5 år. 33 i desember. Mye barnefri hvertfall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 14. januar 2018 #383 Del Skrevet 14. januar 2018 13 minutter siden, Perle skrev: De er jo med voksne skikkelige mennesker som står og steker bacon. Synd for deg at du aldri har oppkevd så godt selskap at time har flydd, og morgenen kommet før en kom seg i seng. Nei det har jeg aldri opplevd 😉 Poenget var jo at hun gjør sånn vel dokumentert flere ganger i uka! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. januar 2018 #384 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 10.30, Kristine79 skrev: Nei det har jeg aldri opplevd 😉 Poenget var jo at hun gjør sånn vel dokumentert flere ganger i uka! Synd for deg. Man vet ihvertfall at man har hatt en trivelig natt når det plutselig blir morgen og ljust, og magen rumler. Tror Linni er en god og kjempesnill mamma! Denne kritikken hun mottar fordi hun er anderledes hadde hun aldri fått dersom hun var mann. Ei heller dette evinnelige gnålet om at kjæresten hennes er noen år yngre enn henne selv. Endret 19. januar 2018 av Perle Skriveleifer 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 14. januar 2018 #385 Del Skrevet 14. januar 2018 14 minutter siden, Perle skrev: De er jo med voksne skikkelige mennesker som står og steker bacon. Synd for deg at du aldri har oppkevd så godt selskap at time har flydd, og morgenen kommet før en kom seg i seng. Og? Er vel ikke det som er poengtert her? Tror de fleste har vært i godt selskap hvor timer har flydd avgårde uten å dokumentere alt på snap😉 Antar hun har mange følgerne der og sender ikke ut positive, inspirerende, gode vibber når det er opptil flere sjøslag i uka. Og handler ikke om å ikke kunne filme en koselig middag med litt attåt -er flatfyll det reageres på mtp leserskaren. Det tar seg bare ikke bra ut, rett og slett! Siste delen av snap tipper jeg blir slettet når hun våkner til.. for å si det sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 14. januar 2018 #386 Del Skrevet 14. januar 2018 Folk må gjøre hva de vil når de har barnefri, men virker som hun tyr til flaska når hun har barnefri. Så er hun sammen med en 20 åring, så det har vel litt å si. Men åh, skulle ønske hun kunne kutte ut babystemmen nå. Sorry, men det er ikke søtt lengere. Skulle også ønske hun kunne roe ned på sminka, men hun liker vel å være så oversminket 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 14. januar 2018 #387 Del Skrevet 14. januar 2018 2 timer siden, Kristine79 skrev: Hun fester hardt! Nachspiel kl 09 om morgenen, skjønner ikke at hun orker. Har hun sønnen 50%? Sier på snap hun aldri blir fyllesyk -mens hun sitter og drikker rødvin. (For en time siden) Ikke rart hun ikke blir dårlig når hun fortsetter ved å reparere.. Jaja, smak og behag. Hver sin lyst osv.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 14. januar 2018 #388 Del Skrevet 14. januar 2018 Man trenger ikke å automatisk slutte å drikke når man har blitt foreldre. Men jeg synes ikke at det tar seg ut at en dame/mann på over 30 legger ut snapper av at man fortsatt fester som en fjortis.. Kjenner jeg blir flau. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 17. januar 2018 #389 Del Skrevet 17. januar 2018 Hva skjer med grandma? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 19. januar 2018 #390 Del Skrevet 19. januar 2018 På 14.1.2018 den 17.50, Tarese skrev: Man trenger ikke å automatisk slutte å drikke når man har blitt foreldre. Men jeg synes ikke at det tar seg ut at en dame/mann på over 30 legger ut snapper av at man fortsatt fester som en fjortis.. Kjenner jeg blir flau. Vi alle har vel lov til å slå ut håret? Man blir ikke automatisk "kjerring" ved passert 30 eller når man blir foreldre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. januar 2018 #391 Del Skrevet 19. januar 2018 I kveld er det snapping av pizza, rødvin og umerket reklame for bh fra mymuse. Alt i en filmsnutt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 21. januar 2018 #392 Del Skrevet 21. januar 2018 Ingen søndag uten en fest😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 26. januar 2018 #393 Del Skrevet 26. januar 2018 Er det tv programmer hun tjener penger på? På 1 år har hun å se på Kjendis Farmen, en episode på Skal vi danse, Kjemdisresturanten, Fingrene av fatet og et program til tror jeg. På tv3 går en reklame for et program og der er hun også med i gitt. Ikke noe kritikk, men bare nysgjerrig på hva hun tjener penger av. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. januar 2018 #394 Del Skrevet 26. januar 2018 53 minutter siden, smalls skrev: Er det tv programmer hun tjener penger på? På 1 år har hun å se på Kjendis Farmen, en episode på Skal vi danse, Kjemdisresturanten, Fingrene av fatet og et program til tror jeg. På tv3 går en reklame for et program og der er hun også med i gitt. Ikke noe kritikk, men bare nysgjerrig på hva hun tjener penger av. Ja og bloggen. Er jo influencer hun og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 26. januar 2018 #395 Del Skrevet 26. januar 2018 4 minutter siden, Xstrella skrev: Ja og bloggen. Er jo influencer hun og. Herregud. Jeg tror jeg også skal begynne å kalle meg en influencer. Det er jo helt klart en meeeeeeget generell tittel 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 8. februar 2018 #396 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg traff Linni i fjor sommer på en søndagsåpen butikk på Sørlandet. Det var meg, Linni og kjæresten hennes der foruten To ansatte som jobbet ved kassene. Jeg trodde først det ikke var Linni i det hele tatt. Det største sjokket var hvor lav hun var. Det andre var hvor voldsomt sjenert hun er. Jeg er ikke den som bryr meg mest om kjendiser, møtt en del opp gjennom åra, og de er folk de og. Men jeg smiler og nikker eller sier hei til de som jeg gjør med andre jeg går forbi. Men Linni stakkar klamret seg fast til kjæresten og nærmest gjemte seg bak han. Stirret etter meg med dådyr øyne som om jeg skulle dra frem en revolver hvert øyeblikk. Noe pussig da jeg rotet rundt i hyllen med Toro produkter og egentlig ikke ga de noe oppmerksomhet utover smil og nikk når vi gikk forbi hverandre. Utseende hennes velger jeg å ikke kommentere utover at det må ta veldig lang tid og veldig mye penger bare for å gå ut og handle en liter melk en søndagsmorgen. Etter dette møtet sitter jeg med ett inntrykk av at Linni er en veldig nervøs og sjenert dame, jeg har ikke vært borti noen som ser så livredde ut før. Fyllenerver kanskje? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 8. februar 2018 #397 Del Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Ellatin skrev: Jeg traff Linni i fjor sommer på en søndagsåpen butikk på Sørlandet. Det var meg, Linni og kjæresten hennes der foruten To ansatte som jobbet ved kassene. Jeg trodde først det ikke var Linni i det hele tatt. Det største sjokket var hvor lav hun var. Det andre var hvor voldsomt sjenert hun er. Jeg er ikke den som bryr meg mest om kjendiser, møtt en del opp gjennom åra, og de er folk de og. Men jeg smiler og nikker eller sier hei til de som jeg gjør med andre jeg går forbi. Men Linni stakkar klamret seg fast til kjæresten og nærmest gjemte seg bak han. Stirret etter meg med dådyr øyne som om jeg skulle dra frem en revolver hvert øyeblikk. Noe pussig da jeg rotet rundt i hyllen med Toro produkter og egentlig ikke ga de noe oppmerksomhet utover smil og nikk når vi gikk forbi hverandre. Utseende hennes velger jeg å ikke kommentere utover at det må ta veldig lang tid og veldig mye penger bare for å gå ut og handle en liter melk en søndagsmorgen. Etter dette møtet sitter jeg med ett inntrykk av at Linni er en veldig nervøs og sjenert dame, jeg har ikke vært borti noen som ser så livredde ut før. Fyllenerver kanskje? Sjenert? Ikke mitt inntrykk. Ser henne stadig vekk i Oslo og da er hun ganske loud og tøyser med de hun er sammen med (har sett henne både med kjæresten, sønnen og venninner). Kanskje hun var litt sliten da du så henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 12. februar 2018 #398 Del Skrevet 12. februar 2018 Hvor bor hun? Holmenkollen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2018 #399 Del Skrevet 12. februar 2018 37 minutter siden, Kristine79 skrev: Hvor bor hun? Holmenkollen? Ja, i en leid leilighet et steinkast unna der hun bodde tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 12. februar 2018 #400 Del Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, i en leid leilighet et steinkast unna der hun bodde tidligere. Liten? Ser liten ut på snap 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg