Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #301 Del Skrevet 3. november 2017 Flere enn meg som får helt mark av de «nye» øyenbrynene hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linaa Skrevet 3. november 2017 #302 Del Skrevet 3. november 2017 Nei, det finnes større problemer i verden 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 3. november 2017 #303 Del Skrevet 3. november 2017 Har sett flere slike skrekk eksempler av noen bryn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #304 Del Skrevet 3. november 2017 6 minutter siden, Linaa skrev: Nei, det finnes større problemer i verden Så klart. Men det er litt vanskelig å ignorere de også syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #305 Del Skrevet 3. november 2017 4 minutter siden, candykiss skrev: Har sett flere slike skrekk eksempler av noen bryn. Haha uff. Jeg får bare helt mark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 3. november 2017 #306 Del Skrevet 3. november 2017 https://www.reddit.com/r/awfuleyebrows 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. november 2017 #307 Del Skrevet 3. november 2017 Siden de er kjøpt hos www.solpmu.no er de vel som hun har bedt om.. Og så lenge hun liker dem ser jeg ikke noen grunn til å mene så yme om dem heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2017 #308 Del Skrevet 3. november 2017 1 time siden, Trilletroll skrev: Tenkte egentlig mest på Snap. Jeg følger henne ikke. Ble gjort oppmerksom på det på en klubbkveld. Hvor det ble vist mange eksempler på det. Jeg tror de kunne svare på hva han spiser, rommet hans, interesser og det meste. Men ser poenget med at det er færre som får det med seg. Takk for å rydde opp i det. ☺️ Ah, jeg følger henne ikke på snap, da er hun nok verre der enn på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 3. november 2017 #309 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg håper virkelig denne trenden med påmalte øyenbryn går over snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #310 Del Skrevet 3. november 2017 31 minutter siden, Carrot skrev: Siden de er kjøpt hos www.solpmu.no er de vel som hun har bedt om.. Og så lenge hun liker dem ser jeg ikke noen grunn til å mene så yme om dem heller.. De ser mer påtegnet ut enn tatovert, om det var det du siktet til? Nei, men nå lagde jeg en annen tråd, for å se om det var flere enn bare meg. Bla forbi om du ikke klarer å lese andres meninger om Linni Meister sine øyenbryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 3. november 2017 #311 Del Skrevet 3. november 2017 Nå fikk jeg mark. Hva er galt da? Har sett de som ser helt for gale ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #312 Del Skrevet 3. november 2017 2 minutter siden, pelikanen skrev: Nå fikk jeg mark. Hva er galt da? Har sett de som ser helt for gale ut. Hvis du ikke ser det på bildene må du skaffe deg briller. Det er jo bare tegnet som en hard mørk firkant nærmest øynene. Det ser jo helt unaturlig ut. Hun har aldri hatt slike bryn tidligere, hvorfor nå? har hun gjort noe spesielt med de i det siste. Eller bare fått ny metode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 3. november 2017 #313 Del Skrevet 3. november 2017 Hvilke øyebryn skulle hun hatt liksom? "Feather brows" kanskje? (https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/nintchdbpict0003170159411-e1492249275553.jpg?strip=all&w=589) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 3. november 2017 #314 Del Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev: Hvis du ikke ser det på bildene må du skaffe deg briller. Det er jo bare tegnet som en hard mørk firkant nærmest øynene. Det ser jo helt unaturlig ut. Hun har aldri hatt slike bryn tidligere, hvorfor nå? har hun gjort noe spesielt med de i det siste. Eller bare fått ny metode? Hva så? Må hUn søke tillatelse eller noe? Kan vi få se dine bryn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 3. november 2017 #315 Del Skrevet 3. november 2017 1 minutt siden, Nematocera skrev: Hvilke øyebryn skulle hun hatt liksom? "Feather brows" kanskje? (https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/nintchdbpict0003170159411-e1492249275553.jpg?strip=all&w=589) Ser ut som en fjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #316 Del Skrevet 3. november 2017 2 minutter siden, Nematocera skrev: Hvilke øyebryn skulle hun hatt liksom? "Feather brows" kanskje? (https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/nintchdbpict0003170159411-e1492249275553.jpg?strip=all&w=589) Haha. Sånn skal jeg også begynne å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wasabi Skrevet 3. november 2017 #317 Del Skrevet 3. november 2017 Hvem bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #318 Del Skrevet 3. november 2017 4 minutter siden, pelikanen skrev: Hva så? Må hUn søke tillatelse eller noe? Kan vi få se dine bryn? Det var mer et spørsmål. Om hun har tatovert de eller noe? Haha. Vil si mine er ganske så normale og naturlige. Jeg napper bare det som er rundt, ellers er formen helt naturlig også fyller jeg bare bittelitt inn når jeg sminker meg. Jeg maler ikke en firkanta strekt i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. november 2017 #319 Del Skrevet 3. november 2017 43 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Det var mer et spørsmål. Om hun har tatovert de eller noe? Haha. Vil si mine er ganske så normale og naturlige. Jeg napper bare det som er rundt, ellers er formen helt naturlig også fyller jeg bare bittelitt inn når jeg sminker meg. Jeg maler ikke en firkanta strekt i ansiktet. Så fine bryn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #320 Del Skrevet 3. november 2017 5 minutter siden, LeilaS skrev: Så fine bryn Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg