Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lilleprinsesse
6 minutter siden, Linaa skrev:

Nei, det finnes større problemer i verden :) 

Så klart. Men det er litt vanskelig å ignorere de også syns jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
4 minutter siden, candykiss skrev:

Har sett flere slike skrekk eksempler av noen bryn.

Haha uff. Jeg får bare helt mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden de er kjøpt hos www.solpmu.no er de vel som hun har bedt om.. Og så lenge hun liker dem ser jeg ikke noen grunn til å mene så yme om dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trilletroll skrev:

Tenkte egentlig mest på Snap. Jeg følger henne ikke. Ble gjort oppmerksom på det på en klubbkveld. Hvor det ble vist mange eksempler på det. Jeg tror de kunne svare på hva han spiser, rommet hans, interesser og det meste. 

Men ser poenget med at det er færre som får det med seg. Takk for å rydde opp i det. ☺️

Ah, jeg følger henne ikke på snap, da er hun nok verre der enn på bloggen. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
31 minutter siden, Carrot skrev:

Siden de er kjøpt hos www.solpmu.no er de vel som hun har bedt om.. Og så lenge hun liker dem ser jeg ikke noen grunn til å mene så yme om dem heller..

De ser mer påtegnet ut enn tatovert, om det var det du siktet til?

Nei, men nå lagde jeg en annen tråd, for å se om det var flere enn bare meg. :) Bla forbi om du ikke klarer å lese andres meninger om Linni Meister sine øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
2 minutter siden, pelikanen skrev:

Nå fikk jeg mark. Hva er galt da? Har sett de som ser helt for gale ut.

Hvis du ikke ser det på bildene må du skaffe deg briller. Det er jo bare tegnet som en hard mørk firkant nærmest øynene. Det ser jo helt unaturlig ut. Hun har aldri hatt slike bryn tidligere, hvorfor nå? har hun gjort noe spesielt med de i det siste. Eller bare fått ny metode?:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev:

Hvis du ikke ser det på bildene må du skaffe deg briller. Det er jo bare tegnet som en hard mørk firkant nærmest øynene. Det ser jo helt unaturlig ut. Hun har aldri hatt slike bryn tidligere, hvorfor nå? har hun gjort noe spesielt med de i det siste. Eller bare fått ny metode?:sjokkert:

Hva så? Må hUn søke tillatelse eller noe? Kan vi få se dine bryn?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lilleprinsesse
4 minutter siden, pelikanen skrev:

Hva så? Må hUn søke tillatelse eller noe? Kan vi få se dine bryn?  

Det var mer et spørsmål. Om hun har tatovert de eller noe? Haha.

Vil si mine er ganske så normale og naturlige. Jeg napper bare det som er rundt, ellers er formen helt naturlig også fyller jeg bare bittelitt inn når jeg sminker meg. Jeg maler ikke en firkanta strekt i ansiktet.

826CD309-B4E7-4893-82ED-576F9B802F22.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Det var mer et spørsmål. Om hun har tatovert de eller noe? Haha.

Vil si mine er ganske så normale og naturlige. Jeg napper bare det som er rundt, ellers er formen helt naturlig også fyller jeg bare bittelitt inn når jeg sminker meg. Jeg maler ikke en firkanta strekt i ansiktet.

826CD309-B4E7-4893-82ED-576F9B802F22.jpeg

Så fine bryn :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...