Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Mitt inntrykk er at hun er en humørspreder av de sjeldne, og jeg tror du kommer veldig langt med hvemsomhelst karriere ved å ha en personlighet som sprer positivitet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnie Meister virker som en skikkelig varm og god dame. Hun har opplevd sitt og kan snakke om det, men for det meste så virker det som om at hun vil ha det så bra som mulig og det unner hun andre også. Hun virker inkluderende, og det siste hun vil er å såre andre. Dette har hun sagt selv og jeg tror på henne. Liker også at hun er rett ut når det kommer til Jan Thomas sine motekommentarer i se og hør og Trinnie og Susannah sine stilvalg som de prakker på andre. Positiv dame som også kan vise at hun blir lei og sier ifra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller figurerer hun mindre i media nå? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker helt Ok MEN hvorfor går hun under radaren når det gjelder: massiv eksponering av sønnen fra han ble født,elendig merking av reklame og fronting av plastisk kirurgi? Hvorfor er hun noe bedre forbilde enn f eks Sophie Elise og Caroline Berg -Eriksen?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Surikatt skrev:

Jeg synes hun virker helt Ok MEN hvorfor går hun under radaren når det gjelder: massiv eksponering av sønnen fra han ble født,elendig merking av reklame og fronting av plastisk kirurgi? Hvorfor er hun noe bedre forbilde enn f eks Sophie Elise og Caroline Berg -Eriksen?

Tror det er fordi hun er mer «likendes» rett og slett. Samme med funkygine, mindre kritikk fordi hun er en person flere har sansen for. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
22 minutter siden, Surikatt skrev:

Fordi hun virker så koselig igjennom media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Surikatt skrev:

Helt enig. Så klarer hun ikke å være singel. Fra den ene typen til den andre. Hvordan klarer de det? Hun må og merke innleggene sine bedre med spons og reklame.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først typen til Linni var sønnen til Svein Østvik av en eller annen grunn. Likandes typer begge to, virker det som.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Massiv eksponering av sønnen, fikser utseende, tilgjort og forferdelig stemme, mye festing - lite forbilde, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Surikatt skrev:

DETTE! 

Synes like godt Kristin Gjeldsvik kan ta for seg Linni med samma hun er igang! OG Lene Alexandra! 😡

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det står på forsiden av Se & Hør at forlovelsen er brutt tre ganger..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

I tillegg minimum to ganger med to xer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Denne dragartist sminken. Blir bare verre og verre. Tviler på en 21 åring holder ut når damen blir 34. Hun klarer seg ikke uten kjæreste heller. Ut med gammel, inn med ny. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
31 minutter siden, Ninnn skrev:

Hva skjer? Slutt med han blonde sossegutten? De bodde jo sammen.

På snap i går var han representert..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
9 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Med samme fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Keikolina skrev:

Med samme fyr?

Ja, de har slått opp tre ganger for så å bli sammen igjen. Hun sier at de kjemper for kjærligheten 💞.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xstrella skrev:

Denne dragartist sminken. Blir bare verre og verre. Tviler på en 21 åring holder ut når damen blir 34. Hun klarer seg ikke uten kjæreste heller. Ut med gammel, inn med ny. 

Ja, hun kunne med fordel ha tonet ned sminken.. Nei, hun virker som en kjærestejente..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...