Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Jeg synes heller ikke det er pent med fillers og enorme silikonbryster, og er totalt i mot reklame for dette (eksponering av barn også). 

Hva jeg reagerer på, er disse fordommene mot å kle seg eller sminke seg annerledes etter en viss alder. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Xstrella skrev:

Er verken sur eller dømmende. Sier bare min mening om kvinner nærme 40 i lårkort og puppene veltende ut under haka. Jada hun blir 34, men da kan man oppføre seg litt mer voksent. 

Åherregud. Nærme 40? Hun er nærmere 30! At det går an.

Linnie er vakker og et utrolig snilt menneske. Litt for snill kanskje. At hun kler seg som hun gjør osv er hennes sak. Hun har ihvertfall sin egen stil! Og DET er bare superbra i dette lille landet hvor ingen må skille seg ut! 

Digger Linni. Bra og fin dame. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Amber skrev:

Dette er litt av en overdrivelse. Alle kan kle seg som de vil for all del. Linni også. Men det må være lov å stille kritiske spm til influensere som ikke akkurat er gode forbilder.

Hvem kan påtvinge noen å være et forbolde?? Og hvem skal hun være et forbilde for egentlig? Skal vi alle gå rundt å være forbilder? Eller MÅ alle kjente mennesker være det? Jeg lurer oppriktig på hva du mener. 

Ikke forbolde 😄 ..forbIlde! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, SoWhat? skrev:

Linnie er vakker og et utrolig snilt menneske. Litt for snill kanskje. At hun kler seg som hun gjør osv er hennes sak. Hun har ihvertfall sin egen stil! Og DET er bare superbra i dette lille landet hvor ingen må skille seg ut! 

Mange hadde den stilen på førsten av 2000 tallet. De fleste vokste heldigvis fra den.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Keikolina skrev:

Mange hadde den stilen på førsten av 2000 tallet. De fleste vokste heldigvis fra den.

Har vel ikke noe med å vokse fra. Syns det er kult at det fins hippier enda jeg, og de hadde vel storhetstida si på slutten av 60-tallet?  Nei, godt noen finner sin stil og holder på den. Bare fint det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Har vel ikke noe med å vokse fra. Syns det er kult at det fins hippier enda jeg, og de hadde vel storhetstida si på slutten av 60-tallet?  Nei, godt noen finner sin stil og holder på den. Bare fint det. 

Hippiene kler seg ikke som gatepiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Enig, uten at jeg kjenner henne. Har inntrykk av at hun ikke prøver å gi inntrykk av noe annet enn hva hun er, og det står det respekt av i dag. Veldig mange prøver alltid å være så irriterende politisk korrekte.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Keikolina skrev:

Gatepike? Er du 80 år eller noe? Slutt å vær så fordømmende. Du skulle hatt litt mer hjerte som Linni 🙂 viktigere det enn klesstil tenker jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Gatepike? Er du 80 år eller noe? Slutt å vær så fordømmende. Du skulle hatt litt mer hjerte som Linni 🙂 viktigere det enn klesstil tenker jeg. 

Jeg kunne skrevet noe verre, men valgte å beherske uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Keikolina skrev:

Jeg kunne skrevet noe verre, men valgte å beherske uttrykket.

Peace&Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Keikolina skrev:

Nei, de går nakne. 

Herregud. Hun liker denne stilen. Hun VIL se slik ut. Hun har tonnevis med selvironi. 

Hun er et forbilde, da hun er vanvittig omsorgsfull og et genuint godt menneske! Det er en grunn for at det ikke finnes negative oppslag om henne, og at hun er på godfot med alt som kan krype å gå. Hun jobber hardt og forsørger seg og sønnen sin. 

Helt villt hvor dømmende man er her inne. Bare å lese i disse «leppe-fillers» trådene. Det er jo bedre å selge sjelen sin til satan enn å forandre utseendet sitt. Supert å lære barna sine slik moralisme! 😃

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Perle skrev:

Nei, de går nakne. 

Herregud. Hun liker denne stilen. Hun VIL se slik ut. Hun har tonnevis med selvironi. 

Hun er et forbilde, da hun er vanvittig omsorgsfull og et genuint godt menneske! Det er en grunn for at det ikke finnes negative oppslag om henne, og at hun er på godfot med alt som kan krype å gå. Hun jobber hardt og forsørger seg og sønnen sin. 

Helt villt hvor dømmende man er her inne. Bare å lese i disse «leppe-fillers» trådene. Det er jo bedre å selge sjelen sin til satan enn å forandre utseendet sitt. Supert å lære barna sine slik moralisme! 😃

Hvordan kan du vite hvordan hun er i virkeligheten? Ja, 0 problemer med å fortelle barna at de ikke burde gå kledd sånn, det tror jeg flest mulig oppegående foreldre er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvordan kan du vite hvordan hun er i virkeligheten? Ja, 0 problemer med å fortelle barna at de ikke burde gå kledd sånn, det tror jeg flest mulig oppegående foreldre er enig i.

Det er det ingen vits i å svare på, da det uansett blir umulig å verifisere på noen som helst måte. 

Når barna dine blir større kan de heldigvis kle seg som de vil. Akkurat slik du selv kan. La oss være glade for det.

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Perle skrev:

Det er det ingen vits i å svare på, da det uansett blir umulig å verifisere på noen som helst måte. 

Når barna dine blir større kan de heldigvis kle seg som de vil. Akkurat slik du selv kan. La oss være glade for det.

Ja. Greit å gi de nok oppmerksomhet nå når de er små, så de slipper å ta det igjen langt oppi 30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

LM er en søt jente på bunnen, synes jeg, men hun ødelegger sitt fine utseende. Hun er nydelig mørk av natur, og har flotte brune øyne  

Jeg lurer på hvorfor hun tiltrekkes sånn av klesstilen hun bruker, de enorme brystene, det lysbleika håret, det hun ev. sprøyter inn i ansiktet, de ofte store og klumpete skoene på tynne bein. Det er noe med den tilgjorte nasale og barnslige stemmen som jeg ikke kan skjønne appelerer til  noen - og jeg lurer på hvorfor hun snakker sånn 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Nå har jeg lest og lest og jeg kjenner jeg blir litt frustrert over all negativiteten her inne, hva så om hun kler seg som hun gjør, gjør det hun gjør med kroppen sin? Hun er vel den bloggeren som jeg virkelig ser på et forbilde, en blogger jeg rett og slett digger, jeg kan ærlig innrømme at jeg hevet øyenbrynene første gangen jeg så henne på tv, men da jeg gikk inn på bloggen hennes den gang (da var hun gravid med lillemann) så digget jeg henne mer og mer, mer jordnær, oppegående, reflektert og godt menneske skal man vel lete langt etter! 

Jeg blir lett flau av alt og alle og kan vel med hånden på hjerte at jeg og blir litt flau av henne innimellom da jeg ser henne på snap, men det handler om at jeg blir lett flau, ikke av henne som en person.. 

Jeg tipper og at lillemann digger mamman sin, jeg beundrer det forholdet de har, jeg beundrer hvor godt hun har oppdratt han, og hvor god husmor, mamma, kjæreste hun er, hun er jo bare tvers igjennom god...  

Jeg vet ikke om dere er sjalue for at dere selv ikke tørr å være slik henne er, eller hva det er, men jeg er lært opp til å ikke dømme andres utseende, og klær, alle er vi forskjellige og alle har vi forskjellige smaker, og DET ER GREIT!! Så lenge hun ikke gjør noe vondt mot andre så hvorfor dømme? 

Og ja hun reklamerer mye, men det er vel og en del av jobben hennes? Det er i alle fall slik jeg tenker, hun er en blogger og hun lever av sponsorer og reklamering? Eller er jeg kanskje på bærtur her.. 

uansett så mener jeg at denne dama er gull.. Og jeg synes det er helt supert og følge henne og familien hennes på snap, og noen ganger kan jeg ta meg i å faktisk misunne henne det hun har rundt seg.. Den kjærligheten som lyser igjennom skjermen mellom henne og kjæresten, den familiekjærligheten de alle har for hverandre, det er vel en hver drøm å faktisk ha det så godt innenfor sine 4 vegger! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenktenktenk om det nokon gong kunne kome inn ei kritisk røst som kunne klart å halda sjalusikortet unna diskusjonen. Då tek i alle fall eg teke innlegget meir på alvor.

Men elles så syns eg du skriv greitt og fint om kva du liker med Linni @Utroligfortilet, og eg kan vera einig i mykje av det du skriv. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, decker skrev:

Tenktenktenk om det nokon gong kunne kome inn ei kritisk røst som kunne klart å halda sjalusikortet unna diskusjonen. Då tek i alle fall eg teke innlegget meir på alvor.

Men elles så syns eg du skriv greitt og fint om kva du liker med Linni @Utroligfortilet, og eg kan vera einig i mykje av det du skriv. 

Nå skrev jeg ikke at de var sjalue, men at jeg lurte på om det er det som er grunnen, jeg vet ikke hva som ligger bak all denne hetsen med klær og utseende, men noe er det jo..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Utroligfortilet skrev:

Nå skrev jeg ikke at de var sjalue, men at jeg lurte på om det er det som er grunnen, jeg vet ikke hva som ligger bak all denne hetsen med klær og utseende, men noe er det jo..

Jau, men det er ein gjengangar det der med at ein alltid må få med seg ordet sjalu. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...