neiognei Skrevet 16. desember 2018 #581 Del Skrevet 16. desember 2018 Ligger jo kyssesnap ute as we speak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 17. desember 2018 #582 Del Skrevet 17. desember 2018 De er sammen😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 6. januar 2019 #583 Del Skrevet 6. januar 2019 Like mye festing 😳 6/7 dager i uka ca. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #584 Del Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, Kristine79 skrev: Like mye festing 😳 6/7 dager i uka ca. Nå følger ikke jeg såpass mye med på hennes snap at jeg vet hvor mye hun fester men hva så? Tittet tilfeldigvis på den igår kveld,da var hun på fest for barnet var hos faren. Hva er galt med det? Så lenge barnet ikke er tilstede/i hus/på festen så har vel ikke det noe å si? Hun er ung. La henne feste vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #585 Del Skrevet 6. januar 2019 Den drøye toppen med puppene veltende ut. Hva synes de mannnlige vennene om det? Er det ikke tacky på en dame som går mot 34 år? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #586 Del Skrevet 6. januar 2019 30 minutter siden, Xstrella skrev: Den drøye toppen med puppene veltende ut. Hva synes de mannnlige vennene om det? Er det ikke tacky på en dame som går mot 34 år? Kan ikke folk få kle seg som de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #587 Del Skrevet 6. januar 2019 21 minutter siden, BethD skrev: Kan ikke folk få kle seg som de vil? Egentlig ikke. Å gå kledd halvnaken rundt er da litt spesielt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2019 #588 Del Skrevet 6. januar 2019 16 minutter siden, Xstrella skrev: Egentlig ikke. Å gå kledd halvnaken rundt er da litt spesielt. Ja det er sant. Men folk har lov å gå kledd som de vil regardless.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. januar 2019 #589 Del Skrevet 6. januar 2019 14 minutter siden, BethD skrev: Ja det er sant. Men folk har lov å gå kledd som de vil regardless.... Så klart, men når noen går kledd så tacky, så reagerer folk. Sånn er det bare 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phiola Skrevet 6. januar 2019 #590 Del Skrevet 6. januar 2019 Ikke rart folk gruer seg til å bli 30, når alt som står her er med trykk på at hu ikke bør gjøre sånn og sånn siden hun har rundet 30. Å fylle tredve er ikke en slags magisk dag hvor man må endret hele seg for å passe inn i firkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #591 Del Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, Phiola skrev: Ikke rart folk gruer seg til å bli 30, når alt som står her er med trykk på at hu ikke bør gjøre sånn og sånn siden hun har rundet 30. Å fylle tredve er ikke en slags magisk dag hvor man må endret hele seg for å passe inn i firkanten. Joda man kan kle seg som man vil. Men pupper store som vannmeloner trykket ut av blusen oppunder haka er vel for de mellom 19 og 25? Dama går mot de 40 liksom. Og ellers høye knestøvletter, miniskjørt, platinablondt hår og dragqueen sminke. Jeg forstår ikke greia. Mulig jeg er for gammel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phiola Skrevet 7. januar 2019 #592 Del Skrevet 7. januar 2019 1 hour ago, Xstrella said: Joda man kan kle seg som man vil. Men pupper store som vannmeloner trykket ut av blusen oppunder haka er vel for de mellom 19 og 25? Dama går mot de 40 liksom. Og ellers høye knestøvletter, miniskjørt, platinablondt hår og dragqueen sminke. Jeg forstår ikke greia. Mulig jeg er for gammel. Er hun 34 er hun nærmere 30 enn 40 da Hun har en stil som synes godt ja, smak og behag. Min stil er langt mer konservativ, men jeg elsker å stæsje meg opp til fest. Det jeg syns er dumt er at disse normene med alder er så strenge, og spesielt ovenfor kvinner.. vi har bare fått satt en grense ved 30 år, fra og med den alderen må vi slutte å være oss selv om vi skiller oss litt ut. Litt trist at det er forventet at man skal kle seg mindre sexy pga alder også, det er noe med signalene det sender ut om at kvinner over 30 er... «ferdige»? Eller «kjerringer»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 7. januar 2019 #593 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Folk må få gjør hva de vil og gå i hva faen de vil uansett alder! Skal man rakke ned på hun baddiewinkle på Instagram å da? Rå tøff dame født 1928! Endret 7. januar 2019 av TyrkiskPepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. januar 2019 #594 Del Skrevet 7. januar 2019 6 timer siden, TyrkiskPepper skrev: Folk må få gjør hva de vil og gå i hva faen de vil uansett alder! Skal man rakke ned på hun baddiewinkle på Instagram å da? Rå tøff dame født 1928! Er litt hvilke signaler man sender ut. Og hvilket forbilde man er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 7. januar 2019 #595 Del Skrevet 7. januar 2019 Ja, alder har ingenting å si for hvordan hun kler seg, men hun virker å være veldig glad i å feste og pynte seg. Mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 8. januar 2019 #596 Del Skrevet 8. januar 2019 På 7.1.2019 den 8.12, Xstrella skrev: Er litt hvilke signaler man sender ut. Og hvilket forbilde man er. Og hva slags forbilde er du som fremstår som dømmende, sur og fordomsfull?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. januar 2019 #597 Del Skrevet 8. januar 2019 47 minutter siden, Monky skrev: Og hva slags forbilde er du som fremstår som dømmende, sur og fordomsfull?! Er verken sur eller dømmende. Sier bare min mening om kvinner nærme 40 i lårkort og puppene veltende ut under haka. Jada hun blir 34, men da kan man oppføre seg litt mer voksent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 8. januar 2019 #598 Del Skrevet 8. januar 2019 Takk for virkelighetssjekken! Jeg fyller nemlig 32 i år. Er jo nesten 40 jeg også, med andre ord. Hei alle som er over 30; nå er det på tide å føde barn, slenge på seg kjerringkjole og skaut, og kaste alt dere har av tettsittende klær. Vi er offisielt gamle og bør holde oss unna alt som er gøy og bør så absolutt ikke sminke oss eller vise litt hud. Menn på 30+ derimot, kan gjøre nøyaktig som de vil. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. januar 2019 #599 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, EiJente skrev: Takk for virkelighetssjekken! Jeg fyller nemlig 32 i år. Er jo nesten 40 jeg også, med andre ord. Hei alle som er over 30; nå er det på tide å føde barn, slenge på seg kjerringkjole og skaut, og kaste alt dere har av tettsittende klær. Vi er offisielt gamle og bør holde oss unna alt som er gøy og bør så absolutt ikke sminke oss eller vise litt hud. Menn på 30+ derimot, kan gjøre nøyaktig som de vil. Det var da voldsomt. Er da forskjell på classy og vulgær. Forstår damen er fredet i media. At hun reklamerte for klinikken der puppene ble forstørret bryr ingen seg om. At hun bruker sønnen i reklame og merker lite bildene sine hun og er heeelt greit. Bare de andre bloggerene som trenger oppstramming. L.M trenger ikke bry seg om lover og regler. Lenge leve blondt hår og melonpupper, da kommer man langt. 😇 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. januar 2019 #600 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, EiJente skrev: Takk for virkelighetssjekken! Jeg fyller nemlig 32 i år. Er jo nesten 40 jeg også, med andre ord. Hei alle som er over 30; nå er det på tide å føde barn, slenge på seg kjerringkjole og skaut, og kaste alt dere har av tettsittende klær. Vi er offisielt gamle og bør holde oss unna alt som er gøy og bør så absolutt ikke sminke oss eller vise litt hud. Menn på 30+ derimot, kan gjøre nøyaktig som de vil. Dette er litt av en overdrivelse. Alle kan kle seg som de vil for all del. Linni også. Men det må være lov å stille kritiske spm til influensere som ikke akkurat er gode forbilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg