Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

På 21.7.2018 den 2.48, Viking-girl skrev:

Hun kan være verdens beste mamma, kjæreste og alt det der... men med den stemmen og de giga puppene så klarer jeg henne bare ikke. Sikkert søt og snill men den harry klesstilen passer ikke til en mor som har bikka 30. Ikke den pålimte platinablonde hårforlengelsen heller. 

Men hun er veldig ung for alderen og kjæresten hennes er 21 år. Tror hun er mer på nivå med en på 21. Ikke for å være frekk men hun er det. Ellers virker hun som en hyggelig jente

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2015 den 14.02, ashanti skrev:

Linni har vel hatt mørkt hår flere ganger. Også etter at hun ble kjent. Man kan f eks google "Linni Meister brunt hår" eller lignende..

Hun var så fin med brunt hår

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men hun er veldig ung for alderen og kjæresten hennes er 21 år. Tror hun er mer på nivå med en på 21. Ikke for å være frekk men hun er det. Ellers virker hun som en hyggelig jente

Typen virker mer moden ja. Hun hyler, kviner og snakker med babystemme hele tiden. Damen blir 33. Er litt rart. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må kle seg som hun vil, men reagerer mer på hennes fjollete oppførsel, skal alltid være så søt og uskyldig med påtatt babystemme. Det er virkelig ikke søtt lengere. Hun er sammen med en på 21, så må nok prøve å holde tritt med han. Virker som hun ofte drikker så fort hun har barnefri. Hun hadde blitt nye penere med mindre sminke ja

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del trenger man nødvendigvis ikke oppføre seg etter alderen. Jeg liker henne egentlig kjempegodt. Men det blir too much hos denne dama nå  

Hun har barn, da må man tenke seg om. Det er ikke kult at moren din er full på åpen snap stadig vekk. Eller slår hjul så trusa syns. Sistnevnte på kjæresten sin åpne snap i går. 

Endret av Kristanna
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgens utgave og Se og hør sier Linni at forloveden liker at hun opererer seg, og at neste kroppsdel ut er rumpen (forstørrelse) 🙄..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker da ganske søt og ukomplisert, men jeg får fnatt av den affekterte babypratingen. Hun dynger på med alt for mye sminke, noe som får henne til å se litt gammel ut, sånn førti pluss som har ramlet i sminkeskrinet. 

Hvis hun forstørrer rumpa nå, er hun litt seint ute, den trenden er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

I helgens utgave og Se og hør sier Linni at forloveden liker at hun opererer seg, og at neste kroppsdel ut er rumpen (forstørrelse) 🙄..

For det kommer til å se bra ut med falsk rumpe til den lille kroppen 🙄 har bare ventet på det, men hun er seint ute ja

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Klart han liker det, han er nettopp sluppet ut av russebussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Å huff. Gir dem 1 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk trua på forholdet. Han er en veldig fornuftig gutt.  Men hva faen er greiene med så drive å slå hjul overalt ? Hu må bli voksen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at mennesker tør å være seg selv!

Kommer nettopp hjem fra utlandet, det var befriende å være der, så hyggelige forskjellige folk i alle slags mulige klær og fasonger :)

Syned hun er en flott dame! og skal få kle seg slik hun vil heeeele veien! Gjelder ALLE.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Othalie skrev:

Kommer nettopp hjem fra utlandet, det var befriende å være der, så hyggelige forskjellige folk i alle slags mulige klær og fasonger :)

Syned hun er en flott dame! og skal få kle seg slik hun vil heeeele veien! Gjelder ALLE.

Men det er ikke klesstilen folk reagerer mest på. Er vel heller fjollete 16 åring oppførsel.

Så føler jeg hun er immun mot kritikk for eksponering av sønnen. Bloggmødre for hard kritikk, mens ser ut som søte uskyldige Linni slipper unna

Endret av Minnie23
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Othalie skrev:

Dette er jeg helt enig i :) 

Men jeg har kritisert henne pga alt som blir lagt ut på snap, fordi hun har barn som ikke er så lite lenger. Jeg vet at barn i den alderen og oppover har snap og da er det kjipt at man stadig vekk gjør og viser ting på snap som kan gå utover barnet. 

For min del må hun gjerne slå hjul så trusa syns. Men ikke legg de ut til x-antall følgere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vors med 19-20 åringer. Man ser jo stor aldersforskjell. Ville følt meg så gammel. 🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Xstrella skrev:

På vors med 19-20 åringer. Man ser jo stor aldersforskjell. Ville følt meg så gammel. 🙈

Jeg hadde følt meg helt malplassert og at jeg ikke passet inn, men hun er jo sammen med en som er 12 år? år yngre. Så hun har det nok kult på fest med de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som følger på snap? Jobbevent og nå er det heisafest. Mye alkohol i det livet der.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...