Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Aurora** skrev:

Pluss hun har kjæreste, så synes det da er teit hun legger ut lettkledde bilder og må ha bekreftelse. Får hun ikke nok oppmerksomhet og bekreftelse fra kjæresten?

De lettkleddbildene er gjerne reklame og ergo en del av jobben hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Truka

Hun må ikke bare gi seg med en stemmen, men med det meste - de gigastore brystene som er alt for store for resten av kroppen, og spesielt beina. Det er så unaturlig, og ser virkelig latterlig ut. Hun burde slutte å gå med svære  skoene som får beina til å se enda tynnere ut. 

Jenta er naturlig vakker, så hvorfor hun skal bleike det flotte mørke håret så det ser ut som noe rørleggerne bruker rundt rør. Hun har et flott ansikt, og nydelige øyne. 

Hun må rett og slett vokse opp.

Endret av Truka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Hva har hun om hun kutter imaget sitt? Om hun ikke har pupper, lår og babystemme er hun jo 'ingenting' når det gjelder det offentlige. 

Det er jo nettopp det. Om hun endrer seg totalt, hva har hun igjen da? Hun ble kjent for å være glamourmodell. Dum og deilig er hennes image. Men enig i at hun hadde vært mye penere med mørkere hår og ikke vært så oversminket

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel hvor lenge en kan melke kua når hun går mot de 40. Det er heller ikke rettferdig å få platekontrakt når en er avhengig av autotune. Da er man ikke artist. Verken hun eller S.E kan synge. Er mange talenter der ute som kan synge, men som ikke får platekontrakt. Bruk tiden på de som kan. Jeg kan heller ikke synge, men later ikke som heller. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Er vel hvor lenge en kan melke kua når hun går mot de 40. Det er heller ikke rettferdig å få platekontrakt når en er avhengig av autotune. Da er man ikke artist. Verken hun eller S.E kan synge. Er mange talenter der ute som kan synge, men som ikke får platekontrakt. Bruk tiden på de som kan. Jeg kan heller ikke synge, men later ikke som heller. 

Syns SE synger hakket bedre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truka skrev:

Hun må ikke bare gi seg med en stemmen, men med det meste - de gigastore brystene som er alt for store for resten av kroppen, og spesielt beina. Det er så unaturlig, og ser virkelig latterlig ut. Hun burde slutte å gå med svære  skoene som får beina til å se enda tynnere ut. 

Jenta er naturlig vakker, så hvorfor hun skal bleike det flotte mørke håret så det ser ut som noe rørleggerne bruker rundt rør. Hun har et flott ansikt, og nydelige øyne. 

Hun må rett og slett vokse opp.

Helt enig i alt, men går hun virkelig med for store sko for å få bena til å se enda tynnere ut? Det har jeg ikke lagt merke til. Men nå har jeg ikke snap, insta og sånt da, har bare sett henne på TV, i nettaviser og sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Truka

Jeg har hebne verken på snap eller insta, jeg leser heller ikke bloggen. Jeg er nok langt unna målgruppen for hennes aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
15 minutter siden, Xstrella skrev:

Hjelpes den outfiten på konsert. Damen er snart 33 år....

Hva hadde hun på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aurora** skrev:

Hva hadde hun på seg?

Britney look a like. Med tiara. Og høye sokker over knærne. Hopper og spretter rundt som en 14 åring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xstrella skrev:

Britney look a like. Med tiara. Og høye sokker over knærne. Hopper og spretter rundt som en 14 åring.

Kleint at en dame på 33 kler seg slik. Hadde synes det var kleint om en på 20 gikk kledd slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xstrella skrev:

Hjelpes den outfiten på konsert. Damen er snart 33 år....

På en måte synes jeg det er harry og smakløst, på den andre siden synes jeg det er übertøft at hun tørr å skille seg ut i mengden av folk på hennes egen alder 🙈😌

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
12 timer siden, Xstrella skrev:

Hun var ikke den eneste som va kledd sånn på konserten og heller ikke den eneste som oppførte seg sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti
3 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

På en måte synes jeg det er harry og smakløst, på den andre siden synes jeg det er übertøft at hun tørr å skille seg ut i mengden av folk på hennes egen alder 🙈😌

Enig.. Er liksom litt rart at det bare er noen som har bestemt at når man er bikka 30 så kan man ikke lenger sminke seg på en viss måte, kle seg på en viss måte og lignende. For da er man "for gammel". Det er litt sånn med alt i det samfunnet vårt, vi skal liksom alle følge A4 malen og nåde dem som våger å gjøre noe annet enn det som er "lov". Jeg er selv 30, blir 31, men jeg har fortsatt lyst til å gå kledd som jeg selv ønsker og som jeg selv syntes er fint.. (Ikke at jeg kjører stilen til Linni Meister). 

Og selv om man er mamma, må man vel få lov å være litt sexy. Selv om hun selvsagt skiller seg ekstra ut fordi hun har enorme brystimplantater. 

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun på Britney Spears konsert? Men uansett så synes jeg det må være greit å gå slik kledd på konsert. Hadde vært noe annet om hun hentet sønnen på skolen slik 

Jeg er ikke redd for å si dama har en tacky og harry klesstil, men for meg for hun bare gå kledd som hun vil. Hun får kle seg slik til hun er 80 år om hun vil

Endret av smalls
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, ashanti skrev:

Enig.. Er liksom litt rart at det bare er noen som har bestemt at når man er bikka 30 så kan man ikke lenger sminke seg på en viss måte, kle seg på en viss måte og lignende. For da er man "for gammel". Det er litt sånn med alt i det samfunnet vårt, vi skal liksom alle følge A4 malen og nåde dem som våger å gjøre noe annet enn det som er "lov". Jeg er selv 30, blir 31, men jeg har fortsatt lyst til å gå kledd som jeg selv ønsker og som jeg selv syntes er fint.. (Ikke at jeg kjører stilen til Linni Meister). 

Og selv om man er mamma, må man vel få lov å være litt sexy. Selv om hun selvsagt skiller seg ekstra ut fordi hun har enorme brystimplantater. 

Joho!! 🙌🏻🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt matt av å se hu på snap. Går det an å bli mer Harry når hu står på en kakarokebar å fremfører sin " egen " låt

Gjør seg så deilig osv. Ungen hennes er jo der !!! 

Og ja,hu drikker for mye. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvininga og hylinga hele tiden. Ville blitt sprø i hodet av å hørt på henne hele dagen. Kan hun ikke snakke normalt? Ser ut som en 17 åring som virrer rundt. Og den posinga foran snap hele tiden. Usunt forbilde hun med også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2015 den 7.44, hippyskippy skrev:

Hun virker som en veldig søt, hyggelig og jordnær jente, men det blir i overkant tacky for meg. Hun hadde nok kledd å tone det ned litt, den kleskolleksjonen er virkelig helt krise.

Hun burde tone ned sminken flere hakk iallefall. Ser ut som hun har på seg en maske. Sikker på at hun hadde vært kjempepen med mer naturlig sminke

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...