Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig. Hun virker supersøt og tvers igjennom god. Morsom er hun også. Jeg lo godt av vitsene hun kom med på farmen. Har skikkelig sansen for henne jeg selv om jeg syns stilen hennes og de gigantiske puppene er vulgære. Jeg syns også alder er et tynt argument. Hun er jo fortsatt ung. Og stilen hennes og store silikonpupper syns jeg er Harry uansett om man er 20 eller 40. Men hun liker det sånn og det er jo det viktigste. 

Ja, da deler vi det samme inntrykket. Hun har vært med på mye, både privat og offentlig. Og jeg husker den episoden av Farmen da hun sa til Jarl Goli at hun så på Portveien 2 da hun var liten. Så spontan og herlig jente/kvinne 😄. Er enig i det med silikonpuppene, tror hun hadde vært nydelig uten dem.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom en reklame på snap der hun sminker seg med den tilgjorte babystemmen. Måtte se om det var ei jente på 5 år som snakket. Fikk helt makk og trykket det vekk. Dragqueen sminke er finest på dragartister mener jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀.

Ja, hun virker utrolig hyggelig, det skal hun ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni er utrolig koselig. Tror jeg hadde elsket å ha henne som venninne med all den godheten hun sprer😍 Ingen tvil om at hjertet hennes er større enn puppene.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, gjest91 skrev:

Linni er utrolig koselig. Tror jeg hadde elsket å ha henne som venninne med all den godheten hun sprer😍 Ingen tvil om at hjertet hennes er større enn puppene.

Signerer denne.   ☺

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanesss
5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Signerer denne.   ☺

Hun har en nydelig personlighet, snill, morsom, veldig godhjertet😊 trur ikke hun har noe vondt i seg😍 

Endret av Vanesss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Tror hun hadde vært nydelig med mindre pupper, mindre sminke, uten extensions og mindre vulgære klær. Men hun liker den stilen hun kjører og det  hennes valg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Når syltynne og opererte legger ut bligladidegselv bilder. Og menn over 50 sugler og kommenterer. Hva vil de oppnå? Hun har type. Holder det ikke at typen gir oppmerksomheten? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har likt hennes vesen lenge, men den barbielåta synes jeg drar ned imaget hennes. Håper at hun gjør noe mer «voksent» snart.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Justlooking said:

Har ikke hørt låta men leste bloggen og hun skal vise den på TV 😊

Stod det hvilken fjernsynskanal hun skal vise den på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Speedmaster skrev:

Stod det hvilken fjernsynskanal hun skal vise den på? 

Hun kommer på god sommer Norge på tv2, sammen med Mads Hansen.

Endret av Justlooking
Glemte datoen, mandag 23. juli skrev hun.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan være verdens beste mamma, kjæreste og alt det der... men med den stemmen og de giga puppene så klarer jeg henne bare ikke. Sikkert søt og snill men den harry klesstilen passer ikke til en mor som har bikka 30. Ikke den pålimte platinablonde hårforlengelsen heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun kan være verdens beste mamma, kjæreste og alt det der... men med den stemmen og de giga puppene så klarer jeg henne bare ikke. Sikkert søt og snill men den harry klesstilen passer ikke til en mor som har bikka 30. Ikke den pålimte platinablonde hårforlengelsen heller. 

Den påtatte babystemmen håper jeg hun dropper snart. Det er ikke søtt lengere. Den babe looken kommer hun nok til å kjøre i 10 år til. Det er liksom hennes image.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan hun se ut og snakke som hun vil, hennes liv og hennes valg. Den massive eksponeringen av sønnen på snap syns jeg derimot hun kan droppe. Hun er minst like ille som Villa Paprika og andre som kritiseres her inne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, cassio skrev:

For min del kan hun se ut og snakke som hun vil, hennes liv og hennes valg. Den massive eksponeringen av sønnen på snap syns jeg derimot hun kan droppe. Hun er minst like ille som Villa Paprika og andre som kritiseres her inne.

Enig. Syns nesten det er hakket verre fordi jeg vil anta at en stor del av følgerne hennes følger henne pga lettkledde bilder og pupper/undertøysreklame, det blandet med haugevis av bilder og videoer av sønnen. 

Ser jo kommentarene på fb og insta om hvor deilig hun er osv, hadde ikke villet at disse personene skulle visst og sett så mye til sønnen min var jeg henne.. 

Endret av Kristanna
Skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, cassio skrev:

Jeg vet. Bloggmødre får hard kritikk for å eksponere barna, men Linni slipper billig unna. Er det fordi "alle" liker Linni og derfor hun ikke blir kritisert for eksponering?. Bare lurer. Hun er minst like ille ja.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kristanna skrev:

Enig. Syns nesten det er hakket verre fordi jeg vil anta at en stor del av følgerne hennes følger henne pga lettkledde bilder og pupper/undertøysreklee, det blandet med haugevis av bilder og videoer av sønnen. 

Ser jo kommentarene på fb og insta om hvor deilig hun er osv, hadde ikke villet at disse personene skulle visst og sett så mye til sønnen min var jeg henne.. 

Pluss hun har kjæreste, så synes det da er teit hun legger ut lettkledde bilder og må ha bekreftelse. Får hun ikke nok oppmerksomhet og bekreftelse fra kjæresten?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun om hun kutter imaget sitt? Om hun ikke har pupper, lår og babystemme er hun jo 'ingenting' når det gjelder det offentlige. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...