Xstrella Skrevet 9. april 2018 #481 Del Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, bukken83 skrev: Nei du har ingen rett til å mene noe om henne. Alle er frie mennesker å velger selv hvordan de vil se ut og hvordan de vil bli oppfattet. Utseendet forteller ingen ting om hjertet til en person og hva som bor i de. Holdinger som dine hører egentlig hjemme i 1970. Trodde samfunnet hadde kommet lengre i dag. Tar du skade av hvordan hun velger å kle seg? Hvis folk sluttet å "stalke" kjendiser og offtentlige folk og brukte tiden på vettuge ting, så hadde de fått utrettet så mye mere i sine egne liv og med sine kjære. Jo jeg mener det. Du er på rampelys siden der bloggere og kjendiser blir diskutert. Ingen som blir hatet eller dømt nord og ned. Hvis det blir for tøft å være på denne siden så anbefales det å lese noe annet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukken83 Skrevet 9. april 2018 #482 Del Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, Xstrella skrev: Jo jeg mener det. Du er på rampelys siden der bloggere og kjendiser blir diskutert. Ingen som blir hatet eller dømt nord og ned. Hvis det blir for tøft å være på denne siden så anbefales det å lese noe annet. Så denne tråden poppet opp på forsiden så ble nyskjerrig på hva folk skriver om kjendiser. Ble mildt sagt sjokkert hva voksne mennesker klarer å finne seg på å si. Jeg har iallefall mere enn nok med mitt eget liv, om jeg ikke skulle begynne å bekymre meg over hvordan andre ser ut, hva de gjør med livene sine osv. Den kommentaren din var veldig nedsettende, så derfor måtte jeg sette ned foten! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. april 2018 #483 Del Skrevet 9. april 2018 21 minutter siden, bukken83 skrev: Så denne tråden poppet opp på forsiden så ble nyskjerrig på hva folk skriver om kjendiser. Ble mildt sagt sjokkert hva voksne mennesker klarer å finne seg på å si. Jeg har iallefall mere enn nok med mitt eget liv, om jeg ikke skulle begynne å bekymre meg over hvordan andre ser ut, hva de gjør med livene sine osv. Den kommentaren din var veldig nedsettende, så derfor måtte jeg sette ned foten! Ok da får du mene det og det er helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. april 2018 #484 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Linni har vært med i det meste av realityprogrammer. Finnes det noen hun ikke har deltatt i per dags dato? Endret 25. april 2018 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 25. april 2018 #485 Del Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Linni har vært med i det meste av realityprogrammer. Finnes det noen hun ikke har deltatt i per dags dato? Det tror jeg faktisk ikke. Ikke som jeg kan komme på i farten. Er nok hennes måte å holde seg relevant på og få penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. april 2018 #486 Del Skrevet 25. april 2018 23 minutter siden, Christy89 skrev: Det tror jeg faktisk ikke. Ikke som jeg kan komme på i farten. Er nok hennes måte å holde seg relevant på og få penger Ja, stadig være sysselsatt og aktuell med noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2018 #487 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Nå selger hun sine tidligere silikoninnlegg. Innlegg på bloggen og vg.no. Hun opplyser at de vil bli rammet inn, samt at pengene går til en god sak. Endret 9. mai 2018 av Jordbærogfløte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 9. mai 2018 #488 Del Skrevet 9. mai 2018 41 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Nå selger hun sine tidligere silikoninnlegg. Innlegg på bloggen og vg.no. Hun opplyser at de vil bli rammet inn, samt at pengene går til en god sak. Jeg lurer helt seriøst på hvilke mennesker som vil kjøpe dette. Ikke bare billig av Linnie men alle som byr på dette. Ekkelt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2018 #489 Del Skrevet 9. mai 2018 10 minutter siden, elisaday skrev: Jeg lurer helt seriøst på hvilke mennesker som vil kjøpe dette. Ikke bare billig av Linnie men alle som byr på dette. Ekkelt. Ja, jeg forstår ikke greia med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 9. mai 2018 #490 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Er vel ikke eklere enn folk som byr på skitne truser og sokker! Tvert imot. Endret 9. mai 2018 av Missfitness Skrivefeil enklere=>eklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2018 #491 Del Skrevet 9. mai 2018 51 minutter siden, Missfitness skrev: Er vel ikke enklere enn folk som byr på skitne truser og sokker! Tvert imot. Det er vel det ekleste av alt.. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 9. mai 2018 #492 Del Skrevet 9. mai 2018 2 timer siden, Missfitness skrev: Er vel ikke enklere enn folk som byr på skitne truser og sokker! Tvert imot. Det er hvertfall nasty. Hvem vil ha andres skitne truser liksom? Men hva skal man andres gamle silikoninnlegg? Henge de opp i stua? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 31. mai 2018 #493 Del Skrevet 31. mai 2018 Ser de ikke selv hvor harry det er med så store ballonger klistret under haka? Får 80 -talls vibber av hele damen. Det går an å tone ned. Er snart 33 år nå... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2018 #494 Del Skrevet 31. mai 2018 29 minutter siden, Xstrella skrev: Ser de ikke selv hvor harry det er med så store ballonger klistret under haka? Får 80 -talls vibber av hele damen. Det går an å tone ned. Er snart 33 år nå... Hun er ung fremdeles, hun har knapt begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. juni 2018 #495 Del Skrevet 1. juni 2018 Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. juni 2018 #496 Del Skrevet 1. juni 2018 10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀. Minner meg om hun Koht. Husker ikke fornavn. Fargeklatt hvertfall. Synes bare den babystemmen og de vulgære puppene blir for mye. Det er ikke søtt lengre nå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. juni 2018 #497 Del Skrevet 1. juni 2018 13 minutter siden, Xstrella skrev: Minner meg om hun Koht. Husker ikke fornavn. Fargeklatt hvertfall. Synes bare den babystemmen og de vulgære puppene blir for mye. Det er ikke søtt lengre nå. Det kan jo hende at Linni snakker sånn naturlig? Jeg synes Christine Koht blir noen hakk for mye selv. Hun har vært konferansier på et par arrangement jeg har vært med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 1. juni 2018 #498 Del Skrevet 1. juni 2018 41 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Det kan jo hende at Linni snakker sånn naturlig? Jeg synes Christine Koht blir noen hakk for mye selv. Hun har vært konferansier på et par arrangement jeg har vært med på. Hun snakket med en mer normal strmme på en fyllesnap, så tror den babystemmen er påtatt. Hun startet som glamour modell back in the days. Var liksom hennes image å være en søt og dum blondine. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. juni 2018 #499 Del Skrevet 1. juni 2018 2 minutter siden, Christy89 skrev: Hun snakket med en mer normal strmme på en fyllesnap, så tror den babystemmen er påtatt. Hun startet som glamour modell back in the days. Var liksom hennes image å være en søt og dum blondine. Ok, men jeg tror at de som ikke kjenner henne personlig lett tror hun er enklere enn det hun faktisk er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 1. juni 2018 #500 Del Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀. Helt enig. Hun virker supersøt og tvers igjennom god. Morsom er hun også. Jeg lo godt av vitsene hun kom med på farmen. Har skikkelig sansen for henne jeg selv om jeg syns stilen hennes og de gigantiske puppene er vulgære. Jeg syns også alder er et tynt argument. Hun er jo fortsatt ung. Og stilen hennes og store silikonpupper syns jeg er Harry uansett om man er 20 eller 40. Men hun liker det sånn og det er jo det viktigste. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg