Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kristine79 skrev:

Liten? Ser liten ut på snap 🤣

Ja, jeg mener hun nevnte det på bloggen en gang. «Der det er hjerterom, er det husrom», eller noe i den dur 😁 Har ikke fulgt henne på snap på lenge. Snapper hun fortsatt like hyppig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg mener hun nevnte det på bloggen en gang. «Der det er hjerterom, er det husrom», eller noe i den dur 😁 Har ikke fulgt henne på snap på lenge. Snapper hun fortsatt like hyppig? 

Ja 😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massiv eksponering av mini når han er tilstede, elendig merking av reklame og full fest de andre dagene... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. skrev:

Linni virker likandes faktisk.

Jepp, er ikke mye vondt i ho. Hun virker bare søt og snill, men skulle ønske hun kunne droppe babystemmen nå :dry:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, smalls skrev:

Jepp, er ikke mye vondt i ho. Hun virker bare søt og snill, men skulle ønske hun kunne droppe babystemmen nå :dry:

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel vært med i samtlige norske realityprogram. Jeg har fått et godt inntrykk av henne i alt hun har vært med i. Men ja, den babystemmen blir litt for mye.. Jeg lurer på om hun har snakket slik hele livet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun har vel vært med i samtlige norske realityprogram. Jeg har fått et godt inntrykk av henne i alt hun har vært med i. Men ja, den babystemmen blir litt for mye.. Jeg lurer på om hun har snakket slik hele livet?

Hun glemte å snakke babystemme på en fyllesnap 🙊 jeg så den ikke, men venninnen min følger henne på Snap og sa det

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aurora** skrev:

Hun glemte å snakke babystemme på en fyllesnap 🙊 jeg så den ikke, men venninnen min følger henne på Snap og sa det

Hehe, så gøy å høre 😉 Har hørt henne snakke med grov stemme for å tulle med sønnen da han var yngre også, og da lo jeg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være trist å bare være populær pga kroppen og puppene. Ser hvor unge de guttene svarer på IG. Og typen selv på 21 år som svarer slikt kun om kroppen. Damen er på vei til 33 år. På tide roe ned litt da? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Xstrella skrev:

Må være trist å bare være populær pga kroppen og puppene. Ser hvor unge de guttene svarer på IG. Og typen selv på 21 år som svarer slikt kun om kroppen. Damen er på vei til 33 år. På tide roe ned litt da? 

Hun kommer garantert til å holde på i noen år til. Blond, store silikonpupper og deilig er liksom hennes image. Synes hun er søt, men fryktelig oversminket da. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun kommer garantert til å holde på i noen år til. Blond, store silikonpupper og deilig er liksom hennes image. Synes hun er søt, men fryktelig oversminket da. 

Ja det er glamourbiten hun er kjent for. Men når de bikker 30 så er det bare harry. Gutter 18-25 digger det nok da. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff sprade rundt i korte shortser å små bikini topper foran sviger far og lillebroren til samboeren hennes. Så utrolig kleint, undrer meg over hva de tenker..  Hadde jeg vært somboeren hennes hadde jeg blitt flau om kjæresten min gikk med puppene på utstiling foran dem:P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan hun til og med i kjendisfarmen kunne se så oversminket ut? Er det lov å medbringe sminke?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på et sminkekurs med henne for noen år siden. Hun bar preg av å være stresset, men tok seg god tid til å svare på spørsmål fra oss deltakere, og gikk rundt til alle for å vise oss hvordan man får til en look som fremhever egne trekk. Hun var liten og vever, men tok hele rommet med sin spontane holdning og tilstedeværelse. Et flott minne :-)

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, eeyoree skrev:

Lurer på hvordan hun til og med i kjendisfarmen kunne se så oversminket ut? Er det lov å medbringe sminke?

Hun sa at hun brukte sot fra peisen, husker jeg :fnise:.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være som hun er. Men hun er jo utrolig søt, og der er synd hun skal eldes inn i denne glamour-looken...ser liksom for meg et botox-tryne og ihjælbleika hår ++++ om 20 år...

Hun hadde vært fantasisk med mørkt hår, litt mindre sminke og elegante/anstendige klær.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, My <3 skrev:

Hun hadde vært fantasisk med mørkt hår, litt mindre sminke og elegante/anstendige klær.

Ja, helt nydelig :) Hun er vel naturlig brunette

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...