Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2018 #401 Del Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Kristine79 skrev: Liten? Ser liten ut på snap 🤣 Ja, jeg mener hun nevnte det på bloggen en gang. «Der det er hjerterom, er det husrom», eller noe i den dur 😁 Har ikke fulgt henne på snap på lenge. Snapper hun fortsatt like hyppig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 12. februar 2018 #402 Del Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Ja, jeg mener hun nevnte det på bloggen en gang. «Der det er hjerterom, er det husrom», eller noe i den dur 😁 Har ikke fulgt henne på snap på lenge. Snapper hun fortsatt like hyppig? Ja 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. februar 2018 #403 Del Skrevet 12. februar 2018 Massiv eksponering av mini når han er tilstede, elendig merking av reklame og full fest de andre dagene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #404 Del Skrevet 13. februar 2018 Linni virker likandes faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. februar 2018 #405 Del Skrevet 13. februar 2018 13 minutter siden, O.G. skrev: Linni virker likandes faktisk. Jepp, er ikke mye vondt i ho. Hun virker bare søt og snill, men skulle ønske hun kunne droppe babystemmen nå 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2018 #406 Del Skrevet 13. februar 2018 31 minutter siden, smalls skrev: Jepp, er ikke mye vondt i ho. Hun virker bare søt og snill, men skulle ønske hun kunne droppe babystemmen nå Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. februar 2018 #407 Del Skrevet 13. februar 2018 Hun har vel vært med i samtlige norske realityprogram. Jeg har fått et godt inntrykk av henne i alt hun har vært med i. Men ja, den babystemmen blir litt for mye.. Jeg lurer på om hun har snakket slik hele livet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 13. februar 2018 #408 Del Skrevet 13. februar 2018 24 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Hun har vel vært med i samtlige norske realityprogram. Jeg har fått et godt inntrykk av henne i alt hun har vært med i. Men ja, den babystemmen blir litt for mye.. Jeg lurer på om hun har snakket slik hele livet? Hun glemte å snakke babystemme på en fyllesnap 🙊 jeg så den ikke, men venninnen min følger henne på Snap og sa det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. februar 2018 #409 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Hun glemte å snakke babystemme på en fyllesnap 🙊 jeg så den ikke, men venninnen min følger henne på Snap og sa det Hehe, så gøy å høre 😉 Har hørt henne snakke med grov stemme for å tulle med sønnen da han var yngre også, og da lo jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. februar 2018 #410 Del Skrevet 14. februar 2018 Tråden er ryddet for krenkelser. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. februar 2018 #411 Del Skrevet 17. februar 2018 Må være trist å bare være populær pga kroppen og puppene. Ser hvor unge de guttene svarer på IG. Og typen selv på 21 år som svarer slikt kun om kroppen. Damen er på vei til 33 år. På tide roe ned litt da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 17. februar 2018 #412 Del Skrevet 17. februar 2018 14 minutter siden, Xstrella skrev: Må være trist å bare være populær pga kroppen og puppene. Ser hvor unge de guttene svarer på IG. Og typen selv på 21 år som svarer slikt kun om kroppen. Damen er på vei til 33 år. På tide roe ned litt da? Hun kommer garantert til å holde på i noen år til. Blond, store silikonpupper og deilig er liksom hennes image. Synes hun er søt, men fryktelig oversminket da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. februar 2018 #413 Del Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hun kommer garantert til å holde på i noen år til. Blond, store silikonpupper og deilig er liksom hennes image. Synes hun er søt, men fryktelig oversminket da. Ja det er glamourbiten hun er kjent for. Men når de bikker 30 så er det bare harry. Gutter 18-25 digger det nok da. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 17. februar 2018 #414 Del Skrevet 17. februar 2018 Huff sprade rundt i korte shortser å små bikini topper foran sviger far og lillebroren til samboeren hennes. Så utrolig kleint, undrer meg over hva de tenker.. Hadde jeg vært somboeren hennes hadde jeg blitt flau om kjæresten min gikk med puppene på utstiling foran dem 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 18. februar 2018 #415 Del Skrevet 18. februar 2018 Lurer på hvordan hun til og med i kjendisfarmen kunne se så oversminket ut? Er det lov å medbringe sminke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. februar 2018 #416 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Jeg var med på et sminkekurs med henne for noen år siden. Hun bar preg av å være stresset, men tok seg god tid til å svare på spørsmål fra oss deltakere, og gikk rundt til alle for å vise oss hvordan man får til en look som fremhever egne trekk. Hun var liten og vever, men tok hele rommet med sin spontane holdning og tilstedeværelse. Et flott minne :-) Endret 18. februar 2018 av Jordbærogfløte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. februar 2018 #417 Del Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, eeyoree skrev: Lurer på hvordan hun til og med i kjendisfarmen kunne se så oversminket ut? Er det lov å medbringe sminke? Hun sa at hun brukte sot fra peisen, husker jeg . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. februar 2018 #418 Del Skrevet 18. februar 2018 De har og falske vipper og tattoverte bryn. Ser Carina Dahl også har det i 71 gr nord. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 20. februar 2018 #419 Del Skrevet 20. februar 2018 Hun må jo være som hun er. Men hun er jo utrolig søt, og der er synd hun skal eldes inn i denne glamour-looken...ser liksom for meg et botox-tryne og ihjælbleika hår ++++ om 20 år... Hun hadde vært fantasisk med mørkt hår, litt mindre sminke og elegante/anstendige klær. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. februar 2018 #420 Del Skrevet 20. februar 2018 25 minutter siden, My <3 skrev: Hun hadde vært fantasisk med mørkt hår, litt mindre sminke og elegante/anstendige klær. Ja, helt nydelig Hun er vel naturlig brunette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg