LeilaS Skrevet 6. januar 2018 #361 Del Skrevet 6. januar 2018 11 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg synes hun er nydelig, og hun tør å være den hun er. Ja, hun kan virke litt oppstæsja til tider, men hun tør å gå litt utenom strømmen. Hun virker som en god og kjærlig mor som tar godt vare på sønnen sin. Hvordan går hun utenom strømmen? Hun ser ut som veldig mange andre jenter gjør og hva gjør hun for å skille seg ut? Enig i at hun er en kjærlig mor 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. januar 2018 #362 Del Skrevet 6. januar 2018 8 minutter siden, LeilaS skrev: Hvordan går hun utenom strømmen? Hun ser ut som veldig mange andre jenter gjør og hva gjør hun for å skille seg ut? Enig i at hun er en kjærlig mor At det kanskje ikke er så mange på hennes alder som ser slik ut, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar 2018 #363 Del Skrevet 6. januar 2018 Tone ned litt når hun går mot de 40. Se på Vendela på 50, naturlig vakker. Men når typen er 11 år yngre og 21 år så må hun kanskje kle seg slik? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. januar 2018 #364 Del Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, Xstrella skrev: Mulig hun leste her, for nå kjøres den for fullt. Mor på snart 33 som bretter seg slik ut. Ikke bra. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar 2018 #365 Del Skrevet 6. januar 2018 4 minutter siden, Moongirl skrev: Hva skjer? Litt vulgære bilder og reklame på ig. Selges det som selges kan der og. Mulig jeg begynner å bli gammel, men er så lei avkledde folk i alle kanaler som skal selge ditt og selge datt. Kjøpestopp har kloden godt av, mens bloggere/vloggere skal selge flatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 6. januar 2018 #366 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 6. januar 2018 #367 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Det går jo ikke an å sidestille disse to kvinnene. De tilhører er jo to ulike verdner og ulike epoker. Men jeg liker begge! Uansett stil, begge virker snille, ekte og innehar en stor porsjon selvironi. Å be Linni slutte med "superkul.no-stilen" blir jo som å be "Lilly Bendriss" å slutte med sort øyenskygge og eyeliner. Dette er hennes ”greie”. Hun kommer alltid til å kjøre denne stilen. Som Mor, tenåringsmor, mormor eller som oldemor. Endret 14. januar 2018 av Perle 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. januar 2018 #368 Del Skrevet 6. januar 2018 Man går da ikke mot 40 når man er 32... Jeg er ikke fan av stilen til Linni men man er ikke gammel kjerring fordi om man runder 30 heller. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. januar 2018 #369 Del Skrevet 7. januar 2018 Født i 85, blir 33. Hun er ikke 20 som hun vil være. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 7. januar 2018 #370 Del Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, Xstrella skrev: Født i 85, blir 33. Hun er ikke 20 som hun vil være. Men jeg tror helt ærlig ikke det er tilfellet med Linni. Tror ikke hun prøver å agere yngre enn hun er. Jeg tror bare at dette er hennes «stil». Hun kommer til å være seg selv lik når hun er 66. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. januar 2018 #371 Del Skrevet 7. januar 2018 7 timer siden, Perle skrev: Men jeg tror helt ærlig ikke det er tilfellet med Linni. Tror ikke hun prøver å agere yngre enn hun er. Jeg tror bare at dette er hennes «stil». Hun kommer til å være seg selv lik når hun er 66. Ja du har nok rett. Er nok en livsstil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 7. januar 2018 #372 Del Skrevet 7. januar 2018 Hun kan vel gå kledd akkurat som hun vil? Jeg synes hun er kjempesøt,selv om jeg aldri ville gått kledd sånn selv. Virker som en bra person gjør hun og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 14. januar 2018 #373 Del Skrevet 14. januar 2018 Snap. Har fulgt Linni der en stund og er helt sjokkert over hvor mye alkohol det tylles i seg! La nettopp ut fra nachspiel.....helt krise. Drita flere kvelder i uken, flere som reagerer ? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. januar 2018 #374 Del Skrevet 14. januar 2018 1 minutt siden, TøffeSnåkus skrev: Snap. Har fulgt Linni der en stund og er helt sjokkert over hvor mye alkohol det tylles i seg! La nettopp ut fra nachspiel.....helt krise. Drita flere kvelder i uken, flere som reagerer ? Hva heter snap-kontoen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 14. januar 2018 #375 Del Skrevet 14. januar 2018 8 minutter siden, Perle skrev: Hva heter snap-kontoen hennes? Meisterlinnii 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. januar 2018 #376 Del Skrevet 14. januar 2018 5 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Meisterlinnii Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 14. januar 2018 #377 Del Skrevet 14. januar 2018 14 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Snap. Har fulgt Linni der en stund og er helt sjokkert over hvor mye alkohol det tylles i seg! La nettopp ut fra nachspiel.....helt krise. Drita flere kvelder i uken, flere som reagerer ? Ja! Når hun har barnefri må hun for all del gjøre som hun vil, men synes det blir «litt» i overkant.. Jeg hadde ikke håndtert en slik livsstil så godt man er forskjellig! Om man er bransjeskadet, har kjæreste med stor aldersforskjell eller om det er tidlig midtlivskrise vites ikke, men ser hvertfall IKKE bra ut.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 14. januar 2018 #378 Del Skrevet 14. januar 2018 5 minutter siden, Endelige skrev: Ja! Når hun har barnefri må hun for all del gjøre som hun vil, men synes det blir «litt» i overkant.. Jeg hadde ikke håndtert en slik livsstil så godt man er forskjellig! Om man er bransjeskadet, har kjæreste med stor aldersforskjell eller om det er tidlig midtlivskrise vites ikke, men ser hvertfall IKKE bra ut.. Helt enig og mange unge følgere. Nachspiel m de samtalene er ikke noe for 12 år gml jenter men Linni er jo fredet for negativ omtale i mediene. Merkelig greie. Ingen som er «etter» henne m noe, hun spiller rollen sin godt. Men den lyse stemmen glemmer hun på nachspiel Hehe for nå var den normal. LOL 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 14. januar 2018 #379 Del Skrevet 14. januar 2018 Hun fester hardt! Nachspiel kl 09 om morgenen, skjønner ikke at hun orker. Har hun sønnen 50%? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 14. januar 2018 #380 Del Skrevet 14. januar 2018 Tacky Tacky Tacky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg