loffen Skrevet 3. november 2017 #321 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Bryna dine er kjempefine @Lilleprinsesse! Jeg tror at Linnie nærmest ikke har brynshår igjen, mener jeg har sett henne omtrent uten sminke, og hun hadde ikke bryn. De er nok kun tegnet på og nå var det litt voldsomme, synes mange har slike bryn for tiden. Fotballfrue sine er nesten verre, de ser ut som de er tegnet på med linjal på undersiden. Endret 3. november 2017 av loffen skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #322 Del Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, loffen skrev: Bryna dine er kjempefine @Lilleprinsesse! Jeg tror at Linnie nærmest ikke har brynshår igjen, mener jeg har sett henne omtrent uten sminke, og hun hadde ikke bryn. De er nok kuntegnet på og nå var det litt voldsomme, synes mange har slike bryn for tiden. Fotballfrue sine er nesten verre, de ser ut som de er tegnet på med linjal på undersiden. Tusen takk Åjaa. Vet du hvorfor hun ikke har bryn? fjerner hun alt? hehe. Jeg tittet på fotballfrue sine nå, og jeg skjønte fort hva du mente. Jaja. Hvis de vil gå sånn så hver så god! Hehe. Kjenner marken i magen bare blir større og større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2017 #323 Del Skrevet 3. november 2017 Nei, vet ikke hvorfor hun har så lite hår, mulig hun har vært for ivrig med pinsetten i sin tid, da bryna skulle være veldig smale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #324 Del Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, loffen skrev: Nei, vet ikke hvorfor hun har så lite hår, mulig hun har vært for ivrig med pinsetten i sin tid, da bryna skulle være veldig smale? Hehe, okei. Det er mulig, jeg husker de fleste på min alder gjorde det samme når vi var yngre. Takk gud for at jeg aldri fulgte den trenden haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 3. november 2017 #325 Del Skrevet 3. november 2017 4 timer siden, justcurious skrev: Jeg håper virkelig denne trenden med påmalte øyenbryn går over snart. Ja. Det ser helt for jævlig ut rett og slett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. november 2017 #326 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) 3 timer siden, Lilleprinsesse skrev: De ser mer påtegnet ut enn tatovert, om det var det du siktet til? Nei, men nå lagde jeg en annen tråd, for å se om det var flere enn bare meg. Bla forbi om du ikke klarer å lese andres meninger om Linni Meister sine øyenbryn. Unnskyld? Leste du det jeg skrev helt på vrangen med vilje? Hvis du har sol pmu på eksempelvis instagram ser du henne som modell sammen med mange andre kjendiser som betaler for å se slik ut fordi de liker det. https://www.instagram.com/solpmu/ Endret 3. november 2017 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. november 2017 #327 Del Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, Carrot skrev: Unnskyld? Leste du det jeg skrev helt på vrangen med vilje? Hvis du har sol pmu på eksempelvis instagram ser du henne som modell sammen med mange andre "Kjendiser" https://www.instagram.com/solpmu/ Det så jo helt for jævli ut! Skulle tro det var til avskrekking og ikke reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. november 2017 #328 Del Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Det så jo helt for jævli ut! Skulle tro det var til avskrekking og ikke reklame. hver sine lyster tenker jeg.. det koster ca 5000ish for å få slike bryn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2017 #329 Del Skrevet 3. november 2017 Fant bare et gammelt bilde på sol pmu av Linnie jeg, og da var bryna ganske annerledes: http://www.imgrum.org/media/823076923738112451_301538791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. november 2017 #330 Del Skrevet 3. november 2017 Tatoverte bryn ser aldri bra ut, enten de er gjort av Sol PMU eller andre. Se bare på Cecilia Brækhus som er fast kunde der, hun var jo så mye finere før hun fikk tatoverte bryn. De eneste der resultatet blir brukbart på, er jo de som har mye bryn fra før, og blir justert på. Ofte bilder av disse de bruker på reklamebildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. november 2017 #331 Del Skrevet 3. november 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og to tråder om samme blogger er slått sammen. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. november 2017 #332 Del Skrevet 3. november 2017 Oi, siste bilde på ig. Lite classy. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 3. november 2017 #333 Del Skrevet 3. november 2017 38 minutter siden, Xstrella skrev: Oi, siste bilde på ig. Lite classy. Har Linnie NOEN gang vært classy? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 3. november 2017 #334 Del Skrevet 3. november 2017 Trykker på Linni meister sine øyenbryn tråden nederst i denne tråden og blir sendt tilbake til første side i denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. november 2017 #335 Del Skrevet 3. november 2017 Nydelig jente, men klesstilen er for 20 åringer. Hun blir 32. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #336 Del Skrevet 3. november 2017 7 timer siden, loffen skrev: Fant bare et gammelt bilde på sol pmu av Linnie jeg, og da var bryna ganske annerledes: http://www.imgrum.org/media/823076923738112451_301538791 Oida. Det er jo ikke noe pent å se på.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 3. november 2017 #337 Del Skrevet 3. november 2017 1 time siden, miagunda skrev: Trykker på Linni meister sine øyenbryn tråden nederst i denne tråden og blir sendt tilbake til første side i denne tråden Jeg stusset på de selv. Tror de har tatt min tråd inn i denne tråden som var her fra før. Rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 4. november 2017 #338 Del Skrevet 4. november 2017 8 timer siden, Xstrella skrev: Nydelig jente, men klesstilen er for 20 åringer. Hun blir 32. Enig. Men jeg tror Linni er typen som aldri kommer til å gi slipp på "ungdommen". Er jo desverre endel sånne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 4. november 2017 #339 Del Skrevet 4. november 2017 7 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Jeg stusset på de selv. Tror de har tatt min tråd inn i denne tråden som var her fra før. Rart! 14 timer siden, Mynona skrev: Tråden er ryddet for avsporinger og to tråder om samme blogger er slått sammen. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 4. november 2017 #340 Del Skrevet 4. november 2017 14 timer siden, elisaday skrev: Har Linnie NOEN gang vært classy? Ikke som jeg kan huske i alle fall Hun har passert 30, men skulle tro hun enda var 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg