Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes Linni er herlig. Men hva fader er det hun har på seg i konfirmasjon? Kjole med bar mage og heftig underboob. Hjelpes meg. Det var enten det eller bunad liksom.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
9 minutter siden, neiognei skrev:

Synes Linni er herlig. Men hva fader er det hun har på seg i konfirmasjon? Kjole med bar mage og heftig underboob. Hjelpes meg. Det var enten det eller bunad liksom.

Hun er det mest harry kvinnfolk jeg noensinne har sett. Hun er ikke stilig uansett hva hun har på seg - bare megaharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hun er det mest harry kvinnfolk jeg noensinne har sett. Hun er ikke stilig uansett hva hun har på seg - bare megaharry. 

Mulig det. Har ikke tenkt så mye over det. Men underboob i konfirmasjon var liksom ikke til å unngå å legge merke til.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Hvor ser jeg bilde hen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvor ser jeg bilde hen?

Er på Snapchat. Hun har åpen story, så er bare til å søke opp brukernavnet. Meisterlinnii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg syns hun i utgangspunktet er nydelig, men stilen trekker ned helheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
2 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg syns hun i utgangspunktet er nydelig, men stilen trekker ned helheten. 

Stilen, eller mangel på stil, ligner ikke noen ting. Etter min mening så ser hun billig og harry ut uansett hva hun tar på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaktuspotte skrev:

Stilen, eller mangel på stil, ligner ikke noen ting. Etter min mening så ser hun billig og harry ut uansett hva hun tar på seg.

Like presis, men med tanke på hvor pen hun egentlig er, så hadde hun vært sinnsykt heftig kvinne hvis hun begynte med en mer klassy klesstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
23 timer siden, O.G. skrev:

Like presis, men med tanke på hvor pen hun egentlig er, så hadde hun vært sinnsykt heftig kvinne hvis hun begynte med en mer klassy klesstil.

Hun burde nok fjerne de enorme "fordelene" og tone ned på sminken også for å bli kvitt harry-stempelet. Den stemmen hennes vet jeg imidlertid ikke om det er mulig å få gjort noe med... Synd, for som du skriver så er hun en vakker dame og hun virker veldig empatisk og omsorgsfull. Men hun virker også fornøyd og lykkelig som hun er og det er jo det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Hun må gi seg med den småpikestemmen nå. Det var sikkert søtt på en sexy tjueåring, men nå nærmer hun seg de middelaldrendes rekker ...

Den tillagte "søte" smurfebabystemmen har da aldri vært søt. Men ja, mye verre når dama har tippet 30. Men hvor mye kan man egentlig forvente? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Gjest Clementina skrev:

Hun burde nok fjerne de enorme "fordelene" og tone ned på sminken også for å bli kvitt harry-stempelet. Den stemmen hennes vet jeg imidlertid ikke om det er mulig å få gjort noe med... Synd, for som du skriver så er hun en vakker dame og hun virker veldig empatisk og omsorgsfull. Men hun virker også fornøyd og lykkelig som hun er og det er jo det viktigste!

Stemmen er helt grei, resten er jeg enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun vsr søt og pen i stsrten av hennes glamourmodell dager og Robinson tida. Hun er fortsatt pen, men hadde blitt mye penere hvis hun hadde roet ned glamourmodell looken. Roet ned på sminkingen, håret, fått en mer classy stil og fillers i ansiktet. Puppene er alt for store og passer ikke til hennes lille kropp.

Vet ikke om stemmen hennes er ekte eller påtatt, men det er ikke søtt lengere. Paris Hilton har en babystemme, men synes hun og er for gammel til det 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Snuppah00 said:

Jeg synes hun vsr søt og pen i stsrten av hennes glamourmodell dager og Robinson tida. Hun er fortsatt pen, men hadde blitt mye penere hvis hun hadde roet ned glamourmodell looken. Roet ned på sminkingen, håret, fått en mer classy stil og fillers i ansiktet. Puppene er alt for store og passer ikke til hennes lille kropp.

Vet ikke om stemmen hennes er ekte eller påtatt, men det er ikke søtt lengere. Paris Hilton har en babystemme, men synes hun og er for gammel til det 

Paris Hilton har sluttet med den babystemmen. Har sett intervjuer med henne fra i år og ifjor, og hun høres ut som en totalt annerledes person. Hun har også innrømmet å ha spillet dum pga managementet ønsket det for å trekke oppmerksomhet og bygge opp et dum bimbo image. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, EiJente skrev:

Paris Hilton har sluttet med den babystemmen. Har sett intervjuer med henne fra i år og ifjor, og hun høres ut som en totalt annerledes person. Hun har også innrømmet å ha spillet dum pga managementet ønsket det for å trekke oppmerksomhet og bygge opp et dum bimbo image. 

Det var jo flott å høre. Jeg liker Paris, men har irritert meg over den påtatte babystemen :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaktuspotte
På 18.9.2017 den 13.16, elisaday skrev:

Den tillagte "søte" smurfebabystemmen har da aldri vært søt. Men ja, mye verre når dama har tippet 30. Men hvor mye kan man egentlig forvente? 

Den stemmen er det et ord for - jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så henne på Skal Vi Danse og nå må hun gi seg med den babystemmen altså. Det er verken søtt eller sjarmerende. Hun har passert 30. Synes det bare blir kleint med babystemme 

Hun er så utrolig oversminket hele tiden. Hun hadde vært mye penere hvis hun sminket seg mer naturlig :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...