Gå til innhold

Kjip start på året..


Iselilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff! Håper at du blir bra i beinet.

Og JA, jeg mener at det bør være offentlig oppskytning av raketter. Det er altfor mange som blir skadet på nyttårsaften. For ikke å snakke om brannfare og mennesker og dyr som blir skremt.

Alkohol og fyrverkeri hører ikke sammen, men her i Norge tror jeg faktisk at det oppfattes som helt normat å drikke seg snydens før man tar fatt på fyrverkeriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Det er feil i linken din!

Jeg syns det som skjedde med deg var veldig trist og hvis det hadde vært mulig å gjennomføre offentlig oppskyting tror jeg det ville være det beste.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Ja det får`n si.. En skikkelig pangstart.. (sorry, dårlig spøk..).

Kunne ikke ha vært mer enig ang. offentlig oppskyting. På tide å få spetakkelet under mer organiserte former. Hvert år er det noen som pådrar seg alvorlige skader, eller tom. mister livet. Noe så unødvendig. Synes også det er mye mer stas over offentlige oppskytinger - enn disse stusselige rakettene som folk kjøper på bensinstasjonen.. Skjønner ikke vitsen, annet enn at det kan være hyggelig/spennende for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dritfull fjortis med raketter sto å kastet dem rund seg når jeg gikk hjem på nyttårsaften. jeg var kjemperedd! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid vært redd for oppskyting av raketter jeg. En på jobb fikk en rakett i kinnet på nyttårsaften. Ikke pga fyll og uvettighet, men rett og slett fordi raketter kan være uberegnelige.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først: god bedring! Håper foten blir helt bra igjen. Enig med mange her; nei til uvettig bruk av fyrverkeri.

Men så må jeg få kommentere.. Håper det er en skrivefeil i artikkelen du linker til, og at du ikke skal sitte hjemme neste nyttårsaften med film og dop :wink: Jeg gjetter det skal være snop, og hadde nok tatt kontakt for å få ordet endret om det var meg det var skrevet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Neste nyttårsaften kommer jeg til å sitte innendørs med film og dop, sier Maria.

Håper dette var en stavefeil fra journalistens side. Send han/henne en mail og få det rettet opp du.

Og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun mente dop, jeg - å dope seg ned når det skjer ekle ting, som man doper ned bikkja på nyttårsaften fx. 2 valium for å holde ut smellingen som ble så fatalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Tusenfryd. Men i den tilstanden ser man kanskje ikke på film, heller? Det var dessuten en eller to andre skrivefeil i den artikkelen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Var selv en tur rundt og kikket, og observerte både små barn (8-10år) og fulle folk som skjøt raketter som idioter...så JA, jeg er helt FOR offentlig oppskyting av raketter!!!

Håper det går bra med benet ditt!

(Jeg har forresten sett deg før,..en eller annen plass :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste nyttårsaften kommer jeg til å sitte innendørs med film og dop' date= sier Maria.

Håper dette var en stavefeil fra journalistens side. Send han/henne en mail og få det rettet opp du.

Og god bedring :)

Takk;) Det skal forresten stå snop, ikke dop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bhsiltsk
Ble igår utskrevet fra sykehuset etter å ha blitt truffet av en rakett på nyttårsaften.http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/setesdal/article254842.ece

Jeg fatter ikke at du vil legge linken til offentlig skue, slik at alle som klikker på den får vite hele navnet ditt??

Når det gjelder rakettoppskyting, holder jeg meg unna det. Jeg orker ikke se på små barn stå med pappas sigar og tenne luntene. Jeg får helt hetta! Slik var det ikke i min barndom! Vi måtte stå minst fem meter unna når fedrene skulle tenne rakettene.

Da vår generasjon ble voksne og fikk barn selv, kan det virke som om "våre" barn skulle få lov til det vi selv ikke fikk lov til som barn. Hårreisende, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at du vil legge linken til offentlig skue, slik at alle som klikker på den får vite hele navnet ditt??

Jeg har ingenting og skjule og har aldri skrevet noe her inne som jeg ikke kan stå for. Både famile og venner vet at jeg er her, derfor ser jeg ikke problemet med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...