spinnvill96 Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Hei! Jeg har gått på Loette 28 som p-pille i 4 år nå. I går kveld tok jeg p-pillen til vanlig tid, ca. 21.00. Men da jeg stod opp i dag (torsdag) klokken 11, trodde jeg det var fredag idag, altså så det ut som at jeg hadde glemt å ta p-pillen i går kveld. Derfor tok jeg en ny p-pille med en gang. Like etterpå gikk det opp for meg at det bare var torsdag, og at jeg ikke skulle tatt denne pillen før senere i kveld. Jeg har altså tatt en pille i går klokken 21, og en pille i dag klokken 11, ca. 14 timer etter forrige. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg ta enda en p-pille i kveld (slik at jeg tar en for mye pille), eller bør jeg vente til i morgen med å ta neste pille? Eventuelt ta neste pille i morgen litt tidligere på dagen, slik at det ikke blir så veldig mye mer enn 24 timer mellom hver pille. Bør forresten nevne at like etter jeg tok p-pillen i dag formiddag, så var jeg veldig løs i magen. Vet ikke om dette kanskje har noe å si for om pillen har blitt tatt opp i kroppen..? Noen som vet om det er samme virkestoff i alle de 21 Loette tablettene? Står at man skal følge nummereringen på brettet, vil det si at alle tablettene er ulike eller spiller det egentlig ingen rolle? Endret 20. juli 2017 av spinnvill96
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Snakk med aåotek eller lege. Og bruk kondom om du skal ha sex. Anonymkode: b961b...1c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå