AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Er det noen her som har opplevd å bli stalket av en annen bruker før? Ikke nevn brukernavn da det blir regelbrudd Anonymkode: 1d0f0...ef0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Stalking som i at noen følger etter en i alle tråder og svarer vemmelig? Anonymkode: 0f9d9...98d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Ikke på en ekkel måte, med vemmelige svar i alle tråder eller stygge meldinger på PM, men jeg har opplevd at noen tydeligvis har søkt opp meg og lest veldig mange av innleggene mine. Vedkommende hadde «lagt igjen spor» ved å gi plusspoeng på en hel haug av ulike innlegg; gamle og nye. Hvem det er, aner jeg ikke. Anonymkode: 7aa70...340 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stalking som i at noen følger etter en i alle tråder og svarer vemmelig? Anonymkode: 0f9d9...98d Ja Anonymkode: 1d0f0...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på en ekkel måte, med vemmelige svar i alle tråder eller stygge meldinger på PM, men jeg har opplevd at noen tydeligvis har søkt opp meg og lest veldig mange av innleggene mine. Vedkommende hadde «lagt igjen spor» ved å gi plusspoeng på en hel haug av ulike innlegg; gamle og nye. Hvem det er, aner jeg ikke. Anonymkode: 7aa70...340 Var det bare du som fikk plusspoeng i de trådene da? Det kan jo hende at vedkommende leste gamle tråder der du tilfeldigvis hadde skrevet innlegg, og at vedkommende ga plusspoeng til de innleggene han synes var gode. Anonymkode: d68ef...c62 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på en ekkel måte, med vemmelige svar i alle tråder eller stygge meldinger på PM, men jeg har opplevd at noen tydeligvis har søkt opp meg og lest veldig mange av innleggene mine. Vedkommende hadde «lagt igjen spor» ved å gi plusspoeng på en hel haug av ulike innlegg; gamle og nye. Hvem det er, aner jeg ikke. Anonymkode: 7aa70...340 Dette er jo ikke stalking Jeg har gjort dette ved flere. Utforsker innleggene og plusser på det jeg synes var bra skrevet. Gjør det med flere Anonymkode: c3474...779 6
Jacklost Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Nei, aldri. Men må legge til at det å stalke noen på KG av alle steder er veldig creepy. Det er derimot ikke akkurat en straffbar handling som fortjener 21 års forvaring - minst. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 Har opplevd at absolutt alle mine svar ble hånliggjort, nedvurdert osv over en periode på et par år her inne. Det var veldig slitsomt i og med at kg alltid har vært et sted jeg gikk inn for å koble av og kose meg. Anonymkode: 5c01e...141 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 Ja, en bruker som fulgte etter med i alle tråder og kommenterte det jeg skrev. Så da ble det AB på stort sett alle innlegg etter det. For en liten stund siden prøvde jeg igjen med bruekrnavn, og etter en dag fikk jeg pm fra en kjent psyksisk syk bruker på kg som jeg fant såpass ubehagelig at jeg gikk tilbake til ab. Vet at flere har fått melding fra samme bruker, rapportert og det har ikke skjedd noe. Anonymkode: 3e870...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, en bruker som fulgte etter med i alle tråder og kommenterte det jeg skrev. Så da ble det AB på stort sett alle innlegg etter det. For en liten stund siden prøvde jeg igjen med bruekrnavn, og etter en dag fikk jeg pm fra en kjent psyksisk syk bruker på kg som jeg fant såpass ubehagelig at jeg gikk tilbake til ab. Vet at flere har fått melding fra samme bruker, rapportert og det har ikke skjedd noe. Anonymkode: 3e870...0dd Stemmer bra med min opplevelse. Jeg er ikke AB ellers... Anonymkode: 43c1d...dc4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 Jupp, kg har mange stalkere. Anonymkode: e8885...6fc
Gjest Cyrus Skrevet 20. juli 2017 #13 Skrevet 20. juli 2017 Ikke som jeg vet 🤔 Når jeg tenker på det er det egentlig litt trist. Hvorfor kan jeg ikke få en stalker? Er jeg ikke bra nok?
Bakepulver Skrevet 20. juli 2017 #14 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en bruker som fulgte etter med i alle tråder og kommenterte det jeg skrev. Så da ble det AB på stort sett alle innlegg etter det. For en liten stund siden prøvde jeg igjen med bruekrnavn, og etter en dag fikk jeg pm fra en kjent psyksisk syk bruker på kg som jeg fant såpass ubehagelig at jeg gikk tilbake til ab. Vet at flere har fått melding fra samme bruker, rapportert og det har ikke skjedd noe. Anonymkode: 3e870...0dd Men, herlighet da! Hvorfor blir ikke denne brukeren utestengt? 2
Bakepulver Skrevet 20. juli 2017 #15 Skrevet 20. juli 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke som jeg vet 🤔 Når jeg tenker på det er det egentlig litt trist. Hvorfor kan jeg ikke få en stalker? Er jeg ikke bra nok? Jeg kan stalke deg. Legger igjen litt bakepulver i alle trådene som du svarer i... 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #16 Skrevet 20. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har opplevd å bli stalket av en annen bruker før? Ikke nevn brukernavn da det blir regelbrudd Anonymkode: 1d0f0...ef0 Noen brukere er annerledes enn andre. Se på deres måte å opptre på, som en del av det å være annerledes. Det er som ellers i samfunnet noen skiller seg ut, gjør eller sier ting vi ikke regner som sosialt akseptert. Andre igjen er ute etter å provosere, mens atter andre ikke forstår at de gjør noe annerledes eller beveger seg utenfor andre komfortsone. Slik vil det være både på forumet og ellers i verden. Det er en del av det å leve blant andre mennesker. Føler du deg "forfulgt" eller mener andre opptrer uakseptabelt i forhold til både deg og andre, så er det moderator du henvender deg til. Eller noen av de andre på oversikten her: content://com.sec.android.app.sbrowser/readinglist/0719234655.mhtml Anonymkode: f6851...b72 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. juli 2017 #17 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Å herregud, synes mange kan "get over yourself".. det er ikke stalking om noen ser gjennom innleggene dere har skrevet (hva f... har man den funksjonen for da? "Stalkerfunksjon" isåfall det da..? Og det er heller ikke "stalking" om dere er svært aktive brukere og blir svart av andre aktive brukere i ulike tråder. Åja; til TS; nei, jeg har ikke blitt "stalket" men anklaget for det, fordi jeg har svart særdeles hårsåre aktive brukere i ulike tråder, som tror dette er en form for vernet bedrift eller noe, da de mener de helst ikke skal få svar fra noen de har diskutert og vært uenig med tidligere, fordi da er det jo "stalking".. 🙄 Endret 20. juli 2017 av noe tilfeldig
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. juli 2017 #18 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke som jeg vet 🤔 Når jeg tenker på det er det egentlig litt trist. Hvorfor kan jeg ikke få en stalker? Er jeg ikke bra nok? Samme her. Hva gjør vi feil..?
Gjest Ingenting2 Skrevet 20. juli 2017 #19 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke som jeg vet 🤔 Når jeg tenker på det er det egentlig litt trist. Hvorfor kan jeg ikke få en stalker? Er jeg ikke bra nok? Du har jo meg.... Glemt allerede?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå