Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

??????

hva betyr det?

Anonymkode: bf67f...a0b

at jeg samtykket til å få bilde av en penis slengt i trynet, bare fordi noen bestemmer seg for å sende meg en pm. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

her er min grenseliste, på et kink nettsted. Den sier vel det meste om hvor jeg setter mine grenser.

What are your limits?     scat, wet, children, face slapping, anything that will hurt my back more, sex with strangers, online play, online sexting, corpses, ageplay, saliva, licking, feet, dick pic as avatar.

Enig i halvparten! Takk for svar! 👍🏻😀

AnonymBruker
Skrevet

Min grense går ved analsex. Det er virkelig noe jeg aldri kommer til å ha.

Gjest Underdanie
Skrevet
2 minutter siden, Norre skrev:

Rett og slett hva du, per i dag, ikke kan se for deg å gjøre EVER! 😉

Oki, tror jeg skjønner deg der ja.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min grense går ved analsex. Det er virkelig noe jeg aldri kommer til å ha.

Takk for svar! 🙂 Er du dame eller mann?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Norre skrev:

Takk for svar! 🙂 Er du dame eller mann?

Dame.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri til å rimme eller ha analsex. Det siste fordi jeg har så mye plager med endetarmen at jeg aldri ville turt å stappe noe inn der, ikke fordi det er noe gærent med analsex.

Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å være interessert i å ha sex med samme kjønn (er kvinne). Det tiltaler meg på ingen måte å gi oralsex til en annen kvinne. Men siden man aldri skal si aldri, så hadde jeg vel ikke utelukket å motta oralsex fra en kvinne, det hadde kanskje ikke spilt så stor rolle hvem som gjorde det :fnise:

Anonymkode: 904dc...c9a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er temmelig vanilje. :lol: Men så hadde jeg ikke sagt nei til å prøve ut noe om partneren er passende heller, så jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det som er helt utelukka er selvsagte ting som barn, lik og sånn (trenger man helt seriøst å oppgi at det er utelukka på en kink-nettside? :overrasket: ), samt føtter, tiss og bæsj.

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Analsex kommer aldri til å skje. Rompehull er ikke gull.
Jeg blir heller ikke tent av hverken å ydmyke noen eller å bli ydmyket, eller rollespill rundt avstraffelse ol.

Skrevet

*Maja* : Barn og lik er selvsagt ikke med. Men FØTTER er jo helt supert! (vel og merke DAMEføtter). Har prøvd tissing, var nysgjerrig, men det ble litt for "planlagt og teit", for vi måtte gjøre det i dusjen og der var det trangt med to stykker i. Dessuten klarer jeg ikke å tisse med ståpikk, så hele greia var egentlig bortkastet. 🙂 Bæsjing kommer jeg aldri til å prøve, der har jeg en grense!

Overrasket: Jeg elsker å ha analsex med damer, men liker ikke å få noe i egen rumpe. Ja - ego! 😬 Jeg er avhengig av å være sjef i sexen og kan gjerne være litt streng. Det funker for oss, for dama liker å "få instrukser". 😉

Jeg har levd og prøvd diverse, og har foreløpig funnet ut at jeg ikke vil bæsje, jeg vil ikke ha sex med menn og jeg vil heller ikke være underdanig.

Tusen takk for svar, alle sammen! Mvh Norre 🙂

Gjest Hildur70
Skrevet

Er 46, ikke aktuelt med sex med noen som er under 35. Analsex og alt som involverer anal er uaktuelt. Samme med wet sex og scat. Svelger ikke. Liker vanilje

Skrevet

Kvelning, dyr, barn, strøm, avføring. 

Hmmmm.... var det jeg kom på i farten. Mener ellers man skal prøve alt minst en gang her i livet. 

Skrevet
8 minutter siden, Missy77 skrev:

Kvelning, dyr, barn, strøm, avføring. 

Hmmmm.... var det jeg kom på i farten. Mener ellers man skal prøve alt minst en gang her i livet. 

LITT kvele og BITTELITT strøm (på damen) kan vel funke...??? Hilsen littegranne villmann 😜

Skrevet
7 minutter siden, Norre skrev:

LITT kvele og BITTELITT strøm (på damen) kan vel funke...??? Hilsen littegranne villmann 😜

Haha. Nei, strøm utgår virkelig! Er livredd det. Bare det at jeg får støt når jeg tar på en metallting etter å ha gått på et teppe freaker meg helt ut!!! 😱😱

Hmmmmm.... men kanskje et lite tak rundt halsen kan gå, men en man stoler 100 % på. Og som vet hva han driver med. 😉

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Missy77 skrev:

Haha. Nei, strøm utgår virkelig! Er livredd det. Bare det at jeg får støt når jeg tar på en metallting etter å ha gått på et teppe freaker meg helt ut!!! 😱😱

Hmmmmm.... men kanskje et lite tak rundt halsen kan gå, men en man stoler 100 % på. Og som vet hva han driver med. 😉

Der ser du! LITT får damen tåle, hehehe... 😜 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Norre skrev:

Der ser du! LITT får damen tåle, hehehe... 😜 

Haha. 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke/vil ikke ha noe med deg å gjøre er grensa mi

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Blod skrev:

Jeg kan ikke/vil ikke ha noe med deg å gjøre er grensa mi

Neivel...??? Hva er feil med meg??

Skrevet
14 timer siden, Norre skrev:

Neivel...??? Hva er feil med meg??

Med den som prøver seg eller noe da, ikke deg personlig:laugh:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Blod skrev:

Med den som prøver seg eller noe da, ikke deg personlig:laugh:

Aha! Begynte å lure om jeg hadde sagt noe fryktelig galt... 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...