Gå til innhold

Noen som har en "trolle" historie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er sann.. Jeg forstår at folk kan ha vanskelig for å tro på alt dem leser, det har jeg også flere ganger, som her inne, men har du opplevd eller hørt noe du tror er sant som er utenom det vanlige? 

I mine år har jeg hørt mye forskjellig og tenker bare: Guuu, så glad for min familie er normal... men så tenker jeg at vi har jo opplevd ting her vi også. Søsteren min ble tatt for svindel da hun opprettet flere kredittkort i kjærestens navn. Regningene var skyhøye da han fant det ut. Har ett par andre historier også om min mors onkel, min bestefar og eks svigerinne, men redd for å bli gjenkjent. 

Anonymkode: 0f18d...e31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne er ikke sann, men morsom er den :laugh:

Anonymkode: 433e8...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet flere trolle-historier som er sanne, men noen nekter å tro meg. Det er sant!!!
Det virker vel for dumt til å være sant faktisk.

Anonymkode: aeed6...81e

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne er ikke sann, men morsom er den :laugh:

Da er det jo ikke noe gøy. De må jo være sanne. :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som er sann.. Jeg forstår at folk kan ha vanskelig for å tro på alt dem leser, det har jeg også flere ganger, som her inne, men har du opplevd eller hørt noe du tror er sant som er utenom det vanlige? 

I mine år har jeg hørt mye forskjellig og tenker bare: Guuu, så glad for min familie er normal... men så tenker jeg at vi har jo opplevd ting her vi også. Søsteren min ble tatt for svindel da hun opprettet flere kredittkort i kjærestens navn. Regningene var skyhøye da han fant det ut. Har ett par andre historier også om min mors onkel, min bestefar og eks svigerinne, men redd for å bli gjenkjent. 

Jeg erfarer og tenker at de verste historiene befinner seg i familier som har veldig sterkt fokus på å fremstå som normale. 

I de familiene er det ofte ganske ulik oppfatning av tingenes tilstand.

Så en dag sprekker trollet og alt det fortrengte, bedervelsen som har ligget der i årevis velter ut.

Nei jeg deler ingenting her men..

Anonymkode: 0a31a...92b

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo ikke noe gøy. De må jo være sanne. :) 

Ok :) Historien om Godtesnop-Ronja er sann :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok :)Historien om Godtesnop-Ronja er sann :jepp:

Her:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i 20 årene hadde vi ei i kretsen som var slik som ikke delte. Hun hadde med seg eget snop/snacks uten å dele. En gang lånte jeg 3 kr. Og hun spurte en tid etter om jeg ikke skulle betale de tilbake snart. En gang vi var på ferie hadde vi ikke helt kontroll på hvem sin chips som ble spist etter en tur på byen, morgenen før vi skulle dra hjem.. Hele bussturen til flyplassen handlet om at hun kunne hatt chips å spise på............ da vi våknet neste morgen og oppdaget at hennes chips var spist også, så sto vi bare å så på hverandre med store øyne fordi vi visste at dette ... dette kom ikke til å bli godt mottatt! Så vi kjøpte 3 poser til henne i taxfreen

AnonymBruker
Skrevet

Da ble hun faktisk enda surere fordi hun mente det var unødvendig å overdrive med å kjøpe 3 stk. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer kanskje til å bli gjenkjent, men la gå. Jeg står for det som skrives likevel...

Ei venninne skulle passe på en 2åring ei helg... moren kom ikke hjem på over 1 uke. Om det ikke var over så var det i hvert fall en uke. Det var en lang fest/festival. Da var vi rundt 19-20 år. Den gang var det ingen som skreik BV. 

Skrevet

Jeg skrev en gang at en bekjent av meg døde i en tragisk strikkeulykke i Afghansitan da han strikket julepresanger. Det var ikke sant. Han ble bare såret.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her:

Ronja og godtesnopet! Tusen takk forpåminnelsen! Ler meg skakk her jeg sitter, like morsom enda 💃🏼💃🏼

Anonymkode: c7263...4c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ronja er en hederskvinne!

Anonymkode: f3d07...e07

• Liker 2
Skrevet

Har sykt sansen for Ken M.
1

ryEPHyE.png

2

30YevBi.png

3

ktTKQ0R.png

4

QVY1KtB.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...