Gå til innhold

Kvinner som får barn hele livet sitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke her om kultur, men om norske. Jeg vet om et par norske kvinner som har fått barn hele livet, fra de var tidlig 20 årene til de var nærmere 40. Jeg lurer på, er dette noe de velger fordi det blir en slags avhengighet? Orker de ikke tanken på et barnefritt hjem? 

Anonymkode: c9382...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva legger du i avhengighet? 

Anonymkode: 82c9f...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever gjennom barna sine og orker ikke være uten... 

Evt får de flere kull med barn med forskjellige partnere

Anonymkode: c9da7...427

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er Smiths venner.

Anonymkode: 343f8...d57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel blitt ganske normalt, at flere kvinner får barn i 2 kull, altså 2 forskjellige menn.

Nå er jeg selv kvinne på 39 år, og er alene med 2 barn jeg fikk i 20 åra. Og aldri i verden om jeg vil ha flere barn nå. Endelig er de store og selvstendige. Vi reiser på helt andre ferie. Og jeg har mye større frihet. Men har venninner som er i samme situasjon, som sier at møter de den rette mannen, så får de barn med han.

Anonymkode: 73e33...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger det å være vanskeligere enn at noen rett og slett ønsker seg mange barn?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange er det snakk om her, da? Ærlig talt ser jeg ikke helt hvorfor folk har noe med å bry seg om hvor mange barn andre får. Og det er da mange som får uplanlagte barn også... men det tenkte du kanskje ikke på?

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Noen yngler jo værre enn katter. At de orker.

Det kan ha noe å gjøre med at partneren ikke gidder å ta ansvar og bruke kondom. Har du tenkt på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke her om kultur, men om norske. Jeg vet om et par norske kvinner som har fått barn hele livet, fra de var tidlig 20 årene til de var nærmere 40. Jeg lurer på, er dette noe de velger fordi det blir en slags avhengighet? Orker de ikke tanken på et barnefritt hjem? 

Anonymkode: c9382...b88

Fordet jeg ønsket mange barn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke her om kultur, men om norske. Jeg vet om et par norske kvinner som har fått barn hele livet, fra de var tidlig 20 årene til de var nærmere 40. Jeg lurer på, er dette noe de velger fordi det blir en slags avhengighet? Orker de ikke tanken på et barnefritt hjem? 

Anonymkode: c9382...b88

Når jeg hører om de som får unger i hopetall lurer jeg på hvorfor de vil seg selv så vondt. De 18 årene i helvete med den første ungen må da være nok?? :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, JimmyOlsen skrev:

Når jeg hører om de som får unger i hopetall lurer jeg på hvorfor de vil seg selv så vondt. De 18 årene i helvete med den første ungen må da være nok?? :o

Hvorfor går du ut ifra at det er et helvete å ha barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor går du ut ifra at det er et helvete å ha barn?

Hvorfor går du ut ifra at det ikke er det?

Anonymkode: 7b7cc...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ut ifra at det ikke er det?

Anonymkode: 7b7cc...091

Fordi jeg har gode erfaringer med barn. Jeg har aldri opplevd dem som helvete. Det er slitsomt å få barn tett, men også mye gleder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Arabella skrev:

Fordi jeg har gode erfaringer med barn. Jeg har aldri opplevd dem som helvete. Det er slitsomt å få barn tett, men også mye gleder.

Glede med barn?! :skratte:

Anonymkode: 7b7cc...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Eh. At noen ønsker mange barn skjønner jeg da. Elsker barn og skulle gjerne hatt mange jeg :-) utrolig fint med søsken også <3 

Barn er berikende og gjør livet verdifullt. For noen av oss da. Greit med de som ikke vil ha også. Men selv skjønner jeg godt at noen ønsker storfamilie. Er vel ikke så rart det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
27 minutter siden, JimmyOlsen skrev:

Når jeg hører om de som får unger i hopetall lurer jeg på hvorfor de vil seg selv så vondt. De 18 årene i helvete med den første ungen må da være nok?? :o

:-) det er ikke et helvete. Det er godt for mange av oss å ha barn! Ja,en bekymrer seg ofte og har mye ansvar og jobb . Men jeg ville aldri vært foruten! Vi velger som vi vil alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎07‎.‎2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke her om kultur, men om norske. Jeg vet om et par norske kvinner som har fått barn hele livet, fra de var tidlig 20 årene til de var nærmere 40. Jeg lurer på, er dette noe de velger fordi det blir en slags avhengighet? Orker de ikke tanken på et barnefritt hjem? 

Anonymkode: c9382...b88

Det er vel kvinner som har tro på framtiden, og ønsker å sette barn til verden, og for å være de kvinnene de faktisk er. Tror det er koselig å ha en familie når en blir eldre. Det er for øvrig sunt å jobbe, også med å oppdra barn. Om en ikke vil ha barn går en glipp av mye av meningen med livet, etter min mening. 

Endret av debatant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...