Mona26 Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Hei! Skal et par dager til Budapest nå i sommer. Er sjukt varmt der så tenkte å gjøre en del vann aktiteter. Hva anbefales? Er sykt keen på å ta en kano tur på Donau, men er så dyrt. En nettside ville ha nesten 2000 kr for to personer og med forskuddsbetaling ( og da blir jeg skepisk) Har noen prøvd dette? Noen koselige restauranter å anbefale? Noen andre aktiviteter å foreslå? På forhånd, takk for all hjelp!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Er det trygt å reise Til Budapest nå? Er urolighetene stoppet? En liten måned siden siste uroligheter, jeg tror ikke det er løst på så kort tid. https://www.nrk.no/urix/gar-ungarn-opp-i-limingen_-1.2058234 Anonymkode: de901...910
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det trygt å reise Til Budapest nå? Er urolighetene stoppet? En liten måned siden siste uroligheter, jeg tror ikke det er løst på så kort tid. https://www.nrk.no/urix/gar-ungarn-opp-i-limingen_-1.2058234 Anonymkode: de901...910 😂😂 den artikkelen er ti år gammel og det var ett sammenstøt og det var det avisene skrev om 😂 Det er helt trygt bortsett fra noen lommetyver. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å droppe Budapest nå i den varmen og dra opp til balaton sjøen !!! Ca to timer fra Budapest og der er det helt fantastisk. Finnes til og med en norsk side balaton.no. Anbefaler vinsmaking hos forskjellige vin gårder, og bading selvsagt. Er forresten fra Ungarn 😀 Anonymkode: 6c198...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 Sjekk ut szimpla kert 😊 Anonymkode: 0814c...138 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 Jeg skal også til Budapest om et par uker! :-) regner med at det blir mye kjøpesenter og rolig rusling i gatene - når det er så varmt kommer alle badene og alt være stappa fulle så tenker jeg heller søker ly i leiligheten vi leier når det blir for heftig i varmen.. også såklart matmarkeder! Håper noen har flere gode tips :-) Anonymkode: 876b4...da0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 https://no.tripadvisor.com/Attractions-g274887-Activities-c55-Budapest_Central_Hungary.html Kanoturen som dem har på den listen, er en halv dag, med guide, sikkerhetsutstyr og mat. Om du finner andre aktiviteter som inkluderer både guide og mat, til billigere pris, så er du ganske god! Det samme koster dobbelt så mye i Norge. Anonymkode: d97a0...1fc
Mona26 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂😂 den artikkelen er ti år gammel og det var ett sammenstøt og det var det avisene skrev om 😂 Det er helt trygt bortsett fra noen lommetyver. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å droppe Budapest nå i den varmen og dra opp til balaton sjøen !!! Ca to timer fra Budapest og der er det helt fantastisk. Finnes til og med en norsk side balaton.no. Anbefaler vinsmaking hos forskjellige vin gårder, og bading selvsagt. Er forresten fra Ungarn 😀 Anonymkode: 6c198...7a1 Huff, jeg glemte å skjekke værmeldinga før jeg bestilte :/ så ja, var dumt gjort av meg ☹️ Er det lett å komme seg opp til Balatonsjøen? 0
Mona26 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: https://no.tripadvisor.com/Attractions-g274887-Activities-c55-Budapest_Central_Hungary.html Kanoturen som dem har på den listen, er en halv dag, med guide, sikkerhetsutstyr og mat. Om du finner andre aktiviteter som inkluderer både guide og mat, til billigere pris, så er du ganske god! Det samme koster dobbelt så mye i Norge. Anonymkode: d97a0...1fc Har du prøvd noen av dem? Har liksom ikke lyst til å overføre 2000 kr uten å være sikker på at det er ordentlige greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå