Gå til innhold

Arghhh

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt veldig mye psykisk stress det siste året. Kjærlighetssorg, press rundt meg fra familie, depresjon, konflikt og mye usikkerhet, utrygghet - altså, det har ikke vært noen ende på problemer. 

Jeg har endt opp med å få mange fysiske reaksjoner. 

1. Har havnet på sykehus pga sterke magesmerter (de var så vonde at jeg gråt og kastet opp flere ganger, klarte ikke å bevege meg eller gå)

2. Hatt eksem (har aldri hatt det tidligere) 

3. Har grått mye, og nå tåler jeg ikke at jeg gråter (?) en eneste liten tåre mer; det kan være stunder hvor en tåre bare nesten er der; likevel får jeg kløe, svie og reaksjon som om jeg har grått i dagesvis i øynene og ansiktet - som om jeg ikke tåler det mer?

4. Har hatt influensa to ganger, bare i 2017. 

5. Hatt hjertebank og tåler nesten ingenting av press rundt meg

6. Kjærlighetssorg; ble bare brukt og skuffa, trodde det var "the one"

Jeg startet hos psykolog, men klarte ikke engang å utføre det.. Fikk mange verktøy men det var som om det var for sent - jeg ble kvalm av trening (noe jeg gjorde mye før og har elsket før), fikk helt "makk" av alle hjelpemidler.

Så nå har jeg liksom bare gitt opp alt sammen rundt meg. Har ikke energi på lageret... klarer ikke å tenke engang - timene bare går. Har havnet i ordentlig likegyldig modus og blitt helt apatisk til alt rundt meg - og det aller verste er at jeg ikke bryr meg om meg selv lenger. Jeg bryr meg ikke om å få det bedre, for tankene mine for fremtiden er blitt helt dystre og virker meningsløse. 

Måtte bare få det ut :( 

Anonymkode: 0f840...f9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En får kun influensa 1 gang og det er ved jule- og nyttårstider

Anonymkode: d7135...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...