Gå til innhold

Kvalm av "trange" klær

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et problem.. Som tittelen sier, jeg blir så utrolig kvalm av trange klær! 🤣 

Trenger ikke å være særlig trangt engang. F.eks har på str M i en topp under arb klærne, jeg er en normal M, normal kropp (utenom litt stor mage, mye "volum", ser kjempebred ut om jeg sitter f.eks (ikke folder engang, hele magen buler ut), sikkert mye underfett ellernoe må det være? Er ikke gravid😶   Dette startet for 2-3 år siden nå egentlig.. det er så rart.

Kan det være grunnen? 

Må ha på XL og alt må være helt løst, er så irriterende.. vil bare bruke normale klær 🙊

Anonymkode: f732d...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sunt og veldig godt for kroppen å gå med løse klær så ingenting strammer på huden og ingen organer som blir klemt. 

Noen får stor mage av for mye salt, ferdig fabrikk mat, kunstige tilsetningsstoffer, for lite trening, sykdom, medisiner.

Man kan også føle seg oppblåst av for mye kaffe og alkohol, sukker, for mye syre i kroppen (for mye kjøtt og for lite grønnsaker).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Men.. klærne jeg går i er egentlig ikke trange heller.. Vet ikke hvorfor det blir sånn. Får gå naken da 😀 :ler:

Skal tenke mer over det om syre/evt legge om kostholdet litt. Takker for 'tips' der⚘

Anonymkode: f732d...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...