AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Noen som har fått diagnosen i 50 åra og overlevd lymfekreft? Anonymkode: b6a12...7b2
OPIgirl Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Samboeren min var 51 da han fikk lymfekreft. Gikk gjennom cellegift og stråling. Lever i beste velgående. Dødeligheten ved lymfekreft er ikke så enormt stor. Men sjansene for å bli frisk øker jo selvsagt ved tidlig oppdagelse av kreften. Det er mange typer lymfekreft. Har du fått lymfekreft? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 10 timer siden, OPIgirl skrev: Samboeren min var 51 da han fikk lymfekreft. Gikk gjennom cellegift og stråling. Lever i beste velgående. Dødeligheten ved lymfekreft er ikke så enormt stor. Men sjansene for å bli frisk øker jo selvsagt ved tidlig oppdagelse av kreften. Det er mange typer lymfekreft. Har du fått lymfekreft? Ikke jeg, men en bekjent. Anonymkode: b6a12...7b2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke jeg, men en bekjent. Anonymkode: b6a12...7b2 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke jeg, men en bekjent. Anonymkode: b6a12...7b2 10 timer siden, OPIgirl skrev: Samboeren min var 51 da han fikk lymfekreft. Gikk gjennom cellegift og stråling. Lever i beste velgående. Dødeligheten ved lymfekreft er ikke så enormt stor. Men sjansene for å bli frisk øker jo selvsagt ved tidlig oppdagelse av kreften. Det er mange typer lymfekreft. Har du fått lymfekreft? Takk for svar forresten, ble veldig beroliget nå😄 Anonymkode: b6a12...7b2
OPIgirl Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar forresten, ble veldig beroliget nå😄 Anonymkode: b6a12...7b2 Det føles godt å kunne berolige deg. Vet du hva slags type lymfekreft denne bekjente av deg har og hvor sitter kulene? Samboeren min hadde på hver side av halsen og en i brystet som var 10 cm i diameter. Det gikk veldig fort fra da han fikk diagnosen og til behandling ble satt i gang. Hvis det er en type lymfekreft som heter Hodkins Lymfoma vedkommende har, er overlevelseprosenten rundt 80 prosent. Elles kan du Google litt om lymfekreft kanskje. 1
QQbaby Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 På 19.7.2017 den 10.19, AnonymBruker skrev: Noen som har fått diagnosen i 50 åra og overlevd lymfekreft? Anonymkode: b6a12...7b2 Samme paranoide person som har laget 1000 tråder om laukemi/lymfekreft i det siste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå