Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dra dit med barn eller ikke? Noen som kan fortelle om sin opplevelse? Dyrt eller billig? Hvor langt er det fra Oslo?

Anonymkode: bdb0f...740

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller Hunderfossen, beste parken jeg vet om:) Kn det være et par timers kjøring fra Oslo? Passe stor park, er noen karuseller der og også basseng. Akkurat passe størrelse på parken, så en dag hilderbog man blir ikke utslitt. I motsetning til dyreparken som også er fin, men jeg liker Hunderfossen bedre:)

Anonymkode: 5752a...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen er kjempefint - se på nettsiden deres så har de lagt ut en del av attraksjonene, det er og badepark der, og man kan grille og spise medbrakt i tillegg til restaurantene. Veldig fin park.

Anonymkode: db0f5...61b

AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen er en favoritt her i huset. Det et noe for alle barn der, uansett alder. Vi var der i år også med fellesbarna på 4 og 6, og stebarn på 12. Eldstemann trivdes like godt som de to minste. 

Maten er helt ok, men vi bruker å ha med oss mat da de har griller til disposisjon.

Det tar vel fort 2,5 time å kjøre fra Oslo.

Anonymkode: a2ac7...205

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere prisen er sånn ca?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å gå innpå hjemmesiden deres for å finne ut dette på egen hånd? Hva med å søke opp avstanden på Google Maps? Man trenger jo ikke en master for å finne ut av dette:

https://billetter.hunderfossen.no/(S(wchhyr45jny4h134hr0bweit))/ticketlist.aspx

Avstand: Oslo - Hunderfossen familiepark: 2 timer og 21 min ca

Anonymkode: 38799...648

God sommer til deg også :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg og svar på dette.

Phaedra,adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...