AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 http://e24.no/privat/bank/brukte-650-000-kroner-paa-strippeklubb-mener-han-ble-dopet-ned-og-lurt/24099671 Jeg dævver!!!! Så jævlig fortjent når man har et så forkastelig kvinnesyn at man drar på strippeklubb! Håper han ender opp som gjeldsslave og må selge huset..... Anonymkode: 56282...8e3 2
VolvoV70 Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 HAHAHAHA, er det mulig! Også i tillegg mene at han ble dopet ned, for å få igjen pengene som han selv sløste vekk den kvelden? "Banken viser også til angivelige videoopptak fra strippeklubben som viser at mannen selv brukte kortene, og tastet koden." 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jævlig fortjent når man har et så forkastelig kvinnesyn at man drar på strippeklubb! Håper han ender opp som gjeldsslave og må selge huset..... Anonymkode: 56282...8e3 Forstår ikke at du kan håpe på noe sånt bare fordi han dro på strippeklubb. Har han brukt 650 000 kroner på en strippeklubb så har han ikke akkurat utnyttet stripperne. 13 minutter siden, VolvoV70 skrev: Også i tillegg mene at han ble dopet ned, for å få igjen pengene som han selv sløste vekk den kvelden? Er som med kvinnene som mener de blir dopet ned etter å ha gjort noe de angrer på eller ikke husker. Virker som få reflekterer over at det kan være nettopp alkoholen de drakk som ga den rusen. Kjent sak at dagsformen kan påvirke hvor mye man tåler pluss at man ikke alltid har kontroll på hvor mye man faktisk drikker. Anonymkode: a430d...52e 3
Xcase33 Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://e24.no/privat/bank/brukte-650-000-kroner-paa-strippeklubb-mener-han-ble-dopet-ned-og-lurt/24099671 Jeg dævver!!!! Så jævlig fortjent når man har et så forkastelig kvinnesyn at man drar på strippeklubb! Håper han ender opp som gjeldsslave og må selge huset..... Anonymkode: 56282...8e3 Billigere med call girls ...? f yren kan ikke være helt lur mao....
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: http://e24.no/privat/bank/brukte-650-000-kroner-paa-strippeklubb-mener-han-ble-dopet-ned-og-lurt/24099671 Jeg dævver!!!! Så jævlig fortjent når man har et så forkastelig kvinnesyn at man drar på strippeklubb! Håper han ender opp som gjeldsslave og må selge huset..... Anonymkode: 56282...8e3 Og her viser du frem ditt eget forkastelige mannssyn, så du burde kanskje ikke kaste stein i glasshus. Anonymkode: 11b43...8bf 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Selv om jeg alldri har vært på strippeklubb synes jeg ikke det er så ille. Det er vel verre med de som selger sex, har sex med noen de nettopp har blitt kjent med eller får barn med noen de ikke er gift med. Anonymkode: f7145...c03 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 14 timer siden, VolvoV70 skrev: HAHAHAHA, er det mulig! Også i tillegg mene at han ble dopet ned, for å få igjen pengene som han selv sløste vekk den kvelden? "Banken viser også til angivelige videoopptak fra strippeklubben som viser at mannen selv brukte kortene, og tastet koden." Min opprinnelig reaksjon også før jeg leste artikkelen og så leste original artikkelen : Fra orginal artikkelen (https://www.dn.no/nyheter/2017/07/18/1728/Jus/svidde-av-650000-pa-strippeklubb-i-wien-hevder-han-ble-neddopet-og-fralurt-koden) "Finansklagenemnda Bank opplyser at de finner flere av omstendighetene i saken uklare. Blant annet peker nemnden på et skriv som utgir seg fra å være fra politiet, uten offisielt brevark og i dårlig oversettelse til engelsk. I brevet fremgår det at politiet skal ha ringt nattklubben og fått bekreftet at transaksjonene var kortholderens egne, i tillegg til at det finnes videobilder som bekrefter dette. Men hverken politiet eller noen av sakens parter har fått tak i den angivelige videoen." Faktisk så blir mannen anbefalt å gå til en domstol med saken sin... Litt googling og så finner man ut halvparten av pengene ble tatt ut mens stedet er stengt (tidspunkt for uttak av 300 000 ifølge artikkelen skjedde mellom klokken 08.36 til 10.35 og på nettsiden så er klubben åpen mellom 09:00 til 06:00 - med andre ord så brukte han også penger når de holdt stengt og med rasende fart...). Og ved å sjekke hva Maxim egentlig er på deres nettsider så er tror jeg neppe at det er bare nakendansing jentene driver med der (vi kan se at Yvette tilbyr både 69 og "deep throat" og sex med både kvinner og menn. ) - så det er faktisk kombinert strippeklubb/bordell type sted. Så ja,jeg tror nok at han ble svindlet til de grader (men mangler bevis som holder i klagenemda) men på annen side så mistenker jeg også at han har teknisk også brutt norsk lov (som jo forbyr kjøp av sex, også i utlandet). Tok meg 3-4 minutter på google å finne ut av ovennenvte... Samt å innse at faktisk high end prostituert koster 3000-4000 i noen timer (så en slik mellomklasse dame koster sikkert halvparten og jeg bruker egentlig ikke så lang tid, 10 minutter holder i massevis med litt innsats fra mitt side) - en unge koster skjorta, dama liker møbler, gardiner, puter og den slags i leiligheten (kosta sikkert flere titusen og jeg har ikke behov for den slags luksus) + familiebil som skal frakta begge deler rundt... bare det å gjennomføre en ferie er jo prosjekt når man har familie- jeg innser at jeg som mann har kanskje begått økonomisk tabbe i det lange løpet (men har heller ikke blitt svindlet for 650 store). Anonymkode: c4c1a...e21 1
Simbyxor Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg alldri har vært på strippeklubb synes jeg ikke det er så ille. Det er vel verre med de som selger sex, har sex med noen de nettopp har blitt kjent med eller får barn med noen de ikke er gift med. Anonymkode: f7145...c03 Og hvorfor i all verden skulle det vært verre? Å selge sex er på lik linje.
Simbyxor Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min opprinnelig reaksjon også før jeg leste artikkelen og så leste original artikkelen : Fra orginal artikkelen (https://www.dn.no/nyheter/2017/07/18/1728/Jus/svidde-av-650000-pa-strippeklubb-i-wien-hevder-han-ble-neddopet-og-fralurt-koden) "Finansklagenemnda Bank opplyser at de finner flere av omstendighetene i saken uklare. Blant annet peker nemnden på et skriv som utgir seg fra å være fra politiet, uten offisielt brevark og i dårlig oversettelse til engelsk. I brevet fremgår det at politiet skal ha ringt nattklubben og fått bekreftet at transaksjonene var kortholderens egne, i tillegg til at det finnes videobilder som bekrefter dette. Men hverken politiet eller noen av sakens parter har fått tak i den angivelige videoen." Faktisk så blir mannen anbefalt å gå til en domstol med saken sin... Litt googling og så finner man ut halvparten av pengene ble tatt ut mens stedet er stengt (tidspunkt for uttak av 300 000 ifølge artikkelen skjedde mellom klokken 08.36 til 10.35 og på nettsiden så er klubben åpen mellom 09:00 til 06:00 - med andre ord så brukte han også penger når de holdt stengt og med rasende fart...). Og ved å sjekke hva Maxim egentlig er på deres nettsider så er tror jeg neppe at det er bare nakendansing jentene driver med der (vi kan se at Yvette tilbyr både 69 og "deep throat" og sex med både kvinner og menn. ) - så det er faktisk kombinert strippeklubb/bordell type sted. Så ja,jeg tror nok at han ble svindlet til de grader (men mangler bevis som holder i klagenemda) men på annen side så mistenker jeg også at han har teknisk også brutt norsk lov (som jo forbyr kjøp av sex, også i utlandet). Tok meg 3-4 minutter på google å finne ut av ovennenvte... Samt å innse at faktisk high end prostituert koster 3000-4000 i noen timer (så en slik mellomklasse dame koster sikkert halvparten og jeg bruker egentlig ikke så lang tid, 10 minutter holder i massevis med litt innsats fra mitt side) - en unge koster skjorta, dama liker møbler, gardiner, puter og den slags i leiligheten (kosta sikkert flere titusen og jeg har ikke behov for den slags luksus) + familiebil som skal frakta begge deler rundt... bare det å gjennomføre en ferie er jo prosjekt når man har familie- jeg innser at jeg som mann har kanskje begått økonomisk tabbe i det lange løpet (men har heller ikke blitt svindlet for 650 store). Anonymkode: c4c1a...e21 Hæ.. ikke si du har familie og mener du heller skulle kjøpt luksushorer.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #10 Skrevet 19. juli 2017 4 timer siden, Simbyxor skrev: Hæ.. ikke si du har familie og mener du heller skulle kjøpt luksushorer.. Ikke luksushorer - holder massevis ordinære horer. Ønsker ikke å havne i luksusfellen... Anonymkode: c4c1a...e21 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 Maxim er en sexclub. bare for å ha en av eskortene tilgjengelig i 48 timer, er det 50 000. Så er det tillegsskjøp, strippere, kanskje flere prostituerte, drinker, mat, opphold etc. Skjønner at det fort blir dyrt. Han kan seff ikke klage, han har brutt norsk lov og burde vært i fengsel/hatt en saftig bot. Han kan ha det så godt, for en idiot. Anonymkode: dfb08...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 På 19.7.2017 den 12.19, AnonymBruker skrev: Selv om jeg alldri har vært på strippeklubb synes jeg ikke det er så ille. Det er vel verre med de som selger sex, har sex med noen de nettopp har blitt kjent med eller får barn med noen de ikke er gift med. Anonymkode: f7145...c03 Ja, fy av meg. Samboere burde skamme seg! Anonymkode: 7b727...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå