AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Hei, var nettopp på do og fant friskt, rødt blod i avføringen min. Ble naturligvis redd og skjelven av dette! Jeg har den siste tiden slitt med litt ubehag i magen og kvalme, men har regnet med at det skyldes angsten min (sliter litt med det). Leser at normalt friske, unge mennesker ikke trenger å ta kontakt med legen når de finner frisk blod, men er likevel redd. JEg er bare 25 år, ikke overvektig. Spiser ganske sunt og trener/ebeveger med jevnlig. Ingen sykdommer å nevne. Er det noen som har tanker eller erfaringer? Anonymkode: e6b9f...a79
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Det er sannsynligvis bare en rift i endetarmen. Helt ufarlig. Spis fiber og drikk vann. Anonymkode: 53bb6...0bc
Solivagant Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Blod på papiret eller i avføringen? På papiret er ikke farlig, sannsynligvis bare en rift.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 På papiret jeg oppdaget det. Men da er det jo ganske smurt sammen (bekalger detaljene), så det er jo litt vanskelig å si. Anonymkode: e6b9f...a79
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Lever hemofec hos legen. Anonymkode: 0f390...014
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #6 Skrevet 18. juli 2017 Friskt blod tyder på blod helt nederst i tarmsystemet. Det er nesten alltid en rift eller en hemoroide. Hemoroider kan være innvendig, så du behøver ikke å merke noe til den. Du får se det an. Om det gir seg så er alt bra. Fortsetter det over lengre tid så kan det jo være lurt å høre med legen. Anonymkode: d79d1...ebc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå