Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2017 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Lykke til dere som venter på plass på sykepleien! Jeg husker da jeg søkte sykepleien i Oslo, da lå snittet på 3.2! Det har blitt en stor økning nå. Er ikke snittet over 5 nå? 

Hilsen sykepleier :) 

Anonymkode: 353b0...a63

Husk bare at endringer i poengutrekningen og omleggingen til "Kunnskapsløftet" gjør det er vanskelig å sammenlikne tall fra noen år tilbake.

Anonymkode: 3dab9...2f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

44 poeng her, med ønske om plass med 44,3 og 45 poeng. 

Anonymkode: 4b8ac...908

Skrevet

Har noen rikket frem i køen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det endrer seg ikke før 29 juli. Alle kan endre svaret sitt frem til 26 juli slik jeg har forstått det. Jeg er nummer 31 på førstevalget og 12 på andre. Kommer ikke til å gi opp! Sjansen er nok størst på andrevalget, så kommer nok til å takke ja til det om jeg får tilbud. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det endrer seg ikke før 29 juli. Alle kan endre svaret sitt frem til 26 juli slik jeg har forstått det. Jeg er nummer 31 på førstevalget og 12 på andre. Kommer ikke til å gi opp! Sjansen er nok størst på andrevalget, så kommer nok til å takke ja til det om jeg får tilbud. 

hæ endrer ikke ventelistene seg før 29.juli ?? Jeg har ikke gjort noe annet enn å vente og vente en uke nå og trodd det skulle oppdatere seg til 26.Juli :P 

Anonymkode: e3432...d72

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hæ endrer ikke ventelistene seg før 29.juli ?? Jeg har ikke gjort noe annet enn å vente og vente en uke nå og trodd det skulle oppdatere seg til 26.Juli :P 

Nei, det kan ikke fungere slik fordi folk med tilbud kan endre svaret/svarene ennå. Om det var slik at folk rykket frem hele tiden ville det blitt rot og feil overalt.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan ikke fungere slik fordi folk med tilbud kan endre svaret/svarene ennå. Om det var slik at folk rykket frem hele tiden ville det blitt rot og feil overalt.

formulerte meg litt feil. Mente slik at siden fristen for å bekrefte skoleplassen eller ikke er frem til 26.juli, så regnet jeg med at ventelistene ville oppdateres fra 26-27.juli 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står 29 juli på SO. Finner mye info av å lese der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere jeg har noen sjanse å komme inn på sykepleien hvor det er 160 plasser og jeg ligger på plass nr 35?

Anonymkode: f0601...2d8

AnonymBruker
Skrevet
På 25.7.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Tror dere jeg har noen sjanse å komme inn på sykepleien hvor det er 160 plasser og jeg ligger på plass nr 35?

Anonymkode: f0601...2d8

jeg vet ikke. Men jeg har akkurat sjekket samordna nå og ventelistene er oppdaterte!!:alice: Dessverre så gikk jeg bare fra 73 til 56 plass..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra 31 til 24 og 12 til 11

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk fra 31 til 24 og 12 til 11

Hvor har du søkt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra 23 til 15 plass...er så sykt spent! Oppdaterer SO ca 20 ganger om dagen selv om jeg vet det mest trolig ikke blir forandring før tidligst 29 😂 Ligger 0,3 bak poenggrensen..

Noen som har vært på venteliste på sykepleien tidligere og kommet inn?

Anonymkode: 70d70...8ba

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du søkt?

Ntnu ålesund

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk fra 23 til 15 plass...er så sykt spent! Oppdaterer SO ca 20 ganger om dagen selv om jeg vet det mest trolig ikke blir forandring før tidligst 29 😂 Ligger 0,3 bak poenggrensen..

Noen som har vært på venteliste på sykepleien tidligere og kommet inn?

Anonymkode: 70d70...8ba

så spennende! får krysse fingrene for at du kommer inn :laugh: står i samme situasjon som deg, venteliste..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

så spennende! får krysse fingrene for at du kommer inn :laugh: står i samme situasjon som deg, venteliste..

Åh! Hvor i landet har du søkt? Drøyt spennende...nesten i overkant😂 *krysseralt*

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, LinnO skrev:

Åh! Hvor i landet har du søkt? Drøyt spennende...nesten i overkant😂 *krysseralt*

søkt på skolene som ligger i Oslo og litt rundt i området der. Jeg ligger best an på til kjeller og den i østfold (9.plass og 53 plass), er forresten vernepleie jeg ligger på 9.plass på kjeller, så er ikke helt sikker hva jeg gjør hvis jeg får tilbud siden jeg aller helst vil gå sykepleien hehe :sprettoy: Hvor har du søkt da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

søkt på skolene som ligger i Oslo og litt rundt i området der. Jeg ligger best an på til kjeller og den i østfold (9.plass og 53 plass), er forresten vernepleie jeg ligger på 9.plass på kjeller, så er ikke helt sikker hva jeg gjør hvis jeg får tilbud siden jeg aller helst vil gå sykepleien hehe :sprettoy: Hvor har du søkt da?

Masse lykke til!

Jeg har kun søkt i Oslo og satser alt på HiOA..har barn og kan ikke pendle eller flytte.  

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Deltid?

Anonymkode: af87c...84b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Deltid?

Anonymkode: af87c...84b

Nei, heltid. Og jeg KOM INN🎉🎉🎉😁😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...