Gå til innhold

3 uker med dårlig mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på 3 uken med dårlig mage, og det begynner å gå meg på nervene. Er i ok form ellers, men det fjør fryktelig vondt og det er pinlig å måtte gå så ofte på do på jobb. Heldigvis er vi få på jobb nå, så jeg har tatt min "egen" do.. men det føles ikke som noe slags omgangssyke eller noe smittsomt. 

Legekontoret mitt er aldri åpent, og når jeg ført fikk tak i de var det flere ukers ventetid. Det er jo ikke akkurat noe akutt, men skulle gjerne funnet ut av grunnen snart! Lurer på om det kan være noe jeg reagerer på, men ikke noe jeg kommer på som jeg har tenkt på at jeg reagerer på.. skal jeg bare sette meg opp til time om 3 uker, eller er det noe annet jeg kan gjøre midlertidig? 

Anonymkode: 8f1ed...33f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe du ikke tåler/er overfølsom for? Jeg gikk fra å ikke ha noen problemer tidligere, til en dag det plutselig "smalt", og jeg gikk på do fem ganger på to timer etter å ha drukket en iskaffe. Senere har det ballet på seg, så nå tåler jeg ikke melk lenger, og har også sannsynligvis irritabel tarm, som kom noen år etter at jeg oppdaget at jeg ikke tåler melk. Nå bæsjer jeg minst tre ganger daglig, vanligvis etter jeg har spist, og det har egentlig blitt normen for meg. Kanskje det er noe lignende med deg? Evt kan det jo være et virus av ett eller annet slag, selv om jeg ikke har noe slags kompetanse til å vurdere det. Kanskje du skal prøve legevakten om det er noe som bekymrer deg?

Anonymkode: 051af...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...