Gå til innhold

?


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er binysgjerrig/biseksuell. Og det er helt ok, og i dagens samfunn skal det ikke være forskjell på jente/jente og gutt/gutt, mener nå jeg.

Du burde bare prøve det ut. Hvis skamfølelsen kommer, forsvinner den neste gang du blir kåt. Og da tenker du på den digge opplevelsen du hadde, istedet.

Og det vil alltids finnes flust av jenter som syns dette er ok.

Anonymkode: e7326...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke nødvendig å prøve ut alt du har lyst til. Konsekvenser er ikke alltid lett å se før det er for sent.

Jeg får av og til lyst på sex med naboens datter, som jeg kunne vært far til. Er det noe dere vil anbefale meg å prøve ut? Hvorfor er det anbefalt å teste grenser med homsesex, men ikke heterofil sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare på siste avsnitt: Det er ikke dealbreaker om en mann har hatt sex med en annen mann.

Anonymkode: a58f6...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvorfor er det anbefalt å teste grenser med homsesex, men ikke heterofil sex?

Fordi det kan ha betydning for senere forhold? Går han inn i et livsvarig forhold nå med en dame nå, vil gjerne denne nyskjerrigheten for menn ligge der og kunne bli ødeleggende. Tester han det ut: finner han gjerne ut av ting. Kanskje han treffer en mann har liker, men når alt kommer til alt så var det bare en fantasi som døde når den kunne bli realitet, kanskje ikke..men greit å vite.

Til ts: ville bare prøvd det ut. 

Anonymkode: 1c6ac...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: denne skamfølelsen må du prøve å legge bak deg. Og jeg personlig tror at den vil bli mindre om du faktisk prøver deg frem. At du da vil skjønne at det faktisk ikke er noe å skjemmes over. :klem: Om du skulle finne den du kommer til å tilbringe livet ditt sammen med, uten å ha prøvd deg ut, vil du til slutt føle deg bitter og fanget fordi du har en side av deg som du aldri helt vil klare å kneble.

Nei, det ville for meg ikke vært en dealbreaker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heterofil :) men forvirret. Du ønsker ulovlig sex... det har ingenting å gjøre med at du er homofil, men du ønsker å gjøre noe ekkelt. Nå som du er klar over det kan du like gjerne slutte :) ! 

Du bør absolutt ikke prøve det ut. Verken å se på andre eller å bli med.. De fleste homofile har kjønnsykdommer.

Anonymkode: 19d7f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofil, men bisexuell kanskje. 

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du bør absolutt ikke prøve det ut. Verken å se på andre eller å bli med.. De fleste homofile har kjønnsykdommer.

Anonymkode: 19d7f...3ee

wow.. noe så idiotisk og dømmende har jeg ikke lest på lenge. :o seff har de ikke det, de sjekker seg kanskje oftere en de fleste heterofile, fordi mange heterofile mannfolk ikke orker sjekke seg mellom hver sexpartner! 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 18.7.2017 den 3.06, Horten Market skrev:

Det er slett ikke nødvendig å prøve ut alt du har lyst til. Konsekvenser er ikke alltid lett å se før det er for sent.

Jeg får av og til lyst på sex med naboens datter, som jeg kunne vært far til. Er det noe dere vil anbefale meg å prøve ut? Hvorfor er det anbefalt å teste grenser med homsesex, men ikke heterofil sex?

Dette handler om å finne ut hvem man er. Du vet nok hvem du er allerede og trenger såvisst ikke å pule naboens datter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. juli 2017 den 3.06, Horten Market skrev:

 

 

Endret av ...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒

Du er den du er og trenger vel ingen merkelapp? 

Men om du absolutt spør- kanskje du er heterofil, dvs at du får romantiske følelser for kvinner, men samtidig biseksuell, siden du tenner seksuelt på begge kjønn.

Angående å prøve ut er det kun du som vet hva som er riktig for deg. Men husk at du kun har ett eneste liv, ikke bli en av dem som angrer og er bitter på hva som kunne ha vært og hva du burde ha prøvd og alt du ikke turte.

For meg personlig er det en dealbreaker hvis den jeg er sammen med har seg med andre -uavhengig av kjønn- bak min rygg mens vi er sammen. Hva som har skjedd før det er ikke så nøye og ikke noe jeg trenger vite om. Jeg vet for eksempel svært lite om min manns sexliv før han traff meg, og han vet lite om mitt. Hvorfor skulle vi trenge det? Det som teller nå er oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du er biseksuell. 

Jeg ser på meg selv som heterofil, for jeg blir bare forelsket i menn og kunne aldri tenke meg å være sammen med en dame. 

Men jeg liker å ha sex med både menn og damer, så jeg er biseksuell. 

Og absolutt ingenting å skamme seg over! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du finner ut av det, dersom du finner noen du liker og vil prøve det ut med, så hvorfor ikke? Tenk om du blir en gammel mann som tenker tilbake på livet og angrer på at du ikke levde ut dine indre lyster? Selv er jeg en jente som kan bli forelsket i både jenter og gutter, men med jentene er ikke det seksuelle noe jeg tenner særlig på (forutenom kyssing og sånn..), men med gutter kan jeg bli kjempe kåt. Men når jeg forelsker meg i en jente så er det jo sjelen jeg forelsker meg i og ikke kroppen.. Alle er vi forskjellige..

Anonymkode: 1a611...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...