SlemUlv Skrevet 19. juli 2017 #21 Skrevet 19. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS bør ikke kjøpe kondomer i butikken. De bak kassa vil titte ekstra på deg og lure på hvilken slut du er som knuller så mye rundt at du må bruke gummi som beskyttelse. Anonymkode: e9654...f0d Eller tenke på hvor fornuftig hun er, som velger å beskytte seg selv mot eventuelle sykdommer.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #22 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Eller tenke på hvor fornuftig hun er, som velger å beskytte seg selv mot eventuelle sykdommer.. Eller ikke tenke over det i det hele tatt. Legger sjelden merke til hva kunder handler, og tro meg, folk gjør pinligere ting enn å kjøpe kondomer! Hilsen butikkansatt Anonymkode: f76a8...cf3 1
SlemUlv Skrevet 19. juli 2017 #23 Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller ikke tenke over det i det hele tatt. Legger sjelden merke til hva kunder handler, og tro meg, folk gjør pinligere ting enn å kjøpe kondomer! Hilsen butikkansatt Anonymkode: f76a8...cf3 I know, hilsen tidligere shell ansatt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #24 Skrevet 19. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller ikke tenke over det i det hele tatt. Legger sjelden merke til hva kunder handler, og tro meg, folk gjør pinligere ting enn å kjøpe kondomer! Hilsen butikkansatt Anonymkode: f76a8...cf3 Som hva da feks? Anonymkode: e9654...f0d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #25 Skrevet 19. juli 2017 Er du moden nok til å ha sex hvis du ikke tør å kjøpe kondomer? Bare noe å tenke på. Masse lykke til Anonymkode: 2efbe...d98
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #26 Skrevet 19. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du moden nok til å ha sex hvis du ikke tør å kjøpe kondomer? Bare noe å tenke på. Masse lykke til Anonymkode: 2efbe...d98 Det var ikke snakk om å tørre å kjøpe kondomer, men litt om jeg burde gjøre det selv eller la ham gjøre det. Jeg vet foreksempel ikke om menn har preferanser på hva som er gode merker og ikke, men tar sjansen på at han ikke er så kresen (og er han det så har han kanskje sine egne). Jeg går forøvrig på p-piller, men stoler ikke helt på de. Jeg har bestilt kondomer på nettet nå. Anonymkode: fb1d1...757
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #27 Skrevet 19. juli 2017 22 timer siden, VolvoV70 skrev: Kan nok kanskje være lurt og ha en pakke liggende, sånn tilfelle! Ville kanskje kjøpt den røde eller grønne pakken du får kjøpt i butikken, for gratiskondomer har endret noe veldig på størrelsen. Kjæresten min hadde bestilt de største derfra nå nylig, og han hadde ikke sjans til og få de på i det heletatt. Men størrelsen varierer jo veldig på menn, men de gratiskondomene er små :/ Hm, gratiskondomene er vel "normal" 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller ikke tenke over det i det hele tatt. Legger sjelden merke til hva kunder handler, og tro meg, folk gjør pinligere ting enn å kjøpe kondomer! Hilsen butikkansatt Anonymkode: f76a8...cf3 Enig her AB, hilsen butikkmedarbeider! Anonymkode: 05c5b...862
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå