Gå til innhold

Hva hater du mest ved andre foreldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som irriterer dere når dere må omgås med andre foreldre? 

Anonymkode: 25a43...64f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg litt over foreldre som er som hauker over barna hele tiden, og som blander seg inn i leken deres...

Anonymkode: 26c18...9d6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg over dem som kommer med mange trusler og ikke er konsekvente.

Anonymkode: 490e7...39b

• Liker 7
Skrevet

Irriterer meg over de som sier nei til små barn når de gjør noe de ikke skal, fordi de kjeder seg og søker de voksnes oppmerksomhet. Typ sitter med et glass vin: "nei, Per ikke gjør det", til per på et og et halvt som ikke helt vet hvordan han skal få oppmerksomhet på andre måter.. og da får han nei, uten feks et handlings alternativ feks : ikke ta de bøkene, men se, her er det en ball. 

Man kan fint sitte på gulvet å trille ball og delta i samtalen med andre voksne. 

OG!!! de som babler om lite barnevakt og egentid, gjerne foran ungene.  Hvor umoden er du, det er ditt og ingen andre sitt ansvar.  Du kan ikke mase på tanter og besteforeldre flere ganger i uken, fordi du selv ønsker å trene eller lese en god bok.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg over dem som kommer med mange trusler og ikke er konsekvente.

Trusler om hva da?

AnonymBruker
Skrevet

De uoppdragne ungene deres

Anonymkode: ca340...cc1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hater andre foreldre? Går du virkelig rundt å hater folk som gjør ting anderledes enn deg? Hater er ganske sterkt. 

Hvis du lurer på hva som irriterer meg, er det sånne som deg.

Anonymkode: 25e94...2e5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hater andre foreldre? Går du virkelig rundt å hater folk som gjør ting anderledes enn deg? Hater er ganske sterkt. 

Hvis du lurer på hva som irriterer meg, er det sånne som deg.

Herregud jeg bare lurte. Og nei, jeg går ikke rundt og hater folk! 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hater ingen. Irriterer meg over folk i klassen som sitter på foreldremøter og klager over for lite lekser, for usunn mat på SFO (de får vafler hver fredag), dårlig tilbud til barna fordi deres barn bare sparker fotball og velger å ikke delta på matlaging, hobby, kor, dans, tegnekurs eller allidrett; - og det er de samme som aldri har besøksgruppe hjemme hos seg og som aldri bidrar med noe selvom de er i "sommerfestkomiteen" eller juleavslutningsgruppa eller hva det skulle være. De sitter og ser på oss andre styre med bord og stoler og klaget over st kaffen var kald og det var for lite salat når de ikke hadde med noen ting selv. 

Anonymkode: 99419...d0d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les din egen overskrift en gang til. Hvis du er foreldre selv håper jeg ærlig talt du er mer moden enn det du fremstår som her.

• Liker 3
Skrevet

Har fetish for foreldre, så når jeg er på besøk hos venninnene mine får jeg alltid lyst til å pule fedrene deres, har skjedd et par ganger... :phaedra:

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kalte det å hate, kanskje du trodde noen hatet andre foreldre? :)

Anonymkode: f9bb8...786

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, hobbykokken skrev:

Irriterer meg over de som sier nei til små barn når de gjør noe de ikke skal, fordi de kjeder seg og søker de voksnes oppmerksomhet. Typ sitter med et glass vin: "nei, Per ikke gjør det", til per på et og et halvt som ikke helt vet hvordan han skal få oppmerksomhet på andre måter.. og da får han nei, uten feks et handlings alternativ feks : ikke ta de bøkene, men se, her er det en ball. 

Man kan fint sitte på gulvet å trille ball og delta i samtalen med andre voksne. 

OG!!! de som babler om lite barnevakt og egentid, gjerne foran ungene.  Hvor umoden er du, det er ditt og ingen andre sitt ansvar.  Du kan ikke mase på tanter og besteforeldre flere ganger i uken, fordi du selv ønsker å trene eller lese en god bok.

Det jeg hater mest ved andre foreldre er de som tror de kan trille ball og samtidig delta greit i samtalen :P 

Dvs, foreldre som tror de må dikke og dulle med ungene sine hele tiden, og ikke klarer å ta en kopp kaffe engang uten å måtte leke samtidig. 

Anonymkode: 66aeb...8c8

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Vel, beklager hvis jeg har brukt sterke ord. Det jeg mente var om noen irriterer seg over noe andre foreldre gjør osv. Behøver ikke være big deal. Jeg har et par "venninner" som irriterer meg veldig noen ganger, da det er bestemte ting de gjør som jeg synes er irriternde.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trusler om hva da?

Mener det er trusler, når de sier "gjør du sånn, får du ikke det." Eller "da blir du hjemme mens vi andre drar på ferie/badeland" 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener det er trusler, når de sier "gjør du sånn, får du ikke det." Eller "da blir du hjemme mens vi andre drar på ferie/badeland" 

Ja sånn ja. Da er jeg med. Enig der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært uvenner med noen foreldre da? Og da mener jeg skikkelig uvenner, hvor dere var redd for å blir meldt inn til bv fordi andre parten missliker dere så mye?

Skrevet (endret)

Jeg misliker de foreldrene som bare snakker om barna sine. Da mener jeg ikke generelle debatter om foreldrerollen og hvordan man løser en stresset hverdag, dette kan jo være intr temaer. Men den ene lille morsomme historien etter den andre, der man forventes å dø av latter over den skjønne lille ungen. Jeg blir så utrolig fascinert over enkelte foreldres tro på egne barns fortreffelighet !

Endret av Rivjernet
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Foreldre som ikke setter grenser og lar barna gjøre hva som helst, inkludert skade andre barn.

Foreldre som ikke evner å se barnas negative egenskaper 

Overpedagogiske foreldre som aldri sier nei til barna eller viser en naturlig reaksjon på barnets handlinger. Gjelder også de du aldri kan snakke til fordi de er mer opptatt av ungen selv om man er midt i en samtale. Det er lov å si: nå snakker jeg med Kari eller nå skal mamma bare drikke opp kaffen. De trenger ikke all oppmerksomhet 24/7. Jeg tok meg ikke nær av at mime foreldre sa det innimellom 

Anonymkode: 061a1...b1d

• Liker 13
Skrevet

Bedrevitere irriterer meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...